ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش پاپیون زدن روی کادو


من که خودم دوست دارم همیشه کادویی که میدم بسته بندیش خوشگل باشه. از خود کادو برام مهمتر !!




خوب حالا این یه روش سادست برای پاپیون زدن . پیچیده تراش رو هم کم کم میذارم .


وسایل مورد نیاز


روبان 

قیچی

کادوی مورد نظر !


اول چیزی رو که میخواید کادو بدید رو کاغذ کادو بکنید . ( خیلی مهم بود باید میگفتم وگرنه شما یکدفعه ممکن بود کاغذ دیواری بکنید کادوتون رو ! )


این کار خیلی آسونه ها ! اینطوریش رو نبینید اونطوریش رو ببیند! یعنی یکی دو بار تمرین کنید دستتون میاد !



روبان رو از زیر کادو بیارید روی کادو ! چی گفتم !



بعددو طرف روبان رو که آوردی بالا بچرخونید دور هم و یک طرف روبان رو با دست نگه دارید و یه طرف دیگش رو از زیر کادو رد کنید و بیاید بالا !



بعد اضافه ی روبان رو قیچی کنید ! کم نذاریدا ! برای پاپیون زدن کم بیارید !



بعد دوبار یدور بچرخونید روبان رو . دیگه نمیدون چطوری توضیح بدم !! بعد پاپیون بزنید . تمرین کنید دستتون میاد !



این شکلی پاپیون بزنید !خدایش توضیح دادنش سخته ! فن بیانم نمیکشه چطوری بگم !




خیلی ساده و شیک ! پیشرفته اشم ترم بعد میذارم براتون !!



نظرات 3 + ارسال نظر
afsan سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

مریم شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

میم پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.shalvarak.com

سلام. من می خواستم واسه ولنتاین لباسهایی که می فروشیمو واسه مشتریها کادوی خوشگل کنم ولی از این پست چیزی نتونستم یاد بگیرم.
اگه دوست داشتین سایت www.shalvarak.com رو ببینید لباسای قشنگی داریم. واسه ولنتاین هم میتونه کادوی خوبی باشه.

سلام
چرا؟؟ کجاش رو متوجه نشدید؟؟
حتما دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.