ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل رز با روبان


شب خوش دوستان

.بی خوابی زده به سرم !!! دید بعضی وقتها از خستگی زیاد خوابت نمیبره. دقیقا تو همون حالت هستم !!




وسایل لازم

روبان ( پهن و باریک بودن روبان سلیقه ایی هست)

نخ و سوزن



هر چقدر روبانتون پهن تر باشه گل رز تون بزرگتر میشه !! مثلا اگه نمیگفتم نمیدونستید !!



اگه تو درست کردن رز روبانی تازه کار هستید. خیلی بهتر که وقتی دارید درست میکنید حتما زیر گل رو کوک بزنید تا از دستتون در نره. ضد حال بخورید !


خوب دیگه فکر نکنم زیاد احتیاج به توضیح باشه. چون مرحله به مرحله عکس هست.

ولی خوب حالا یه توضیح کوشولو میدم. سر روبان رو تا کنید



یکم از روبان تا شده رو لوله کنید




وقتی یکم لوله کردید. برای درست کردن گلبرگ روبان رو بپیچونید. یعنی روبانی که آزاد هست رو یه تا کنید. توضیحش سخته ! یکم تمرین کنید دستتون میاد. من خودمم از اینترنت یاد گرفتم



در کل بگم که هی روبان رو تا کنید و بچرخونید تا گلبرگ درست شه.















تا اندازه ایی که دوست دارید گلتون بزرگ بشه یا کوچیک ادامه بدید و بعد روبان رو ببرید.





اگه با نخ و سوزن دوختید که هیچی! اگه نه با دست نگه داشتید پایین گل رو با نخ ببندید.



اینم یه رز خوشگل.







آموزش های دیگر




نظرات 38 + ارسال نظر
tara پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

خیلی قشنگ بود مرسی اماهرکارکردم نتونستم درستش کنم.

خواهش میکنم عزیزم.
کجاش رو مشکل داشتی بگو برات توضیح بدم عزیزم.
نا امید نشو کارهای اول همیشه ادم سخت میتونه درست کنه. یکم تمرین کنی اونقدر برات راحت میشه که خدا میدونه.

زهرا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

عالی بود مرسی

خواهش میکنم عزیزم

فاطمه نسا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

هم سلیقت خوبه هم توضیح دادنت این گلم خیلی خوب بود من 10 بار تمرین کردم یا2یا3 بار نمی شه دوست دارم

ممنون عزیزم شما لطف دارید
بله گلم سخته. باید زیاد تمرین بشه و کم کم دسته آدم راه میافته .
منم همچنین

من دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

مهری سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

عزیزم این گلی که آموزش دادی خیلی خوشگله اما درست کردنش یه کم سخته من عاشق روبان دوزی شدم اما متاسفانه به خاطر کارم وقتشو ندارم اما تصمیم گرفتم هر از گاهی یه چیزایی درست کنم مرسی خانم هنرمند

عزیزم این گل خیلی سادست فقط باید قلقش دستت بیاد یکم تمرین میخواد.
ایشالله وقت ازاد پیدا میکنی و به علائقتون هم می رسید .
خواهش میکنم عزیزم

آریا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ http://ariagolzari.blogfa.com

واقعا کارتون خیلی عالیه

ممنون عزیزم شما لطف داری
ولی اینها همشون کار من نیست

ترانه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

وای باران جوون خییییییییییییییییلی زیبان احسنت با این همه هنرمن تازه میخاستم برم دنبال این هنر که شما خیلی مشتاق ترم کردی
مرسی عزیزم
ماااااااااااااااااچ

ممنون عزیزم شما لطف داری. البته همه ی ایها کار من نیست گلم.
امیدوارم موفق بشی عزیزم

هستی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

نرگس جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

خیلی عالی بود من انقدر ذوق داشتم یاد بگیرم همون اولین بار درستش کردم

آفرین به شما.پس کلی استعداد هنری داری.

نگین شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://manoto-FM

عالی بود مرسی

خواهش میکنم عزیزم

سادیا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

خیلی خیلی ممنون.درست کردم.خیلی زیبا شد.

خواهش میکنم دوست گلم

فاطمه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام من قسمت دومو نمی فهمم و نمی دونم چجوری روبان های باقی مونده رو تا بزنم

سلام عزیزم
عزیزم روبان صاف که تو دستتون هست هر تیکه یه تا بزنید و بذارید روی گل. با تمرین دستت میاد عزیزم

ساناز جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

عزیزم خیلی ماهی که چیزای که بلدی رو بدون خساست یاد میدی

خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید

ینا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

خیلی ازکون متچکرم به هر حال خانوم گلی

مری چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

باتشکر خیلی خوشکله ولی خداییش برا ما که تازه کاریم واولین بارمونه اولش رو خیلی بد توضیح دادین .ممنون اگه اولش رو واضح تر بگید.

من تاجایی که تونستم توضیح دادم. بعضی چیزا رو نمیشه خوب توضیح داد باید با تمرین قلقش دستت بیاد

نه نه سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ http://ندارم

عزیزمی مثل خودت عالی بود

پروین شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.eghaffari52@yahoo.com

سلام من الان این گل رو یاد گرفتم اگه بتونم درست کنم حتما ادامه میدم ممنون از اموزشتون

ارمیتا سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام.عزیزم وتقعا دستت درد نکنه....
واقعا همه ی مطالب عالییییییه...
مممممرسی

Chakameh شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

درست کردنش سخت بود خیلی شبیه خودش نشد ولی واااااااااااااااااااااقعا خوشگل شد! دست شما درد نکنه!:بوس

خواهش میکنم عزیزم
خوب دست با دست فرق داره. مطمئنن هر کاری قشنگی خودش رو داره.

Fatemeh چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ http://Fatemeh77.vcp.ir

خیلی خوشگله ممنونم

خواهش میکنم عزیزم

تینا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ

من درست کردم همون نگاه اول یلد گرفتم
افرین به خودم

افرین به شما بانوی هنرمند
موفق باشی عزیزم

صبا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

خیلی عالی بود

خوشحالم که دوست داشتید

لیلا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 ب.ظ

خیلی عالی اگه میشه مدل های دیگه هم یاد بدین متشکرم

مدل زیاد گذاشتم ولی بازم چشم حتما

زهرا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام واقعا عالی بود اگه می شه به وبلاگ من ykseda هم سری بزنید ممنون

سلام
حتما دوست عزیز

فی فی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:39 ب.ظ

خیلی عالی بود

خوشحالم که دوست داشتید

نگار دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ

ممنون عزیزم عالی بود لطفا گل های بیش تری بزارین

خواهش میکنم دوست عزیز

نانا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:56 ب.ظ

سارینا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:07 ب.ظ

خیلی گند بود واه واه واه واه واه

استعداد یادگیری نداری دوست عزیز چرا حرص میخوری در حد سکته. اب خنک بخور...

مونا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.yadgir34.blogfa.com

سلام. عالی بود اگر شکل را کمی تجزی میکردی بهتر بود.سایتم هم پر است از حرف های قشنگ .

سلام
ممنون دوست عزیز
متوجه نشدم !! چی رو تجزیه میکردم !!

مرمر یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

خیلی گلی مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

آزیتا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

وای گلم خیلی خوشگله منظوراز گلم تونیستی ها گلی که درست کردمو می گم راستی تو پسری یا دختر اگه پسری شماره تو برام بفرست می خوام دوست دخترت باشم♥iloveyou

دختر خوب من پسر نیستم . اینطوری تو دنیای مجازی دنبال دوست پسر نگرد اخرش برات سراب میشه...

دلارام جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:25 ب.ظ

سلا م خیلی قشنگهشما پسرین می خواستم بگم اگه پسری تو کافی شاپ رز باهم قرار بزاریم با هم دوست بشیم وارتبا ط عاشقانه داشته باشیم

تو واقعا این حرفها رو میزنی یا داری ادا درمیاری !!!!! کامنت پایین آزیتا بودی الان دلارام شدی !!!!
مگه میشه مگه داریم !!!!!!!!!

مهراوه یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ

وای بی نظیره

14 چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

نمیدونم چرا شبیه همه چی میشه الا گل

فقط با تمرین هست که به نتیجه میرسیم. تمرین وتمرین و نا امید نشو

نازی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

هزار گل تقدیم بهت

parvin جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ق.ظ

واقعا عالیه
دست گلت درد نکنه

یگانه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام خب من چی کار کنم که تا فردا حداقل باید 6تا درست کنم هنوزم یادش نگرفتم

نسرین یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:35 ب.ظ

من این روبان رو برای مدرسه خواستم ولی خیلی سخت هست

سخت نیست. تمرین میخواد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد