ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

حصیر دوزی


 سلام سلام صد تا سلام ظهر روز ابری بارونیتون  بخیر. صبح از خواب پاشدم فکر کردم هنوز شبه !شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے چقدر تاریکه هوا !




خوب این آموزش طرح حصیر دوزی. برای سبد یا هر چی که دوست داشتید حالت حصیری داشته باشه.


برای این کار بهتر که از دو رنگ روبان استفاده کنید


به a, b , c , d   رو طرح توجه کنید. از a شروع کنید روبان رو داخل پارچه کنید و از bدر بیارید و بعد c و بعد d 



وقتی اینطوری دوختید . هم میتنوید این مدل دوخت رو عمودی برید هم افقی . فرق نداره .



حالا  یه رنگ دیگه روبان بردارید و از لا به لای روبان عمودیتون افقی برید (یکی در میون)




تو این مدل فقط از روبان سفید استفاده شده



اینم یه مدل دیگه . 


اول طرح رو بکشید



حالا تو این مدل اول روبان  افقی دوخته شده.



برای دسته ی سبد هم روبان رو مثل وقتی که کوک میزنید همونطوری بدوزید



بعد با یک رنگ روبان دیگه از اولین کوک وارد بشید از کوک بعدی بیاید بیرون یعنی وقتی از سمت راست کوک اول وارد میشید از سمت چپ کوک دوم بیاید بیرون !



 برای پایین سبد هم اول روبان به صورت افقی که دوخته شده بود بعدبا یه روبان دیگه به  صورت عمودی از بینش گذشته .





نظرات 5 + ارسال نظر
کبری دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

خیلی خوب بود. ممنون

خواهش میکنم عزیزم

راضیه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام !خسته نباشید بسیارعالی بودمتشکرم ازآموزش خوب شما میشه بقیه مدل روهم اموز بدید

سلام عزیزم
سلامت باشی دوست گلم
کدوم بقیه عزیزم ؟؟

مهنا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ

خوش به حال اون فامیلات که کارهای خوشگلت رو ازت میگیرن
هر روز سر نمازت خدا رو شکر کن که من فامیلت نشدم وگرنه همه کارهای خوشگلت رو ازت کش میرفتم
خداییش کارهات کش رفتنین

عزیزم شما لطف دارید
قابل شما رو هم نداره

هستی پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام,باران جان,عزیزم کاراتون بیست بیست,یه دنیا ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
خواهش میکنم گلم

ستاره شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ق.ظ http://setarehsalmani47@yahoo.com

سلام خانم هنرمند خسته نباشی واقعا خیلی واضح و عالی توضیح میدید.من هم در حال یادگیری روبان دوزی هستم. چند تا تابلو دارم ولی میخوام.زمینه پارجه و بعضی از گلها رو رنگ آمیزی کنم و نمیتونم ممنون میشم اگه در این مورد هم آموزشی بگذارید.

سلام عزیزم
سلامت باشید
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید
حتما اگه تونستم اموزشش رو میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد