ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش گل داوودی

سلام دوستهای عزیزم. اینم آموزش گل داوودی که خیلی خیلی آسونه 



وسایل لازم

روبان

پارچه

کارگاه خیاطی


اول  رو پارچه تون دو تا دایره ی کوچیک و بزرگ بکشید تو تصویر معلومه ! دایره کوچیکه برای پرچم گل داوودی و دایره بزرگ برای گلبرگ هایی گل داوودی






روبان رو که کشیدید از روی روبان سوزن رو داخل پارچه بکنید ولی از پشت زیاد نکشید




برای گره فرانسوی ها که حکم پرچم گل رو داره عرض کنم خدمتتون که آموزش تصویریش رو ندارم ولی در آینده براتون میذارم غصه نخوریدا ! قط توضیحی بگم که روبان که از داخل پارچه کشیدید بیرون دور سوزنتون روبان رو بچیونید یه چندبار و سر سوزن رو بکنید داخل پارچه !و از پشت بکشید . (امیدوارم با این توضیح کج و کولم فهمیده باشید)




به همین خوشگلی.



اینم یه مدل از گل داوودی که با دو رنگ روبان دوخته شده.




طرح گل داوودی روی جانماز



اینم یه روش برای مرتب کردن روبانها


نظرات 1 + ارسال نظر
N دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام مرسی ممنون از اینکه به راحتی هنرتون رو به بقیه یاد میدین این کار شما باعث اشتغال زایی بعضی خانم ها میشه چون الان درامد مرد خونه کفاف زندگی رو نمیده من خودم دانشگاه تربیت بدنی درس میدم شوهرمم شغل آزاد داره ولی با یه بچه تو کار خودمون موندیم بازم ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم شما لطف دارید. البته همه ی اینها کار من نیست. من یه سری هاش رو ترجمه میکنم و میذارم.
اره واقعا زندگی سخت شده. امیدوارم اموزش ها به درد همه بخوره و ازش استفاده کنن. منم ارزوم همینه...

موفق باشی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.