ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

سبد نون


شب بخیرخانم ها.  شبی سرشار از عطر یاس و ارامش داشته باشید


یه سبد نون خوشگله دو حالته !  دوختنش اسونه . عکس مرحله به مرحله هم هست.

 تو قسمت تکه دوزی برای اشپزخونه. دستگیره و پیشبند و سبد و.... گذاشتم  از یه پارچه استفاده کنید  یه ست خوشگل سرویس اشپزخونه برای خودتون بدوزید . مخصوصا برای عروس خانم های گل که خیلی خوبه.



وسایل لازم


پارچه در دورنگ ( جنس پارچه هم نخی و کتون و تترون میتونه باشه)

پشم شیشه

زیپ و نوار تزیینی یا قیطون

خط کش و خودکار


پارچه ایی که میخواید روی سبدتون باشه رو بذارید زیرش پشم شیشه و زیرش پارچه ی داخل سبد رو بذارید با سوزن ته گرد بهم فیکشون کنید.

اندازه های سبد هم دست خودتون هست میتونید 38 در 38  سانت یا بیشتر ببرید.  دوتا این مدلی درست کنید یکی بشه در سبد و یکی هم خود سبد.





یه زیپ می خوایم برای در سبد 35 سانت باشه.



با خط کش یه سر خط های عمودی و افی بکشید کل پارچه رو . هم در سبد رو خود سبد رو . فاصله ها میتونی 2 تا 3 سانت باشه






خط ها رو چرخ کنید 



اضافه های دور و بر رو ببرید



اینجا یکی از پارچه ها رو بردارید اونی که میخواید کف سبد بشه رو.  یه خط دور تا دور پارچه بکشید فاصله ی خط هم تا لبه 1 سانت باشه. بعد هر چهار گوشه رو 7 سانت در 7 سانت علامت بزنید .





اون خط هایی  رو کشید و 7 سانت علامت زدید رو بذارید رو هم با سنجاق ته گرد فیکس کنید



به این صورت



بعد اون گوشه رو برگردونید رو کنار سبد



هر چهار گوشه رو همین کار رو بکنید.کف سبدتون به این صورت میشه .



اینم بیرون سبد






تایی رو که زدید تمیز کنید و با سنجاق فیکس کنید



حالا در سبد رو که درست کرده بودید بردارید



از وسط تا کنید



و قیچی کنید و ببرید



و زیپ رو بدوزید که دو طرف در وصل بشه بهم با زیپ




به این صورت




دوباره در رو هم مثل کف سبد علامت بزنید 7 سانت در 7 سانت از گوشه و ا سانت فاصله با لبه.



همونطوری مثل کف سبد گوشه ها رو تا کنید و با سنجاق ته گرد فیکس کنید





 حاشیه یا تور رو  بردارید کل لبه رو کوک بزنید یکم بکشید چین بخوره خیلی کم و بعد به دور تا دور سبد وصل کنید ( به قسمت کف سبد وصل کنید)







و چرخ کنید




اینم کف و در سبد




بعد کف سبد رو بردارید و بذارید داخل در سبد




قشنگ لبه ها رو کنار هم بذارید و مرتب کنید. گوشه ها کنار هم باشن.



و دور تا دورش رو چرخ کنید



وقتی چرخ کردید کف رو از داخل در بیارید بیرون و برگردونیدش




به این صورت



سبد ار بغل



زیر سبد



حالا خوبی ایی که این سبد داره این که دو کارست ! دوگانه سوز !! شما میتونید به این صورت در رو داخل کف سبد کنید و نون ها رو بچنید توش و مثل یه خانم با سلیقه ببرید سر میز و بعد از مصرف نونها اضافه ها رو مثل یه خانم باسیلقه بذارید داخل سبد و زیپش رو ببندید !





خوشگل و ساده.



نظرات 9 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من ک دیوونه شدم خیلی نازه خیلی ازتون ممنونم میسی میسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم خوشحالم که دوس داشتی

مامان علی مرتضی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

منونم خیلی عالی بود وقتی عکسشو دیدم گفتم چ سخته ولی اموزششو که خوندم کلی حال کردم چ اسونو قشنگ ممنوم که وقت میزارین

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی
اره خیلی آسونه

shani شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ق.ظ

hoooom?

بهاره سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

مرسی خیلی عالی بود.من وقتی ازدواج کردم حتما درستش میکنم

خواهش میکنم
خوشحالم که دوست داشتید.. ایشالله زود زود ازدواج میکنید و برای خودتون درست می کنید.

حدیث یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام از اون ممنونم عالی بود

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم

مریم پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون بابت این مطلب زیبا بسیار لذت بردم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز

مریم چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام..دستت بی بلا...ساده وزیبا
خیلی بهش نیاز دارم...

سلام عزیزم
خواهش میکنم خوشحالم که دوست داشتید

لیلی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

ماشاا...باران خانمی.واقعا ازتون ممنونم.یه ست کامل آشپزخانه اینجاست.اگر براتون مقدور هست ازین دم کنی ها که دورشون کش هست برامون بذارین.ان شا...سلامت باشین.

خواهش میکنم عزیزم
از اون فعلا اموزشش رو ندارم ولی در اینده اگه بتونم چشم حتما

الهام دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

خیلی واضح توضیح دادید و تصاویر گویاهستند.کارتون عالیه لذت بردم.اجرتون با خدا.مررررررسی دوست هنرمند

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید
ممنون از دعای زیباتون همچنین شما گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد