ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

اموزش دوخت یه ادم برفی


اینم آموزش یه آدم برفی خوشگل. خیلی ساده و راحت 

برای تزیین اتاق بچه و آدم بزرگها قشنگ میشه. 




وسایل مورد نیاز 


پارچه ی سفید و (نارنجی  یا هر رنگی که دوست داشتید)

نخ و سوزن

پولیش یا پشم شیشه

منجوق و مروارید




اول از یه شابلون برای دایره کشیدن استفاده کنید. در دواندازه  . میتونید از پیش دستی و بشقاب هم استفاده کنید. 



بعد لبه ی دایره  رو کوک بزنید



یکم نخ رو بکشید تا دایره جمع شه 




پشم شیشه یا پولیش رو داخلش بذارید



نخ رو بکشید و جمع کنید و سر دایره رو بدوزید



بعد دوتا دایره رو که درست کردید. بذارید روی هم و بدوزید . دایره کوچیک بشه برای سر و دایره بزرگ بشه برای بدن



اون یکی رنگ پارچه رو بردارید یه مستطیل ببرید برای شال گردن آدم برفی



سرهای پارچه رو ببرید مثل شکل



برای دست های آدم برفی . دوتا نیم دایره ببرید. رو هم تا کنید و داخلش پشم شیشه یا پولیش بذارید و کنار ها رو بهم بدوزید و وصل کنید به بدن آدم برفی




شال گردن رو ببندید دور گردن آدم برفی یه وقت سرما نخوره !




بعد یه مقدار دیگه از پارچه رو بردارید مثلثی ببرید برای کلاه. دو ضلع مثلث رو بهم بدوزید.



دوباره یه مسستطیل دیگه برش بزنید و باریک باریک لبه هاش رو ببرید



گردش کنید برای منگوله ی روی کلاه



بعد منگوله رو وصل کنید به سر کلاه




کلاه رو هم بذارید روسر آدم برفی . میتونید با کوک هم وصل کنید به سرش که نیوفته



برای چشماش هم از مجوق و برای بینی هم از مروارید استفاده کنید .



چه خوشگل شدد. بدوید برید درست کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلانا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

وایی عزییییییییییییییز دلم خیلی قشنگ بود.
به وبلاگ منم سر بزنیا. البته دو تا وب دارم تو هر دوشون لینکت کردم.
لطفا منو به اس خانه ترول های خنده دار 1 به ادرسtroolhouse.blogfa.com
و خانه ترول های خندا دار 2 با ادرسtrollhome.blogsky.com
لینک کن ممنونم عزیز دلم

ممنون عزیزم لطف داری.
چشم عزیزم لینکت میکنم.

صدف سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

خیلی نازه دستت درد نکنه عزیزم حتما درستش میکنم

سرت درد نکنه گلم

م.ن پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

ممنون عزیزم
قشنگ بود

خواهش میکنم عزیزم

مریم پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

وای عزیزم عالـــــــــــــــــــــی بوددستت درد نکنه دختر برای مدرسه ش خیلی به طرح ساده واسه کاردستی نیاز داشتخیلی ازتون ممنونم از گیجی منو در اوردین دخترمم هم خیلـــــــی خیلـــــــی خوشش اومد
از این پست ها بیشتر بزارین

سرت درد نکنه عزیزم
عزیزم خوشحالم که دختر گلتونم دوست داشته .
چشم عزیزم حتما

رضا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:59 ب.ظ http://school4.rzb.ir

من سوم راهنمایی هستم تو فصل پوشاک این فعالیت هستش منم تو گوگل سرچ کردم اینجا رو پیدا کردم بشتر عروسک ها سخت بود به جز این میرم درستش میکنم میبرم کلاس ممنون

خوشحالم که دوست داشتی
امیدوارم موفق باشی

نسرین دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ http://http:/

سلام کاراتون خیلی قشنگه فقط کاش عکساتون دانلود داشت

سلام عزیزم
از دست یه عده مجبور شدم قفل کیلیک راست بذارم
شما هم برای سیو روی کیبورد دکمه ی پرینت اسکرین رو بزن و بعد سیو کن

پریس دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ http://nazaninp.niniweblog.com

سلام واقعا سایت خوبی است ان شاء الله موفق باشی

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم همچنین شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.