ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش دوختن سبد نان


یه سبد نون خوشگل.





وسایل لازم

پارچه 

نخ و سوزن

پشم شیشه

مقوا یا بشقاب ملامین


پارچه تون رو دولا بذارید و یه دایره ی بزرگ (میتونید از بشقاب برای کشیدن دایره استفاده کنید).بکشید و داخل دایره ی بزرگ هم یه دایره ی کوچیکتر بکشید.  بعد مرکز دایره رو مشخص کنید و یه سری خط مثل تصویر بکشید. میتونید فاصله ی بین خطها 3 یا 4 سانت باشه. بسته به اندازه ی دایره تون داره. و  خط های عمود  و خط دایره ی کوچیک رو که کشیدید بدوزید یا چرخ کنید.



داخل اون دوخت ها رو با پشم شیشه پر کنید



وقتی با پشم شیشه پر کردید. بالای کار رو با نخ و سوزن بدوزید که بسته بشن.



به این صورت



یه پارچه رو  مثل تصویر ببرید میتونید روبان هم استفاده کنید. روبان 5 یا 7 سانتی.



و به لبه ی کار برای تمیز کاری بدوزید



یه دایره روی مقوا اندازه ی کف سبدتون بیرید و روش پارچه بچسبونید برای کف سبد . میتونید مقوا هم نذارید یه پارچه اندازه ی کف سبد ببرید و داخل سبد بدوزید



در سبد رو هم به این شکل درست کنید. برای در سبد میتونید از بشقاب ملامین هم استفاده کنید. اینطوری قابل شستشو میشه.





اینم یه سبد خوشگل 









---------------------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)





نظرات 10 + ارسال نظر
محدثه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام عزیزم عالی بود.فقط میخوام بدونم از انتهای دایره کوچک تا انتهای دایره بزرگ با پشم پر شده؟

سلام عزیزم
ببین گلم شما اول یه دایره بزرگ رو میبری بعد وسط اون یه دایره میکشی/
از قسمتی که دایرهی .سطی رو کشیدی تا دایره بزرگه پر میکنه یعنی وسط دایره کوچیکه رو پر نکن. بیرون دایره کوچک رو پر کن.

رز خوشگله سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

چقدر ناز شدن .واقعا خیلیی هنرمندی برا خودت اسپند دود کن باران جان.

ممنون عزیزم
شما لطف داری. البته همه ی اینها کار من نیست

مامان علی مرتضی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

کاش دسته هاشو هم میگفتی چطور درست کرده؟

دسته هاش رو دو تا نوار بلند بدوزید بعد توش رو با پشم شیشه پر کنید و بپیچون بهم و وصل کن عزیزم.

محدثه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام عسیسم. خیلی این سبد نازه. ولی یه سوال برام پیش اومده... من وقتی پشم شیشه ریختم و حسابی پر کردم و سرشو دوختم سبدم مثل تو عکس شق و رق نموند و یه کم وا رفت یعنی مشکلش کجا می تونه باشه؟ ممنون میشم بهم بگی گلی

سلام عزیزم
عزیزم تا جایی که میتونی داخلش رو پر کن یعنی با یه خودکار یا همچینی چیزی پشم شیشه ها رو فشار بده داخل و بازم پر کنه. یعنی کلی پر کن . وا نمیره دیگه..

گلی جون دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ق.ظ http://golijoon73blogfa

سلام بسیار زیبا بود

روشه چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ق.ظ

چقدر این سبد با حاله، برای همه چی کاربرد داره. ولی من خیاطیم اصلا خوب نیست، امیدوارم بتونم تمیز از کار در بیارم. این کفش هم که قابل برداشتنه برای تمیزکاری خیلی بهتره. آفریییییین خانومی

تیام جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

ممنون باران جان من سرپیری میخوام جهاز درست کنم برا خودمجدی میگم خودم وهمسرم بازنشسته شدیم(البته من هشت سال پیش وهمسرم دقیقا هشت ماهه) داریم خونه میسازیم اگه خدا کمکم کنه ومریضیها اجازه بده دوست دارم بااموزش شما ودوستان دیگه وسایلی رو درست کنم .اجازه میدهید ازشما راهنمایی بخوام ؟ممنون موفق باشی:

موفق باشید دوست عزیز
برای زندگی کردن همیشه ادم باید جوون باشه..
امیدوارم به دل خوش و تن سالم برید خونتون و شاد شاد کنار هم باشید
من در خدمتم دوست عزیز

سعیده پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ق.ظ

خیلی قشنگ توضیح دادید
مرسیییی

خواهش میکنم عزیزم

مینا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

کارتون عالی بود واقعا لذت بردم . دستان هنرمندی دارید

ممنون عزیزم شما لطف دارید

مهسا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

عالییییییییییی بود خانمی

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.