ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

اموزش گل کوکب با خمیر گل چینی



 قبلا آموزش خمیر گل چینی رو اینجا براتون گذاشتم 


وسایل مورد نیاز


خمیر گل چینی رنگ زرد

سیم گلسازی

نوار گاترین

چسب چوب

قیچی ابرو


اول یه توپ کوچیک اندازه ی گردو  درست کنید و سیم گلسازی رو سرش رو چسب بزنید و داخل اون توپی که درست کردید بکنید و سیم رو با نوار گاترین بپوشنید ( متاسفانه از این مراحلش عکس ندارم)  بعد با یه قیچی ابرو به همین شکل که می بینید مثلث خیلی نرم برش بزنید




حالا با بقیه ی خمیری که داشتید  اشک های باریکی درست کنید مثل تصویر بذارید روی توپ یا همون پرچم گل . فقط یه ردیف بذارید





بعد خیلی اروم این اشک ها رو بلند کنید و بهشون حالت بدید






حالا برای گلبرگ ها اشک های یکم بزرگتر ا قبلی درست کنید و کف دستتون یا روی یه سطح صاف (که شیشه باشه بهتره ) صافشون کنید و با سمبه یه دستتون یکم بهش حالت بدید




بعد پایین گلبرگ رو بهم نزدیک کنید و چسب بزنید و به گلتون بچسبونید






یکم این گلبرگ ها رو بالا و پایین کنید و بهشون حالت بدید



حواستون به پایین کار هم باشه که کثیف نشه







ردیف بعد رو هم همنطور مثل قبلی گلبرگ درست کنید و بچسبونید






حالا برای ردیف های بالاتر و به عبارتی اخری ها می تونید گلبر گ هایی رو که درست کردید و انتهاش رو بهم نزدیک کردید برعکس بچسبونید یعنی روی گلبرگ زیر باشه !! 







این یه گل کوکب خوشگل. با یکم حوصله می تونید درستش کنید.





نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام خسته نباشید من هم دوست دارم دوست شما بشم اگر اجازه بدید خیلی از کارتون خوشم آمد نشون میده چه افکار ظریف و زیبایی دارید که چنین باسلیقه و حوصله کار کردیده خمیرش رو چطوری درست کردید میشه به منم بگید .

سلام عزیزم
شما دوست گل من هستید عزیزم
گلم رو نوشته ی اینجا کلیک کن آموزش خمیر رو گذاشتم

سمیه از تبریز یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

ابزار این هارو تو تبریز نمیفروشن باید چیکار کنم ومن این خمیر رو به گفته معلممان در یخچال نگهداری میکنم اما تکه تکه میشه

چرا تبریز شهر به اون بزرگی .
حتما هست باید مغازش رو پیدا کنی.
تو یخجال نذار. من که تا حالا نذاشتم مشکلی هم برام پیش نیومده

نسرین پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

واقعا عالی بود من می خوام تازه به ساخت گل چینی راه بیفتمو یاد بگیرم نمی دونم موفق می شم یا نه ولی خیلی علا قه دارم کارای خوبی واسه خونم درست کنم

مطمئن باش که میتونی عزیزم. کارهای هنری بیشتر از استعدا پشتکار و حوصله میخواد.
امیدوارم کلی هنر یاد بگیری و خونت رو زیبا کنی .

مریم پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

زیباست

مثل شما

شادی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

ممنون از آموزش قشنگ و مفیدتون

خواهش میکنم عزیزم

محبوب چرم جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ق.ظ http://mahbobcharm.mihanblog.com

با سلام قبلا باوبلاگتون تبادل لینک کرده بودم الان آدرسم عوض شده اگه میشه تویه لینکاتون ادرسما تغییر بدین خیلی ازتون ممنونم
http://mahbobcharm.mihanblog.com
اموزش انواع کیف ودستبند های چرمی دست دوز

سلام دوست عزیز
چشم حتما

سهیلا چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام

ببخشید از چه چسبی برای چسبوندن گل برگها استفاده میکنید؟

سلام عزیزم
چسب چوب شمال عزیزم

salehe sy چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام عزیزم خیلی خیلی عالی بود مرسی از اموزش خوب و مفیدتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتی

شیرین یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ق.ظ http://shirintanha2014.blogfa.com

سلام خوبی
خیلی زیباس دوست دارم کامل آموزش ببینم یعنی حضوری
چکار کنم باید ؟
موفق باشی

کیمیا چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید دستتون درد نکنه دستور خمیر عالی بود می خواستم خواهش کنم اگرامکان دارد دستور تهیه واندازه برای خمیر خام را هم بنویسید.
بی نهایت سپاسگذارم با آرزوی سلامتی وموفقیت شما

سلامت باشی عزیزم
چشم حتما

ناشناس یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ

20بود.

نگار یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

اموزشتون خیلی خوب بود لطفا طرح های بیش تری رو به اجرا بگذارین
ازتون ممنونم
اگه میشه لطفا گوشواره و از این جور چیز ها هم یاد بدین

یه دوست جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

خیلی قشنگ شد لطفا گل های دیگه هم اموزش بدین ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.