ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

دوخت دستکش فر



وسایل مورد نیاز

پارچه

استر

پشم شیشه یا ابر


برای کشیدن الگوی دستکش دستتون رو بذارید رو ورق و 3 یا 4 سانت بالاتر از انگشتاتون خط بکشید 



الگو رو بذارید رو پارچه و ببرید



برای درست کردن یه دستکش  به 2 تا پارچه - 2 ابر یا پشم شیشه و 2 استر نیاز داریم این عکسی رو که پایین می بینید برای یه دستکش هست.



بزارید رو هم و بدوزید   




وقتی دو طرف دستکش رو که دوزیدید 



براش بند درست کنید برای آویزون کردنش. یه نوار از پارچه ببرید از هرطرف دوتا تا کنیدو تا رو بذارید رو هم و چرخ کنید





بعد وصل کردن بند .دو طرف دستکش رو بزارید رو هم و بدوزید



ببینید په خوشجله.





-------------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)






نظرات 4 + ارسال نظر
مری پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام.مرسی خیلی خوب بود باید حتما حتما درستش کنم آخه همسرم فست فودی داره همیشه دستشو با فر میسوزونه...مرسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز.
اره خیلی واجبه برای کسی که دستش همش تو فر هست.

ترانه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام باران جان امیدوارم حال شماو شوهرتون بهتر شده باشه من این دسکشو دیروز واسه مامانم درستیدم مرسی ازلطفت
عجب پزی میدم این ور اون ور با وبلاگتا!!همه فک میکنن چطو شده این گلدختر یهو اینقد هنرمند شد؟!

سلام عزیزم
به خدا شرمنده. نمیدونم چی شده بود !! الان اومدم دیدم کلی از کامنت هام که به همشون جواب داده بود بدون پاسخ تایید شدن !!!!!!!!!!!!!!
واقعا نمدیونم چی شده !! من اصلا کامنتی رو بی پاسخ تایید نمیکنم چون اینکار رو دور از ادب میبینم !!
شرمنده...
در ضمن ممنون عزیزم. بهتریم.. امیدوارم همیشه شاد و هنرمند باشی گلم دستتم درد کنه. شماا خودت هنرمندیی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ترانه جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

باران جون حرف بدی زدم یا کار بدی کردم که یه کلمه هم نجوابیدی منو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخ عزیز دلم ببخشید !! نمیدونم چرا اینطوری شده. من جواب رو نوشته بودم. مثل اینکه قاط زده !!
به خدا شرمنده.
واقعا نمیدونم چی شده. چون من پاسخ داده بودم..
شما عزیز دل مایی . به بزرگی خودت ببخش

ترانه شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

آخ جووووووووووووووووووووووووووووووون منو جوابیدی
باورکن فقط و فقط اومدم ببینم جوابودادی یانه؟هزار تا کار دارم حالاباخوشحالی میرم به ادامه ی خانه تکانی......
توروخداببین باما چیکارکردی وسط خونه تکونی اومدم ببینم جوابیدی یا نه؟مث مواد مخدر میمونی ها!گفته باشم
انرژی زا
آعتیادآور
بخام ترکت کنم حتی واسه یه روز بطور وحشتناک وسوسه آور!
بوس مواد مخدر من

عزیزم
معلومه که میحوابم
وای نگو از خونه تکونی که منم درگیرم
ایشالله سال خوب داشته باشی دوست گلم
شما عزیزمی بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.