ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تزیین تخم مرغ برای سفره ی هفت سین همرا با ایده برای سفره هفت سین



یه سری تزیین برای یومورته ! که همون تخم مرغ میشه. یه سری ایده برای سفره هفت سین هم هست.




من بچه که بودم مامانم همیشه اینطوری تخم مرغ ها رو رنگ میکرد. یه قابلمه رو اب میکرد توش پوست پیاز مینداخت. پوست روش که قهوای ها بعد تخم مرغ ها رو هم مینداخت تو اب زیرش رو روشن میکرد و میذاشت با هم بجوشن. تخم مرغ ها هم میپختن هم پوستشون رنگی میشد. با لبو هم همینطور درست میکرد.

از آبرنگ و گواش و رنگ غذا هم میتونید استفاده کنید.



یه تزیین ساده با روبان



یه چسب نوار دو طرفه یا چسب نوار کاغذی بخرید. رنگ فروشی ها دارن. بعد بچسبونید به تخم مرغ و بعد داخل رنگ که میتونه رنگ غذا یا لبو و... باشه بکنید . بعد که چسب رو بکنید طرح دار میشه. قسمت های رو که چسب زدید رنگ نمیشه.







بعد رنگ کردن میتونید برچسب روش بزنید





تو این مدل. چسب چوب رو با مقداری اب رقیق کنید بعد بزنید به تخم مرغ و بعد اکلیل ها رو بزنید بهش. و اضافه هاش رو بتکونید که بریزه.





برای این مدل . اسپری طلای یا مسی بخرید و تخم مرغ ها رو رنگ کنید.















اینم یه طرح زیبا  با کاموا. یا نخ عمامه .







تو این مدل. روزنامه رو تیکه تیکه کنید. بعد به تخم مرغ مخلوط چسب و چوب و آب که با هم قاطی کردید بزنید و بعد روزنامه ها روش بچسبونید و بعد اکلیل بزنید


















نظرات 127 + ارسال نظر
ati یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

khub bud.:

شتع دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

نازنین فاطمه سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

عالعاعالییییییییی بود باران جون

ارین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

سراب دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

خیلی باحال بودددددددددددددددددد

ایدا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

خیلی خوب بودددددددددددددددددددددد

لیلی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

:قلب اصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصلللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقشنگ نبود

انگشتت رو از رو دکمه ی کیبور بردار !!

فهیمه سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بودن ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

سعید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام خسته نباشید .میخوام تو ادارمون سفره بندازم ، اما موندم چیکار کنم که شیک و اداری باشه .سپاس

سلام سلامت باشید
میخواید چقدر هزینه کنید. یعنی بابت ظروف میخواید پول بدید یا اینکه نه؟؟
اگه بگید براتون توضیح میدم.

'llkl چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

mcs پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

مرس باحال بود

خواهش میکنم

sara پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

عالی بود عزیزم ممنون.

خواهش میکنم عزیزم

مهتاب جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ http://5226191.blogfa.com

عزیزم خیلی قشنگن ولی اگه میشه آموزشش رو بزار ممنون . به وبلاگم سر بزن و نظرت رو بهم بگو

اموزش یه سسریش رو گذاشتم
چشم عزیزم حتما

سما جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

دختر گیلان شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

بسیار زیبا بود نفسی لذت بردم

عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

منا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

خیلی خوب بود واقعا مچکرم عالی بود

خواهش میکنم عزیزم

nafas یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

خیلی قشنگ بود عزیز ممنون

خواهش میکنم عزیزم

.... دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

............... دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

هلیا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

عالی بودن

سمانه سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام خسته نباشیدواقعاعالین.من میخوام یه سفره ی هفت سین رو اپن اشپزخونمون درس کنم میشه کمی کمکم کنیدکه چه جوری میتونم شیک درستش کنم؟؟طریقه ی روبان درست کردنم اگه میشه یادبدیدممنونم.

سلام عزیزم
عزیزم میتونی از گیلاس خوری استفاده کنی و توش رو سنجد و... بریزی و رو پایه های گیلاس خوری رو با چند رنگ روبان ولی تو یه تونال رنگی یعنی مثلا روبان یاسی و بنفش کم رنگ و پرنگ رو پاپیون و گل بزنی.
بعد میتونی یکی یا دوتا از گیلاس خوری ها رو بخوابنی تو سفره
توش سنجد بریزی و نصف سنجد رو سفره باشه و بقیه تو گیلاس خوری. من پارسال این مدلی دریت کردم زیبا شد.
روبان چی رو یاد بدم عزیزم !!

پروانه سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

حالم بد شد

برو دکتر

مخ سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

بوس:

مانا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://zendegi.ir

مممممممممممممممننننننننننننننوووووووونم

خواهش میکنم عزیزم

رومینا جعفری چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

فریبا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام من با دیدن این سایت کلی ایده جدید گرفتم. ممنون. براتون دعا هم کردم

سلام عزیزم
مرسی عزیزم شما لطف دارید
ممنون از دعا امیدوارم همیشه خوشبخت و سلامت باشید

dj پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

:ناخو

یه دوست پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبببببببببببببببب واقعا زیبا بود ممنووووووووووووووووووووون

خواهش میکنم دوست عزیزم

smartis جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااالللللللللللیییییییییییییییییی بود .وبلاگ زیبایی داری .مخصوصا مدل تخم مرغات خیلی خوب بود لطفا بیشتر بذار.:هدیه

ممنون عزیزم شما لطف دارید. چشم حتما

دریا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

خیلی خوب بود واقعا ممنون.

خواهش میکنم عزیزم

نگین یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

ازوبلاگت خیلی خوشم اومد عالیی هم خودت هم وبلاگت

مرسی عزیزم شما لطف داری دوست گلم
خوبی از خودته عزیزم

انیتا یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

خیلی باحاله تازه جالبیش این است که باعث شده در تزیین تخم مرغ در دانشگا برنده شم

خدا رو شکر عزیزم امیدوارم همیشه تو همه ی مراحل زندگیت برنده باشی

تخم مرغ یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــــی
☺☻♥

غزل دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

ممنون وبلاگت عالیست . لطفا بیش تر از عکس های تخم مرغ رنگی در وبلاگت بگذار. راستی مشکلت چیست هر چی هست حل بشه .
لطفا بیش ترآموزش بده.خداحافظ

خواهش میکنم عزیزم
صفحه نخست رو بالای وب بزن عزیزم یه سری دیگه گذاشتم.
مرسی عزیزم امیدوارم مشکله همه حل بشه. مرسی

نمی خام بگم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

بد نیست جوجو

بی مزه !!

یه دختر خوب سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

خیلی اینا خوشگلن ولی خیلی سختن

سخت نیستن عزیزم یکم حوصله میخواد

مهسا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.bibi1234.blogfa.com

عالیه

Sanae چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://پارک انیمه

عاااااااااااااااااااااااالللللللللللیییییییییییییییییی بود .وبلاگ زیبایی داری .مخصوصا مدل تخم مرغات خیلی خوب بود

ممنون عزیزم لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتی

بهاره پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

مرسی محشر بود واقعا زیبا بود بازم مرسی دعا میکنم زودتر مشکلتون حل بشه

خواهش میکنم عزیزم
ممنون دوست گلم امیدوارم مشکل همه حل بشه..

علیرضا جون جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

خیلی ممنون برای این سایتتون انشاالله سر و حال باشید

خواهش میکنم عزیزم

یاسمن جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ http://yasaman9033.blogfa.com

سلوم میسی واقعا جالب و قشنگ بودن من ک هر سال تخم مرغ سفر رو میخردیم امسال تصمیم گرفتم خودم درست کنم واقعا میسی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی. خودم ادم درست کنه یه چیز دیگه است...
خواهش میکنم عزیزم

سمانه جون جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییی (فقط خواستم خوشحال شی)



من همیشه خوشحالم

مبینا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

خیلی تخم مرغات قشنگ بود

ای کاش تزیین زیر زمینه ی صفحه تو بیشتر روش کار کنی واینکه مامانت خیلی خوش سلیقه است:::

مرسی عزیزم لطف دارید
این قالب درسته تیره است. ولی قالب خوبیه. امکاناتش از همه بیشتر هست...

eli شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

نوشین شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

دستت درد نکنه ایشا مشکلت هم حل می شه

سرت درد نکنه عزیزم
ممنون دوست گلم

فرنوش یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود!
ممنونم!

خواهش میکنم عزیزم

mehdi سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام
اگه تخم مرغ ها رو با اسپری طلایی کنیم رنگ به داخل تخم مرغ نفوذ میکنه ؟
میشه تخم مرغ آبپز رو خورد ؟ یا ماده شیمیایی رنگ به درونش نفوذ میکنه و محتوی تخم مرغ رو خراب میکنه؟
مرسی

سلام
تخم مرغ خوردنی رو که اسپری نمیزنن. از این تخم مرغ های سفالی منظورم بود....
خواهش میکنم

فاطمه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ

خیلی قشنگن ممنون
راستی میشه مطالب بیشتری بذاری؟
وبلاگت عالیه

خواهش میکنم دوست عزیزم
شما لطف دارید

لباتببببببببببب سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

واقعا عالی بود

فاطمه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

زیبااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد