ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش گل شقایق


من اومدم با آموزش روبان دوزی اونم چی! گل شقایق





وسایل لازم

روبان سیم دار.( نداشتید مهم نیست ولی با روبان سیم دار خوشگلتر میشه)

روبان معمولی

نخ و سوزن

منجوق سیاه


این طرح رو میبینید دقیقا دوخت روی روبان به همین شکل بزنید. اون خطایی که شبیه کوک کشیده شده.



روبان رو بردارید



نخ همرنگ روبان انتخاب کنید



و شروع کنید همونطور که تو نقاشی بود کوک بزنید






وقتی کوک زدید یکم بکسید تا جمع بشه. اگه روبان سیم دار بود یکم تو دستتون بهش حالت بدید




وبعد از این که جمع کردید میتونید رو پارچه ی مورد نظرتون بدوزیدش.






برای پرچم گل هم از یه رنگ روبان دیگه استفاده کنید. روبان رو دور سوزن بچرخونید چند دور و از کنار همونجایی که روبان رو بیرون آوردید برید داخل و با یه سوزن و نخ معمولی چندتا بست کوچیک بهش بزنید.




به این صورت



چندتا منجوق سیاه هم بدوزید کنار پرچم گل



این شکلی



کنارش برگ و ساقه هم بدوزید برای زیبا شدنش.





آموزش های دیگر





نظرات 3 + ارسال نظر
بشرا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ب.ظ

همیشه وقتی یه آموزش درست وحسابی میخوام سر از وبلاگ شما در میارم.واقعا ممنون

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

آیلا دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام ممنون واقعا زیبا بود . اگه ممکنه آموزش غنچه بسته که کناره گله هم بزارین خیلی زیباست

سلام عزیزم
خواهش میکنم اموزش غنچه گذاشتم و اگه تونستم اینم میزارم

هموطن شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

دستتون درد نکنه من تازه شروع کردم و کلی از مطالبتون استفاده کردم

خواهش میکنم دوست عزیز
موفقباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد