ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش پادری

 

سلامی به زیبایی یه روز برفی به همه ی شما خانم های گل. چه برفی اومد تو این دو سه روز ! بماند که جمعه شب یه مسیر 20 دقیقه ایی رو 4 ساعت تو ترافیک موندیم چون داشت برف میومد !

ولی با این حال خدا رو شکر. 


اینم آموزش یه پادری خوشگل و ساده . اگه رفتید شمال از این سنگ ها جمع کنید و استفاده کنید . ایشالله عید میرید دیگه ! اوناییم که شمال زندگی میکنن خوش به حالشون .




وسایل مورد نیاز


سنگ ( صاف باشه بهتر)

موکت

چسب دوقلو

کاتر برای بریدن موکت


اول موکت رو بردارید مدلی که میخواید ببرید . مستطیل یا نیم دایره ! هر شکلی میتونید زورتون نرسید بدید شوهرتون ببره !


بعد سنگ ها رو چسب بزنید و کنار هم روی موکت بچسبونید به همین سادگی و به همین خوشگلی .



این شکلی میشه .





نظرات 6 + ارسال نظر
panel یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

خیلی با حال بود مرسی

خواهش میکنم عزیزم

مصی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

رهایی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام عزیزم چه کارهای قشنگی دستت درد نکنه

سلام عزیزم
سرت درد نکنه گلم

طاهره دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام. من تازه پیدات کردم. عاشق کارتونم نه اینجور . کلی سوال داشتم که منو از آوارگی نجات دادی؟
ولی یه راهنمایی می تونی بهم بکنی؟
خونه ما آپارتمانی هست و در ورودی توی حال باز میشه . یعنی هیچ راهی برای کثیف نشدن موکت دم در نیست جز اینکه افراد خانواده کفششون رو قبل از وارد شدن به خونه در بیارن که همکاری نمی کنن. اگه بخوام پادری بذارم باید یه پادری با عرض یک متر در 2.5 متر بندازم که خیلی زشت میشهواقعا نمی دونم باید چیکار کنم؟ دیدم شما واسه هر مشکلی یه راه حلی پیدا کردی گفتم شاید بتونین به من هم کمک کنین تا معضل همیشگیم برطرف بشه

سلام عزیزم
خوش اومدی گلم
عزیزم جلوی در رو فقط پادری بنداز. من همین کار رو کردم . یه سری پادری هست که مخصوص بیرون در هست !!
من دوتا گرفتم اون مدلی یکی بیرون در انداختم یکی تو ! همونجا کفشاشون رو در میارن !

طاهره سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

قربونت برم مرسی که زود جواب دادی. می دونی خیلی مهربون جواب میدی . می دونم جز پادری راهی نیست اما موکتم باز کثیف میشه.

خدا نکنه عزیزم
خواهش میکنم گلم.
میدونی میتونی برای اون قسمت یه موکت کوچیک بگیری بندازی و هم از اون مدل پادری ها بندازی. و بعد کثیف شد راحت بشوری.
رنگ و مدل موکتت بگیر که مشخص نشه.

طاهره شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

فدات بشم الهی . می دونستم راه حلش دست خودته زدم وسط خال.
دستت درد نکنه . خدا عمرت بده . هر چی بخوای خدا بهت بده.
فقط راه حلش همینه

خدا نکنه دوست گلم
خوشحالم که به دردت خورد.
ممنون عزیز دلم. شاد و سلامت باشی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.