ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

بنفشه و گندم


سلام دوستان

لحظه هایتان سرشار از عطر باران و گلهای بهاری باد

------------------------

اینم چند مدل روبان دوزی . ( بفشه و گندم و.. )


اسم بنفشه میاد من یاد این آهنگ می افتم

گلدون یاس رازقی بنفشه های باغچه آینه و شمعدون جهاز مادرو تو طاقچه !




وسایل لازم

روبان

نخ و سوزن

پارچه

خوب اول حدود 6 یا 7 سانتدو تا تیکه از روبان رو ببرید و مثل تصویر مثلثی بذارید رو هم و کوک بزنید

و نخ رو بکشید تا جمع بشه. میشه یه قسمت بالای  بنفشه.



دوباره حدود 10 تا 15 سانت از روبان رو ببرید و مثل تصویر تا کنید و لبه ها رو کوک بزنید و نخ رو بکشید تا جمع بشه. قسمت پایین بنفشه درست میشه.



یه روبان زرد بردارید و وسطش رو گره بزنید  یه پارچه ی کوچیک ببرید و گلبرگ ها رو بذارید روش و بذارید گره بیفته دقیقا وسط دو قسمت بنفشه و بدوزید بهم. و اضافه های پارچه رو ببرید.



دوتا گلبرگ دیگه هم مدل اولین گلبرگ که بالا آموزشش دادم رو درست کنید و وصل کنید به گلبرگ های اول بنفشه.



به این صورت میشه. بعد که دوختید هرجا که دوست داشتید وصل کنید.



اینم با روبان حریر



اینم آموزش چند مدل گل




 آموزش گندم


تو تصویر کاملا مشخصه. روبان باریک بردارید و مثل تصویر بدوزید. و قتی که ردیف اول رو دختید با یه روبان سبز دیگه داخل گندما رو هم بدوزید



این گل های کوچیک هم به این صورت که: یه دایره ی کوچیک رو روبان یا ساتن بکشید لبه هاش رو با فندک بسوزونید که ریش ریش نشه و مثل تصویر دورش رو کوک بزنید و بعد بکشید تا جمع بشه و بعد وصل کنید به پارچه اتون. و وسطش میتونید منجوق بزنید. یا هم نزنید.



اینم که کاملا مشخصه یه روبان رو 7 یا 8 سانت ببرید و یه طرف لبه اش رو کوک بزنید و بکشید تا جمع بشه و بعد دوطرف ربان رو وصل کنید بهم و به پارچه اتون بدوزید و وسطش یه دوخت ساده با روبان بزنید.






اینم آموزش همین گل طبقه بالایی!


خیلی سادست و تو تصویر کاملا مشخصه. احتیاج به توضیح نداره.





همینطور کنار هم گلبرگ ها رو بزنید تا گلتون تکمیل بشه.




شقایق

روبان رو 10 تا 15 سانت ببرید تا کنید و بهم با کوک وصل کنید



یه طرفه لبه رو کوک بزنید



یکم بکشید تا جمع بشه



وصل کنید با پارچه برای پرچمش هم میتونید منجوق سیاه بدوزید.



نظرات 11 + ارسال نظر
فلورا شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

آموزش روبان شما زیبااست مخصوصا گل گندم که حرف نداره دست شما درد نکندبا این هنر زیبا

ممنون عزیزم شما لطف دارید گلم . خوشحالم که دوست داشتید

ترانه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

باران جون من دراسرع وقت شروع میکنم به یادگرفتن ممکنه شماهم کمکم کنی؟فکرنکنم اینجا کسی به زیبای شما بلد با شه امیدوارم جوابمو بدی باران جون.
ماچ ماچ

عزیزم هر سوالی داشتی بپرس.
من همیشه جواب میدم. امیدوارم موفق بشی عزیزم

ترانه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

باران جون آخه کجایی؟
میخوام یه روپشتی روبان دوزی کنم ازت ایده میخام عزیزم
خواهش میکنم کمکم کن واسه عید لازم دارم

عزیزم شرمنده یکم گرفتار بودم
حتما عزیزم. طرح ساده میخوای یا پر کار. بهم بگو تا یه طرح برات بذارم.

ترانه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

آخ جون آخرش جواب دادی
پرکاربیشتردوس دارم ام میخام یه هم خونی با مبلام داشته باشه رنگ مبلام زمینه کرم باگلایه مشکی ونقره ایه،بنظرت ازچه رنگ روبانایی استفاده کنم؟خیییییییییییلی مرسی عزیزم.
درضمن من تقریبآهرروز واسه امواتم فاتحه میخونم والبته پدرمرحوم شماروهم یادمیکنم اینو گفتم بدونی زحماتت بی نتیجه نیس هحتمآامثال من زیادن که واسه پدرتون فاتحه میخونن
روحشون شاد

عزیزم به نظر من از یه سری رنگ تو تونالهای مختلف استفاده کن.
یعنی از یه سری روبان تو رنگ ها کرم و قهموایی و شیری استفاده کن خوشگل میشه. از گل های سفید هم میشه استفاده کرد.

مرسی عزیز دلم. شما لطف میکنید. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
مرسی عزیزم

ترانه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

راستی باران جون منظور از رو پشتی همون پارچه های مربع شکلیه که یه گوششو طرح میندازن ومیندازن رو پشتی های قالینی ها! مرسی اگه حوصله کردی ایده روبان دورزی واسه کوسنم بزار

یه همچین آدم پرتوقعی ام من!!!

میدونم عزیزم . متوجه شدم
چشم گلم میذارم
شما عزیزی

ترانه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
باران جون خیلی ماه
امروز دوستم میناامدو یه سری روبان دوزی یادم دادچقد ساده س! دراسرع وقت میرم روبان میخرم امیدوارم وقت کنی برام ایده رو پشتی بزاری.
واسه گوشی ایفونمونم یه دستگیره درس کردیم با گل رز کرم وهمونرنگ روبانایی که شما گفتی !!!!!!!!1کلی ذوق کردم الان دیدم رنگای که شما گفتی رو بکار بردم
عجب موجود کم حرفی ام من ا!

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم .
چه دوست خوبی داری قدرش رو بدون.
خوب پس کلی سلیقه هامون نزدیک به همه.
چشم دوست گلم حتما میذارم.
شما عزیزی خوشحالم میکنی که نظر میذاری

ترانه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

سلم باران جون نمیدونی چه ذوقی میکنم میبینم جوابمو میدی!
بدبختی که نمیدونم توکدوم صفحات واست پیام دادم تا وقتی پیداشون نکنم همینطور چشام چارچار میزنه!حالا فک کن با این بدبختی پیدا میکنم اگه جوابمو ندیای نگون بخت من!
در ضمن باران جان ببخشید که من چیز جالبی ندارم که واست بزارم امامن فارغ التحصیل روانشناسی ام مشاوره گروهی واسه نهادهای مختلف برگزار میکنم اگه دراین موردکاری داشتی وقابل دونستی با معرفی انواع کتاب و سخنرانی درخدمتت هستم اگه قابل بدونی البته

سلام خانم روانشناس عزیزم
چه رشته ی خوبی خوندی. منم عاش روانشناسی بودم ولی سر از گرافیک دراوردم !!
چشم عزیزم .ممنون از لطفت. همه به روانشناس احتیاج دارن.
عزیزم بهترین کار اینه که بالای وب صفحه ی نخست رو بزن و تو اولین پست کامنت بذارو دیگه گمش نمیکنی.

DINA یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام خسته نباشی ممنون از پیج زیباتون
واقعا قشنگ بود و عالی اموزش دادین. راستش من کلاس رفتم و احساس میکنم خیلی چیزا رو هنوز نمیدونم . مثلا اگه بخوایم روی پارچه کشی کار کنیم یا روی ی تیکه پارچه کوچک بخوایم دوخت بزنیم چطور باید از کارگاه استفاده کنیم؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
بله عزیزم برای روبان دوزی خیلی بهتر که از کارگاه استفاده کنید این طوری پارچه جمع نمیشه و کار تمیزتر درمیاد

مونا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ

باران جونم سلام بخاطر این وبلاگ زیبا و مفیدت ازت ممنونم.واقعا به من خیلی کمک کرده.

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم . خوشحالم که دوست داشتی گلم

گلاویژ زمانی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.khanoomgol.com

سلام خسته نباشید منبه تازه گی عضو شدم امیدوارم بتونم بای شما دوست خوبی باشم واز نظرات شما عزیزان هنرمند کمال استفاده را ببرم واقعاً کارهای هنریتان زیبا وبا سلیقه تمام.ساخته شدند امیدوارم بتونیم از هنرتتن ماهم.استفاده بکنیم بخاطر همه چیز ممنون.

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست نازنین و ممنون از لطف شما
خواهش میکنم شاد و برقرار باشید

آرینا جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام مرسی از آموزشها و کارهای هنری زیباتون ممکنه لطف کنید چندتا گل رز ساده آموزش بدین آخه من مبتدی هستم و خیلی دوست دارم یادگیری کاراتونو

سلام دوست عزیز
چند مدل گذاشتم
تو قسمت گل های پارچه ایی برید ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد