ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

برگ روبانی


اینم آموزش برگ با روبان که قولش رو داده بودم.



وسایل لازم

روبان 7 سانتی ( یا میتونید از پارچه ی ساتن یا حریر هم استفاده کنید)

چاقوی کند

شمع




اول طرح برگ رو رو روبن بکشید و ببرید. یا میتونید روبان رو مربع ببرید تا کنید و شکل اشک ببرید برگ میشه !




دور برگ رو یکم حرارت بدید که ریش ریش نشه.



خوب حالا یه تخته بردارید برگ های بریده شده رو بذارید روش و با یه چاقوی کند یا پشت چاقو روش خط بندازید. زیاد فشار ندید که روبان پاره بشه.




به این صورت



حالا میتونید برگ رو به همین صورت استفاده کنید. یا میتونید با یه قیچی کوچیک مثل قیچی ابرو لبه های برگ رو مثلثی ببرید



یکم حرارت بدید که ریش ریش نشه.



به این صورت. این برگ ها رو میتونید برای روبان دوزی استفاده کنید.



نظرات 7 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام



واقعا ممنون ازآموزشهای مفیدتون این روبان دوزی آموزشش خیلی برای کسی که داره از 0 شروع میکنه مفیده تو اینترنت خیلی گشتم اما به اندازه وبلاگ شما برام مفید نبود سپاسگزارم فراوون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. خوشحالم که دوست داشتید.

سارابانو جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام از اینکه شما و وبلاگتون رو پیدا کردم بی نهایت خوشحالم

هانى یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ حhttp://

سلام من تازه با شما اشنا شدم خىلى جالب واموزنده است حتما ادامه بدىد.موفق باشىد.

سلام دوست عزیز
خوش اومدید وممنون از لطف شما
حتما

محدثه جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام خیلی عالی بودممنون خسته نباشید

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

زهرا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام من تازه به جمع بازدید کننده ها وارد شدم وممنون از آ موزش این هنر زیباتون

سلام عزیزم
خوش اومدید
خواهش میکنم

فی فیم سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:41 ب.ظ

عالیییییییییییییی

فاطمه یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید
خیلی خیلی خوشحال شدم ازاینکه تونستم به راحتی روبان دوزی رویاد بگیرم .ممنون دوست خوبم خداروح پدرتونو روشاد وغریق رحمت الهی کنه

سلام عزیزم
خوشحالم عزیزم که توستید امیدوارم همیشه موفق باشید
ممنون گلم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد