ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش پاپیون و تزیینات روی کادو


غروب جمعه است . بیکار نشستم تو خونه . پوآرو ی تکراری میبینم و پست میفرستم !!

اینم دومین پست امروز .


نزدیک عید و ولنتاین هست. از این تزیینات بدردتون میخوره. 


صبا جان که آموزش با روبان کاغذی خواسته بودی. این یه سری پاپیون و گل . بازم میذارم .




این پاپیون ها با روبان کاغذی هست.

اول روبان رو چند دور بپیچید . بعد تا کنید و وسط روبان رو ببرید مثل تصویر بعد با یه ربان باریک وسطش رو گره بزنید و بعد با دست دایره هایی رو که درست شده فاصله بدید و حجم بدید و بچسبونید به کادوتون.





اینم یه مدل دیگه

روبان های کاغذی رو ببرید به ترتیب  از ارتفاعش کم کنید. یعنی اگه 4 تا 10 سانت بریدید دوتا 7 سانت ببرید و یدونه هم 4 سانت.

بعد به ترتیب هر کدوم که ارتفاعشون یکی هست رو کنار هم استفاده کنید. یه دونه از روبان ها رو بردارید دوتا لبه های پایین رو بیارید کنار هم شکل یک طرف پاپیون میشه. بعد با اون یکی روبان دوباره همون شکل رو درست کنید و اون دوتا رو بذارید رو هم یا منگنه کنید یا چسب بزنید.



به همین ترتیب درست کنید. کوچیکترین که تک بود رو هم لوله کنید. شکل دایره بشه.




از بزرگ به کوچیک شروع کنید روهم بذارید و بچسبونید یا منگنه کنید و دایره هم آخریش باشه.



این شکلی شبیه ستاره میشه.



اینم با مقواست.

دایره ببرید



تا کنید شبیه مثلث بشه و خط های تا رو قیچی کنید. تا ته نه ها !! که جدا شن !



بعد هر برش رو که شکل مثلث شده رو لوله کنید و چسب بزنید



و بذارید رو هم بچسبونیدیه دو سه تا لایه که گذاشتید با یه مداد وسط کار رو فشار بدید که بره پایین و این لوله ها بیاد بالا.




این شکلی



اینم گل رز کاغذی


یه مربع ببرید شکل مارپیچ بکشید و ببرید و از ته مارپیچ بپیچید و چسب بزنید.








این شبیه همون روبان کاغذی هست که اول توضیح دادم فقط با روبان حریر هست.


نظرات 33 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام من میخوام یه جعبه چوبی درست کنم روشم با پارچه بپوشونم میشه برای تزییناتش راهنماییم کنی

سلام عزیزم
تو قسمت سمت راست وبم بیین آموزش روکش کردن جعبه با پارچه رو گذاشتم. اونجا حتما یاد میگیری.

نغمه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://http:/

خیلی جالب بود

مهسا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام جعبه ای که من میخوام درست کنم مکعب هستش اون جعبه هایی که شما تو قسمت اموزش روکش کردن جعبه و قوطی گذاشتین خیلی قشنگن ولی به کارم نمیاد

سلام عزیزم
امروز یا فردا آموزش روکش کردن جعبه ی مربع رو میذارم.

مهسا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

با سلام دوباره
اون مطلبی رو که میخواستم رو که هنوز نذاشتید

سلام عزیزم
شرمنده. اونقدر عکس سیو شده تو لپ تابم داره ! چند روزه دنبالشم !
پیدا کنم حتما میذارم

زینب چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام خسته نباشید من تازه این سایت روپیدا کردم خیلی خوشحالم چون خانه دار هستم حوصله ام سر میره خیلی به کارهای هنری علاقه دارم خواستم ببینم ازاین کارهای زیبا که انجام دادید سی دی هم دارید چون واقعا عالی هستند
زینب

سلام عزیزم
سلامتباشی عزیزم خوش اومدی عزیزم
نه دوست گلم سید دی ندارم شرمنده.

مهسا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
هر موقع که عکس های تزیین جعبه مربع رو پیدا کردید برام ایمیل کنیدممنون میشم

سلام عزیزم
شرمنده من واقعا وقت ایمیل زدن ندارم. همه چی رو تو این وب میذارم دوست داشتید سیو کنید.

مائده جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

عالی بود کلی مرسی

خواهش میکنم عزیزم

مهسا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام خیلی عالی بود

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

شکوفه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://httpwaterdrop.blogfa.com

اولی معرکه بود

حنا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

فریال پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

they are really nice

tnx

hasty شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ http://gravatar

excellent

sanaz پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.eshghe1383-s-m.blogfa.com

عالییییییییییییییییییی بود

tannaz چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام عزیزم
من اون پاپیون با حریر رو درست کردم ولی بعد از اینکه از هم بازشون می کنم شل میشن می افتن روی هم
مثل مال شما پف نمی کنن
چکار باید بکنم؟
ممنون

سلام عزیزم
عزیزم روبان رو زیاد بپیچون !! یعنی وقتی اول داری روبان رو میچرخونی دور دستت زیاد باشه. هرچی بیشتر پف گلتم بیشتر. بعد او قسمتی که با یه روبان دیگه وسط کار رومیبندی هم محکم باشه.

مژده محمدی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

سلامخواهش دارم ازت که با روبان کاغذی هم پاپیون درست کنکسل:

سلام عزیزم
گذاشتم که. بازم چشم حتما

زهرا بنازاده جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام خیلی خیلی قشنگنخواهش دارم ترکیب بندی رنگی کاغذ کادو با روبان اموزش بدینمرسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم چشم حتما عزیزم

رامتین شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

عالیهعاشق:

مائده دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

ممنون عزیزم خیلی مفید بود

خواهش می کنم عزیزم

sonya شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ

قربونت برم واقعا ذوق کردم
ازمهربونیت سپاسگزارم عزیزم

المیرا یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ

خیلی عاللللللللللللللللللییییییییییییی و اسون بوووووووووووووووود تشکر:

jo jo پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

بد نبود ولی میتونست بهترم باشه...

پارسا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:54 ب.ظ http://Gravatar.com

سلام دیگر چه گلی دارید:راضی

ناشناس یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ق.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووووودد ممنووووووووووووووون

سلی چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ

هانیه سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ

واقعا قشنگ بود...
متشکرم......

خواهش میکنم عزیزم

nasim شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:02 ب.ظ

negin سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ

قشنگ بود....مخصوصا رز کاغذییی

محمد جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ق.ظ

باسلام خیلی جالب و کاربردیه
اگر مدلهای جدید داشتتید بازهم نمایش بدین

زینب چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام واقعاکارت عالی حرف نداری وقتی میبینم لذت میبرم
موفق باشی عزیزم:

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین شما لطف دارید
سلامت باشید

یاسمین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ http://banooie zibaie

عاااااالللللللییییی

نازنین زهرا. شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام. ممنون خیلی عالیییییییی بود. من برا اولین بار وب سایتتون رو دیدم.

سلام
خوش اومدید و خوشحالم که دوست داشتید

مرضیه دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ق.ظ

واقعا عالی و ممنون

فاطمه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام باران جان دستت درد نکه می خواستم به یکی عیدی بدم ولی جعبه عیدیم خیلی زشت بود ولی با هنرمندی شما خیلی قشنگ شد و این گل هام برای شما

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی . موفق باشید
ممنون از گل های زیبات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد