ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تزیین کیف



یه تزیین زیبا برای کیف. مناسب بهار و تابستون. 



وسایل لازم


کیفی که از مدلش خسته شدید ( جنسشم همه چی میتونه باشه. ولی کیف با جنس متقال یا پارچه ایی بهتر میشه)

پارچه

قیچی و چسب حرارتی

نوار قیطون یا حاشیه 



پارچه ی نخی یا متقال هم میشه بردارید و یه شکل مثل گلبرگ روش بکشید و به تعداد کافی ببرید






از پایین کیف شروع کنید گلبرگ ها رو کنار هم بچسبونید





پشت و چلوی کیف هر دو طرف رو گلبرگ بچسبونید




تا بالا بچسبونید کنارهای دسته رو هم بچسبونید



نوار قیطون یا حاشیه رو بردارید اندازه یی سر کیف رو بگیرید و ببرید و به لبه های کیف بچسبونید





اضافه هاش رو ببرید






یه گلم با پارچه درست کنید و با سنجاق قفلی یا چسب به دسته بچسبونید برای زیبایی.

آموزش گل های مختلف رو هم که اینجا گذاشتم




   ساده و زیبا


نظرات 9 + ارسال نظر
pegah سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام عزیزم
من از دیروز با وبلاگ قشنگت آشنا شدم همش میام توش می چرخم و کلی از کارات ایده می گیرم.
یه سوال داشتم درباره این کیف این گلبرگ ها با توجه به این که پارچه ای هستن و دورشون هم سردوزی نشده ریش نمی شن؟
بازم ممنون واسه فکر خلاقت

سلام عزیزم
خوش اومدی عزیزم شما لطف دارید
اگه از پارچه ی نخی استفاده کنی ریش ریش نمیشه عزیزم.
اگه از یه جنس دیگه استفاده کردی کمی با فندگ حرارت بده..
خواهش میکنم گلم

سارا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

عشقمی تووووووووووووووووووووووووووووو

عزیزمی شما

فاطیما چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام باران جان خیلی عالیه خیلی دوست دارم میشه اگه دوخت خود کیفم بلدی بذار

سلام دوست عزیزم
چشم حتما

زیبا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ق.ظ

چه قشنگ......

مثل خودت

فاطمه سادات شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ

کیف چرم پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.batocharm.com/

خیلی عالیه و تشکر از بابت این همه خلاقیت شما دوست عزیز.

خواهش میکنم دوست عزیز

Mahooni جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

عزیزم خیلی زیباست ولی خوب گلبرگا که بعد از یه مدت کم ریش ریش میشن که
چیکارش کنیم؟؟

بهتر از پارچه ی کتان یا نخی استفاده کنی که زیاد ریش ریش نمیشن
اگه از غیر این پارچه ها استفاده کردید دور گگلبرگ رو کمی با شمع حرارت بده دیگه هیچوقت ریش ریش نمیشه

دوست جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام عزیزم
میخوام یه کیف پارچه ای بدوزم روش روبان دوزی کنم. ولی دوتا مشکل دارم: یکی این که اون گلی رو که انتخاب کردم نمیتونم تمیز درستش کنم دیگه اینکه نمی دونم چکار کنم کیف پارچه ایم ایستایی خوبی داشته باشه و لخت و شل نباشه. ممنون میشم اگه کمکم کنی

سلام عزیزم
برای گل تمرین کن حتما بعد چند بار تمیز درمیاد. زیادم سخت نگیر... منم از این مشکل وسواس تو کارام دارم .
بعد برای کیف باید از پارچه های اهار دار استفاده کنی و داخلش استر بزنی تا شق و رق تر بشه...

به تو چه جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد