ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

جعبه ی قلب

کوچک تر که بودیم

بهار
با شکوفه های خانه ی مادر بزرگ می آمد
درخت گیلاس بزرگ تر می شد
قد ما نیز بلندتر
آن قدر که برای رسیدن به شاخه های پر شکوفه اش
قد بلند می کردیم
بهار
که مهمان باغچه ی مان می شد،
با قاشق در خاک
بنفشه می کاشتیم
و منتظر بودیم
خدا با بهار به خانه ی مان بیاید
بهار هنوز خانه ی مادربزرگ است
و هنوز با شکوفه ی به
سبز می شود
هر چقدر هم قد بلندی کنیم
به شاخه های آسمان نمی رسیم
توی تنگ کوچک فکرم
بهار با هر چیزی می آید
با خانه تکانی
با تعطیلی مدرسه و تکلیف عید
با جانماز و زیر لب یا مقلب القلوب خواندن...
بهار با خدا توی کوچه منتظر است
تا در را باز کنیم

----------------------------------------


اینم  آموزش یه جعبه ی گلب برای کادو ! تقدیم به شما دوستهای خوبم با اینکه واقعا درگیر خونه تکونی هستم .ولی بازم به عشخ شما ها گفتم بذارم



وسایل لازم 


مقوا در سه رنگ 

چسب دو طرفه 

چسب ماتیکی 

دکمه و پاپیون 

الگوی قلب 


خوب اوی یه طرح قلب بکشید یا از قالب قلب استفاده کنید و تو سه رنگ مقوا قلب ببرید 



قلب مشکی رو مثل تصویر ببرید مثلا قرار کت بشه !!  قسمت وسط رو احتیاج ندارید.



حالا مقوای سفید رو بذارید زیرو مقوای قرمز رو هم مثل تصویر یه مثلث بالاش ببرید مثلا یقه بشه !

یه لوزی کوچولو هم پاینش رو ببرید که مثلا خیلی جنتلمنه و جلیقه اش آخر کلاسه !! بعد به ترتیب بذارید رو هم و بچسبونید با چسب ماتیکی. کار تمیزتر درمیاد . اول مقوای سفید بعد قرمز و در آخر هم مشکی ها رو که بریده بودید .



دکمه و پاپیون بچسبونیداز این قلب ها دوتا درست کنید. 



بعد بسته به اندازه ی قلب که بریدید . اندازه بگیرید  و یه مربع بکشید 



به این صورت برش بزنید 



و با چسب های دو طرفه جمعش کنید که شکل یه جعبه بشه. 



و قلب ها رو که درست کردید به دو طرفش بچسبونید. این جعبه در نداره. شما میتونید کادور بذارید داخلش و دورش رو با زروق جمع کنید. 







برای دریافت الکو کلیک کنید 


این قلب تو سه سایز هست هر کردوم رو که خواستید استفاده کنید.


برای دریافت الگو کلیک کنید



نظرات 21 + ارسال نظر
love سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

این وبلاگ خیلی باحاله

ممنون عزیزم شما لطف دارید

love سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

این وبلاگ خیلی باحاله

علی عاشقت شده با مرام سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام جونم سایت خیلی خوبی داری


عالی



مرسی



عسیسم

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم

دریا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود عزیزم!!!!!

سیده ستایش شریفی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام - کلا کاراتون خیلی قشنگ بود - ممنونم - 12 ساله از اهواز

سلام دختر گل
مرسی عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

مریک یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام عزیزم
منم مثل ستایش 12سالمه
جعبه هدیت خیلی قشنگه
لطفا چیز های قشنگ و جالبی در حد سن ما بذار
البته ببخشید قصد فزولی نداشتم
خیلی معذرت می خوام بای

سلام عزیز دلم
باشه عزیزم میذارم.
خواهش میکنم دخملم شما عزیزی

انجل پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام. من جعبه عروسکی درست کردم. کفی پایین و بالا رو یکی بریدم یعنی هردو یک اندازن. دیواره کف رو 9 سانت و دیواره سقف رو 3 سانت گرفتم. با اینکه هردو دیواره یک اندازن ولی دیواره خه بهم کیپ نمیشن! دیواره های کف به سمت داخل شیب پیدا میکنن. میشه بگین باید چیکار کنم؟

سلام عزیزم
کفی ها باید اندازه ی جعبه هم باشه.
دقیقا متوجه نشدم گلم. مشکلت چیه؟/ اگه تونستی عکسش رو بذار تا برات توضیح بدم.

مریک شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

باسلام دوباره منو که یادت میاد12سالمه
خواستم بگم تو خیلی مهربونی
علاوه بر اینکه کارت قشنگه حرف های قشنگی می زنی
راستی یک خبر می خام سوپرایزت کنم
بگم?
بگم؟
بگم کارناممو گرفتم معدام شده 20
بای

سلام عزیزم
افرین به شما خانم درس خون.
ایشالله همیشه معدلت 20 باشه.

مریک یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام سلام سلام
باران جون عید نوروز رو پیشاپیش بهت تبریک می گم امیدوارم سال خوبی داشته باشی راستی می خوایم بریم مسافرت دلم برات تنگ میشه
بووووووسس بووووووس بای بای

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم سالنوی شما هم پیشاپیش مبارک سالی پر از آرامشداشته باشی.
مسافرت هم خوش بگذره.
بوووووووووووووس

مریم خوشگله دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام باران جون کارت بی نظیره نمی تونم بگم خیلی خوبه باید بگم عالیه
خیلی با این بچه ها گرم نگیر زود پررو می شن بای
بووووس
مااااااچچ

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید.
عزیزم چشم حتما

مریک پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

باران جون یعنی چی
یهنی دیگه بامن صحبت نمی کنی
دیگه ازت نا امید شدم گفتم توی مدرسه که هیچ دوستی ندارم حد اقل با تو دوست بشم
حالا دیگه معلوم شد که اون حرفا که می زدی الکی بوده
واقا که

چی یعنی چی دخترک !!
چی شده عزیزم !!
من که هیچی متوجه نشدم شما چرا ناراحتی !!!

مریک سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

چون به خانومی که اسمش مریم خوشگله ست گفتی باشه دیگه با بچه ها حرف نمی زنم
بعدشم بچه خودشه

دخترک گل با شما نبود عزیزم
منظور از بچه هم هستن.و من خودم تو جمع به دوستهای 30 سال به بالام میگم بچه بریم !! بچه ها بیایم !!
داشت شوخی میکرد
در ضمن من حاظر بودم هنوز بچه بودم و بزرگ نشده بودم. بچگی دوران بسیار قشنگیه ...

مریک یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
ببخشید که دربارت زود قضاوت کردم
از این به بعدم دیگه قول میدم مظاحمت نشم سال جدید رو تبریک می دم امید وارم سالی پر از ارامش داشته باشته باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دخترک
شما مراحمی عزیزم
مرسی عزیزم. امیدوارم شما هم سال خوبی رو داشته بشی

رضا پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام خانوم گل خیلی باحالی خوشم اومد.

نگار دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:08 ب.ظ

واقعا زیباست!!!! خیلی تشکر می کنم بابت وسایل زیبای شما

خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که خوشت اومده

المیرا شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام خیلی قشنگه ولی سخته درست کردنش

eriha دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ

salam mamnoon az sayte zibatoon
bebakhshi aghe mayelid mikhastam darmorede ye pishnad kary bahatoon sohbat konam
09197984972
merci

ترانه چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام خانومی خسته نباشی مدل این قلب واسه کادوی شکلات واسه آقایون خیلی قشنگه حالا از همین طرح قلب واسه خانوم ها هم طرحی دارید اگه بگین خیلی خوب میشه تشکر:

سلام عزیزم
الان طرح ندارم شرمنده عزیزم
ولی شما میتونید از مقوای سفید به جای مشکی استفاده کنید و روی جعبه یه مقوای دیگه با هر رنگی که دوست دارید ببرید و شکل یقیه دکلته زنونه بدید..

elnaz پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

salam ..to in jabe nemishe keyk gozasht..age mishe amoozeshi ham az onjoor jabe keyka bedid mamnoon

سلام عزیزم
اموزش مدل های دیگه جعبه هم تو وب هست اونها رو هم ببین.
ولی باشه حتما اون مدل اموزش رو هم اگه تونستم میذارم

ضعفی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:06 ب.ظ

سلامببخشیدا

Elina دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام عشقم...خیلییییی مطالبت زیبا و ب درد بخور بود من خیلی استفاده کردم...مرسی خواهری بابت زحماتت ایشالا همیشهههههههه سالم و سلامت باشی و زندگی خوبی داشته باشی...بوووس

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی نازنین
ممنون گلم همچنین شما دوست عزیز
شاد و پایدار باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد