ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش دوخت عروسک خانم مرغه


وسایل لازم


پارچه در چند رنگ

پشم شیشه

کاغذ الگو

نوارقیطون یا تور تزیینی

گچ خیاطی

دکمه



اول الگو رو ببرید و پارچه ایی رو که میخواهید برای بدن عروسک استفاده کنید دولا کنید  و مثل تصویر پارچه ایی رو که می خواید برای نوک استفاده کنید بذارید جلوی صورت و بدوزید و بعد الگو رو بذارید رو پارچه تون و دورش رو با گچ خیاطی بکشید  و چرخ کنید و بعد ببرید




 الگوی بال و پاها رو هم بذارید رو پارچه و ببرید و بدوزید







اطراف پارچه ی دوخته شده رو عمودی قیچی کنید که وقتی پارچه رو برگردونید کیس واینسته.



برگردونید



با پشم شیشه پر کنید




بال ها و پا و تاج و رو وصل کنید














براش از این شلوارک های مادربزرگی بدوزید









براش دامن و پیشبند هم بدوزید.





اینم پیشبند





برای چشمهاشم  یا گلدوزی کنید یا با روان نویش دوتا نقطه ی سیاه به عنوان چشم بذارید



بعد نگاش کنید و کیف کنید









برای دریافت الگو کلیلک کنید



نظرات 5 + ارسال نظر
ویدا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ http://banoyziba

سلام من خیلی دنبال اینجور عروسکها بودم وقتی تو سایت شما دیدم خیلی خوشحال شدم مرسی که کاربه این زیبایی رو گذاشتید امیدوارم کارهای بیشتری دراین مورد ببینم واقعا عالی بود

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم و خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
حتما عزیزم

خاطره جون یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ق.ظ

اگه این خروسه پس چرا پیشبند بسته!!!!!!!! یا تخم مرغ پیششه

خروس ما کاریه به همسر مرغش کمک میکنه !!

سحر شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام بی صبرانه منتظرم یه وقتی پیدا کنمو واسه این خروس خوشگل پارچه بخرمو درستش کنم (زنی که شاغل باشه عاقبتش همینه) راستی اسم پارچه بدنش چیه ؟ بازم میگم کارات عالیه هههههههههه

سلام دوست عزیزم
ایشالله وقت هم پیدا میکنید. اره واقعا برای خانم شاغل سخته...
پارچه میتونید از نخی یا پولیشی یا کتان استفاده کنید.
مرسی عزیزم

مهنا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام دوست عزیزم
من خواننده جدید وبلاگتم واقعا عااااااالیه حرف نداره
نمیدونی چقدر دنبال یه همچین چیزی بودم سالهاااااا!
اما هربار که دنبال هنری میرفتم هزارتا صفحه باز میشد که نهصدتاش لی ربط بود بقیه اش هم یا عکس نداشت یا عکس داشت و لی باز نمیشد یا توضیحاتش کامل نبود یا وسایل گرون میخواست که اسمای عجق وجقی داشتن
اما وبلاگ شما همونیه که میخواستم دوروزه که پیدات کردم شبانه روز دارم توش میگردم
خدا خیرت بده پرچونه گیم رو ببخش از ذوقیه که کردم

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست عزیز
میدونم چی میگی منم خودم قبلا سایت های اموزش میرفتم همشون اینطوری بودن به خاطر همین تصمیم گرفتم این وب رو بزن که حداقل به درد بقیه بخوره...
اون سایت اکثر یه ملب الکی میذارن امار سایت بره بالا برای تبلیغاتشون..
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

صدف و صبا پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

وااای ما خیلی خوشمون اومد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.