ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

شکوفه های بهاری


روز بخیر خانمهای نازنین.


--------

یه روبان دوزی خوشگل برای تابلو یا رو تختی و کوسن. کاملا بهاری مناسب با حال و هوای این روزا. 



وسایل لازم

روبان

نخ گوبلن یا عمامه

مروارید یا منجوق

کارگاه

و پارچه ی که میخواید روش روبان دوزی کنید.




اول روبان رو چند سانت ببرید. به تعداد گلبرگ هایی که میخواید داشته باشید. میشه 5 پر یا 4 و .. داشته باشید مثل تصویر روی روبان این مستطل ها رو بکشید و بعد کوک بزنید و کوک رو بکشید تا جمع بشه.



وقتی کوک رو بکشید این شکلی میشه. سر و ته روبان رو بهم وصل کنید. که شکل گل بشه



وسط گل مروارید یا منجوق بدوزید




برای برگ هم روبان رو 5 سانت ببرید و مثل تصویر تا کنید.



دوباره اون تا رو هم تا کنید !



و پایین برگ رو یا کوک بزنید یا با یه نخ ببندید



و زیر شکوفه هاتون وصل کنید



طرح درخت رو روی پارچه بکشید و با نخ عمامه یا گوبلن بدوزید و شکوفه ها روش وصل کنید.





برای رو تختی و کوسن و تابلو خیلی خوبه.



اینم تابلو ترکیب نقاشی و روبان دوزی



اینم از همون شکوفه هاست به یه روش دیگه .

مثل تصویر روش یه نیم دایره بکشید



روی نیم دایره ها رو کوک بزنید 



و بعد آروم سر نخ رو بکشید تا جمع بشه





با این شکوفه های ساده و راحت میتونید روبان دوزی های زیبایی داشته باشید



ترکیب نقاشی و روبان دوزی.






آموزش این مدل برگ رو هم که اینجا گذاشتم





آموزش های دیگر







نظرات 7 + ارسال نظر
راضیه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام کاراتون خیلی قشنگه روباناتونو از کجا می خرین لطفا به من ادرس بدین

سلام عزیزم
من تهران هستم. از خرازی تو ستارخان زیر پل تاج میخرم.و یا بعضی وقتها هم میرم منوچهری و از اونجا میخرم .اگه زیاد بخوای بهتر بری منوچهری.

رویا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
ممنون از هنر بی نظیرتون
خیلی جالب بود .حتما درستش میکنم .خدا خیرتون بده .

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم خوشحالم که دوست داشتی

مهربون پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
کلی واسه روبان دوزی گشتم
ولی هیچ جا به خوبی و واضحی شما توضیح ندادن
مرسی

سلام عزیزم
لطف داری گلم. خوشحالم که دوست داشتی
خواهش میکنم عزیزم/.

monika شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

چه قشنگ...شما چقد با سلیقه و هنرمندین...خوش بحالتون....

ممنون عزیزم شما لطف دارید
البته همه ی اینها کار من نیست عزیزم

آنا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

ممنون عزیزم به خاطر آموزش های زیباییی که میگذارید. اگر امکان داره منو راهنمایی کنید که واسه آموزش روبان دوزی از چه کتابی میتونم استفاده کنم. تازه میخوام شروع کنم :) مرسی

خواهش میکنم عزیزم
کتاب های خانم افاق امیریان رو بخرید همراه سی دی هست . اونها خوب هستن تقریبا ...

زینب دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

کارتون حرف نداره اگه میشه روبان دوزی رو لباس رو هم اموزش بدین تورو خدااااااااااا کارم گیره

حدیثه بلوچ زاده شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام و عرض خسته نباشید واقعا که شما هنرمند هستید به معنای واقعی با روحیه ی هنرمندانه که این کار های زیبا رو برای دوستداران این هنر به رایگان به اشتراک گذاشتید واقعا که هنرمند بزرگی هستید من دعا گوی شما عزیز هستم

سلام عزیزم
ممنونم از شما دوست گلم لطف دارید عزیزم
ممنون از دعاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد