ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تزیین النگو


سلام بر دوستان گل خودم.

این فکر کنم آخرین پست من تو سال جدید باشه.

یه تزیین زیبا برای النگوهای چوبی که بخواید با لباستون ست کنید. برای نوجون ها و جوون مون ها عالیه. اونهایی که عاشق زلم زیمبو هستن میدوستن. من که خودم دوست دارم ولی زیاد استفاده نمیکنم.



وسایل لازم

النگوی چوبی

چسب نواری دوطرف

روبان

نوار قیطون یا حاشیه ی توری

پولک و نوار پولکی

پارچه ی حریر



اول یه چسب نواری دوطرف روی النگو بچسبونید. (البته میتونید از چسب حرارتی هم استفاده کنید)



بعد روبان رو دور انگو بچرخونید



بعد یه حاشیه ی قلاب بافی یا توری روش بچسبونید




برای زیبایی روش  چند تا پولک بچسبونید




اینم یه مدل دیگه با پارچه حریر . پارچه ی حریر رو نواری ببرید و دور النگو بچرخونید و گره بزنید






با نوار قیطون و پولک نواری هم تزیینش کنید





اینم که معلومه روبان رو دور النگو بچرخونید و با تور تزیین کنید




ب همین سادگی و به همین قشنگی.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد