ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش ساخت یه جعبه ی کادو


 اینم آموزش ساخت یه جعبه ی کادوی خوشگل و آسون . تقدیم به همه ی شما دوستهای گلم. 



وسایل مورد نیاز


مقوا

کاغذکادو

سی دی

مداد و قیچی و روبان



اگه از یه مقوای بدون طرح استفاده میکنید قبلش روش کاغذ کادو بچسبونید و بعد جعبه رو درست کنید




سی دی رو مثل تصویر بذارید رو مقواتون و 2 دایره بکشید. و کناره هاشم با همون سی دی نیم دایره بکشید .  اگه خواستید جعبه تون بزرگتر بشه از پیش دستی و بشقاب استفاده کنید !!




با یه قلاب یا هرچی که تیز و برنده نباشه. روی خطهای نیم دایره رو  بکشید که بتونید تاشون کنید. مواظب باشید نبرید نیم دایره ها رو .




بعد دور کار رو ببرید




 بعد جعبه رو تا کنید.



وقتی جعبه رو جمع کنید میره تو هم و با یه روبان ببندیدش.




به همین راحتی و خوشگلی.


نظرات 23 + ارسال نظر
دریا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

ممنون گلم!!!!

عالی بودشششششششششششش!

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

نسیم شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

خیلی خیلی خوب بود

رضا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

خیلی خیلی قشنگ

ممنون دوست عزیز

me سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.funandfun.blogfa.com

وای عزیزم وبت حرف نداره
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی
استفاده کردم
به وبم سر بزنید

ممنون عزیزم
شما لطف دارید
چشم گلم حتما

مرضیه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://kochik79.blogfa.com

سلام عزیزم
کارهات خیلی قشنگن
ازآموزشت ممنونم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

رها پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

lممنون دستت درد نکنه عالی بود

خواهش میکنم عزیزم
سرت درد نکنه

مژده یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://ندارم

سلام مرسی از اموزش زیباتون لطفا مدل های متنوع تر هم اموزش بدین

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم
چشم حتما

هستی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

حوصلم سرفت

زیرش رو کم کن سر نره

فاطمه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

عالی بود باران جان عاشق این جعبه ها بودم ولی نمیدونستم چطور باید درستشون کنم ممنون یادمون دادی گلم

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده

sara شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

خیلی جالب مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم عزیزم

هستی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

مرسی گلم واقعاقشنگ اگه تونستی بیشتر بزار

خواهش میکنم عزیزم
چشم حتما

هستی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

متشکرم بسیار عالی بودراضیخوشتیپ:

خواهش میکنم عزیزم

سمانه سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

عالی بودالایک

حانی دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ب.ظ http://www. sosis@9990.com

عالی بود خسته نباشید

سلامت باشی دوست گلم

کیان یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام خیلی عالی بود ممنون ولی بنده یه سوال از جناب عالی داشتم اول اینکه شما چطوری اون قسمت های حلالی رو تا کردید دوم اینکه چطور کادو کردید

سلام
توضیح دادم که رو اون خط های حلالی با کاتر یه خط بکشید اونقدر نکشید که جعبه بریده بشه راحت تا میشه.
مقوا طرح دار هست..

آرزو شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

مرسی عالیه

وئن پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

خیلی گلی گل مگلی

ملینا پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.dall1381@yahoo.com

romina چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

عااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود دوستان ممنون فقط اگه توضیح داشته باشه بهتر هم میشه دوست دار شما رومینا

سارینا یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

:کلافه:چشمک.


عالی بود کمی

الهه شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام من بی نهایت از شما ممنونم

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم گلم

فاطمه از ایران پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ

خیلی عالی بود . ممنونم خیلی دوستون دارم من تعجب می کنم این قدر آسان ولی زیبا بشه. از سایت شما رازی هستم

خواهش میکنم عزیزم
بعضی چیزها رو ادم میبینه فکر میکنه خیلی سخته و بعد اموزشش رو که میبینه میگه چه سادست..

samanne سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام مرسی از آموزش زیباتون یه سوال میشه لطف کنین بگین چرا وقتی میخوام جعبه های قلبی و مگنت و یا هر مدل دیگه ای رو بسازیم حالتی حبابی و پیلیسه توش پیش میاد کلاسم رفتم هر چی آموزش دیدمو اجرا کردم ولی جواب نداده و خوب نشده دوباره همین ایرادو داره خواهشا منو راهنمایی کنین مچکرم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
ببن اونها یکم بد قلق هستن. ولی برای دایره و قلب باید پایین کار رو کمی برش عمودی بزنی و به زیر کار بچسبونید که حالت پلیسه پیدا نکنه. تو همین قسمت جعبه های فانتزی تو وب من برید اموزش یه جعبه ی قلب هست که میبینید برای اینکه پلیسه نشه باید چه کار کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.