ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل با جوراب


سلام دوستان.روز خوش.


 ----------------------------------

اینم آموزش گل با جوراب نازک. خیلی راحت و زیبا



وسایل لازم


جوراب نازک در چند رنگ

سیم گلسازی

سیم نازک برای محکم کردن گلبرگ ها به ساقه

نوارگاترین

ساقه ی گل

پرچم گل

لیوان یا بطری یا لوله  ( برای بستن سیم دورش)



سیم گلسازی رو دور بطری بچرخونید و انتهاش رو بپیچونید



یه تعداد درست کنید برای گلبرگ ها



سیم رو که گرد کردید داخل جوراب کنید و جوراب رو بکشید



و پایینش رو با سیم نازک محکم کنید



با یه رنگ دیگه هم به همین صورت درست کنید





برای برگ ها هم با جوراب سبز درست کنید



بعد گلبرگ ها رو بردارید و تو دستتون به سیم ها حالت بدید که شکل برگ یا گلبرگ بشه.



یکم گلبرگ ها رو بکشید و تا کنید. تا حالت بگیرن . بعد پرچم گلها روهمراه یه گلبرگ به ساقه ی گلسازی وصل کنید. دورشون سیم نازک بپیچید



همینطور گلبرگ ها رو وصل کنید



گلبرگ های سفید رو که وصل کردید گلبرگ های صورتی رو هم به همون صورت وصل کنید



به همین ترتیب گلبرگ ها رو وصل کنید



نوار گاترین رو بردارید و از انتهای گل شروع به پیچیدن کنید



برگ ها رو هم کنار ساقه بذارید و برای محم شدنش نوار گاترین رو بپیچونید




اینم یه مدل دیگه



مثل آموزش بالا گلبرگ ها رو درست کنید







با این روش سیم و جوراب میتونید چیزهای متنوعی درست کنید. مثل این ریسه ها. برای اتاق بچه ها خیلی خوبه.




اینم چراغ خواب !







نظرات 23 + ارسال نظر
حمید شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

09391603226بزنگ

خدا شفات بده !!

عطیه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام .کارهاتون خیلی نازه .تشکر خانم باسلیقه و هنرمند

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف دارید شما

عطیه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام دخترم دو ماه دیگه بدنیا میاد لطف کنید برای اتاقش کار تزیینی بفرستید ممنون

سلام عزیزم
مبرک باشه گلم. کجا بفرستم ؟؟

عطیه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی کارهات خیلی قشنگه .اما من هر چی گشتم جوراب رنگی پیدا نکردم .راهنمایی کنید از کجا میتونم تهیه کنم

سلام عزیزم
سلامت باشید
اره خیلی کم شده این جوراب رنگی !! من یه بار از دستفروش تو بلوار فردوس خریدم ! شانسی !
ولی شاید تو بازار بتونید پیدا کنید !

خوش سلیقه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

بابا دمت گرم
کارات عالیه

ممنون دوست عزیز
شما لطف دارید

خاطره سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام چوخ گوزل .خدا پدرتونو هم رحمت کنه. خیلی خوشگل بودن

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

فاطمه یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام
منو راهنمایی کنید لطفا
نمی تونم برگ بزرگ درست کنم
وقتی جورابو روی سیم می کشم سیم جمع میشه
و سایز برگم کوچیک می شه !
لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم ؟
ممنون.

سلام عزیزم
خوب عزیزم سایز رو بزرگ بگیر یعنی سیم رو که میپیچی بزرگ بگیر بعد که جوراب رو کشید سیم حمع شد با دست باز کن و شکل بده.

راضیه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام ازاموزش عالی شمامتشکرم میشه لطفا ریسه هارواموزش بدید

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم
چشم حتما

مامان صبا یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام
شما دیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معرکه ای به خدا
دوستت دارم
عاشق کارهاتم
چطوری وقت میکنی اینهمه کار هنری داشته باشی ؟من تا از سر کار میرم خونه به دخملم میرسم یه چرت میزنم میشه شب کارهای خونه وآشپزی و... وقت هم کم میارم شما چطوری به این کارها میرسید؟؟؟؟تازه بعضی وقتها یه خیاطی کوچولو بکنم یه ربانی ....روزهای تعطیل هم یه سرچی تو نت . خیلی هنر کردم

سلام عزیزم
شما لطف داری گلم
البته همه ی اینها کار من نیست..
و اینکه من سرکار نمیریم.. شما چون هم سرکار میری و هم دخمل ناز داری خوب مطمئنن وقت کم میارید. همین که خیاطی هم میکنید کلی کار هست.

ساینا چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ http://sahlaii.blogfa.com

سلام خدا پدرتو بیامرزه که انقدر دختر با استعدادی داره ممنون خیلی زیبا بود

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

zohre دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من علاقه دارم یاد بگیرم گلهاتون رو ولی حس می کنم یک خرده سختن،میشه راهنماییم کنید
لطفا به من ایمیل بزنید
ممنون استاد گرامی

سلام عزیزم
هرجا رو متوجه نشدی هینجا بپرس تا جواب بدم
شرمنده وقت ایمیل زدن ندارم

معصومه جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام دوست عزیزخوبی؟ممنون برای اموزشهای زیبایی که میزاری
یه سوال ازپارچه توری میشه استفاده کرد؟جنسش بایدچه جوری باشه؟اسم خاصی داره؟
ببخشید خیلی سوال پرسیدم
ممنون

سلام عزیز
میشه .جنس تور بهتر ارگانزا باشه
خواهش میکنم

شیرین شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.c

خیلی قشنگن همیشه دوست داشتم یاد بگیرم با جوراب شیشه ای نمیشه?

میشه عزیزم

منیره چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ق.ظ

مرسی عالی بود

soko0t پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

iiiiiiiiiiiiiiiin mahshare...movafagh bashin,,,,mcccccccccccccccc

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

زهرا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

i love you

ستاره شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:27 ب.ظ http://setarehpenhan.blogfa.c

سلام
این گل ها واقعا زیبا هستن ادم دوست داره زودتر شروع کنه به درست کردنشون

سلام عزیزم
زدوتر شروع کن که خیلی هم علاقه مند میشی

فرشته جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام استاد فوق العاده است فقط میشه بگین این لامپای داخل چراغ خوابها ازچه نوعیند؟!

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید
از این لامپ های ریسه ایی هست..

z_haji جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:16 ب.ظ

از تمام عکس ها ممنون خیلی خوشکل بودن

خواهش میکنم عزیزم

میم.میم یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام
خیلی خوش سلیقه هستین
مطالب همه زیباست
ممنونم

سلام دوست عزیز
ممنون شما لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتید

زهرا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام خانمی!
یه سوال فنی:اون چراغا اگه مدت زیاد روشن باشن جوراباش نمیسوزه؟

سلام عزیزم
کلا مدت زیاد چیزی نباید روشن باشه !! ولی این چراغ ها حرارت ندارن و خیلی کم مصرف و کم انرژی هستن

طلا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام
مرسی از این همه سلیقه
لطفا گلهای جورابی جدید رو هم اموزش بدین
مرسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین
فعلا آموزش جدید ندارم ولی اگه شد حتما

سحر شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام،کارهاوآموزشتون عالیه،فقط لطفابفرماییدجورابهاراچطوررنگ میکنید؟ممنونم

سلام عزیزم
ممنون لطف دارید
جوراب ها خودشون رنگی هستید . برای اینکار جوراب رنگی بگیرید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد