ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

حلقه ی آویزی به شکل قلب




لوازم موردنیاز

قالب فومی

پارچه نمدی یا پارچه پولیشی

یه مقدار روبان

سوزن ته گرد یا میخ ریز




پارچه تون رو به شکل دایره ببرید  



این حالتی تا کنیدش 



و انتهاش سوزن یا میخ ریز بزنید و داخل قلب بکنید کنارهم   




این شکلی




برای اینکه بتونید  آویزونش کنید  هم از یه مقداریه کم روبانرو تا کنید و به سر قلب وصل کنید 




یه آویز قلب خوشگل


نظرات 1 + ارسال نظر
الهه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم کلی ذوق کردم واقعا همشون قشنگه. دوست دارم همشو درست کنم .یه سوال این پارچه نمدی کجا پیدا میشه همه جارو گشتم تا کوچه رفاهی هم رفتم ولی خیلی کمیابه رنگی که میخواستم پیدا نکردم

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
پارچه نمدی رو تو بازار میگن هست. من خودم از کوچه رفاهی خریدم. رنگهاش زیاد نبود.
ولی از این دستمال های آشپزخونه ترکیه اییی هم بگیری میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.