ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

مرتب سازی لوازم


روز بخیر دوستان

-----------------

از اونجایی که خود من از کمد و کشو و میز ارایش نامرتب متنفرم. یه سری ایده براتون میذارم با آموزش که بتونید کمد ها  و لوازم تون رو مرتب و تمیز کنید که وقتی در کشو یا کمدتون رو باز میکنید کیف کنید از مرتب بودنش.

من خودم  چون لوازم خیاطی و روبان و نقاشی و.......... اندازه ی یه دنیا دارم ! همیشه نامرتب بودن اینها اذیتم میکرد.

تمیز میچیدم تو کمدا ولی به دلم نمیشست. تا شروع کردم به جمع کردن  قوطی و جعبه و همشون رو کاور کردم و لوازمم رو گذاشتم توشون. اونقدر تمیز و مرتب شده. هر کی میبینه. کیف میکنه.

اصلا پول اضافه ندادم برم باکس بخرم دونه ایی  30 ، 40  هزار تومن ! با لوازم بی استفاده کلی کمدام. مخصوصا میز لوازم ارایش که همیشه روش پر بود و  موقعه ی گردگیریش باعث میشد گریه کنم !! روتمیز کردم.

چقدر حرف زدم. چون خودم خیلی خوش اومده و راضی بودم. خواستم برای شما هم بذارم که برید درست کنید و مثل من کیف کنید. ( البته اینهایی که میذارم همشون نیست ادامه داره بازم ایده هست)




وسایل لازم

جعبه ی کمفلکس یا پودر کیک. ( جعبه ی شیر هم میشه)

کاغذ کادو یا پارچه

کاتر

چسب اوهو




جعبه ها رو بذارید تو کشو و اندازه ی اراتفاع کشو علامت بزنید و خط بکشید




بعد با کاتر یا قیچی  از جایی که علامت زدید ببرید.



با کاغذ کادو جعبه ها رو کاور کنید



برای کف جعبه هم یه اندازه ی کف رو رو کاغذ کادو علامت بزنید و ببرید و بچسبونید کف جعبه



به این صورت



و جعبه ها رو بذارید کنار هم تو کشو و لوازمتون رو بچینید توش.




این نوار های گلدار رو حاضری از بیرون بخرید و به قوطی آناناس یا شیر خشک و..من به دور سطل ماست و بستنی هم چسبوندم. عالی شده. بچسبونید  . داخل و بیرونش رو بچسبونید . برای روی میز توالت . لوازم ارایشتون رو بذارید توش.




میز آرایش خوشگل و مرتب میشه.



یه جعبه ی کفش رو بردارید  رول های دستمال کاغذی رو دور نریزید. میتونید روی رول ها رو کاغذ کادو بچسبونید یا  کنف یا کاموا دورش بچرخونید و بچسبونید که خوشگل بشه. و بذارید تو جعبه برای خودکار و قلمو ................



این یه کار خوب برای قرقره های سرگردان.

یه جعبه ی کفش یا... رو بردارید با پارچه یا کاغذ کادو کاورش کنید. داخل جعبه رو یه مقوا ی کلفت بذارید و خلال دندون ها رو داخل مقوایی که کف جعبه گذاشتید فرو کنید . و قرقره ها رو بذارید تو خلال ها





اینم یه روش کاور کردن جعبه ی قرقره ( البته میتونید این مدل کاور رو برای هر جعبه ایی که خواستید استفاده کنید)



پارچه ی مخمل رو بچسبونید دور جعبه




در جعبه رو هم بردارید از داخلش پارچه رو بچسبونید و به بیرون در بیاید و جمع کنید



پارچه رو  روی در بچسبونید و  اضافه ها رو ببرید



با یه رنگ پارچه ی دیگه یه سری گلبرگ ببرید و بچیبونید روی در جعبه



به این صورت



 برای برگ در رنگ پارچه رو از وسط بهم بدوزید



برگ رو بکشید و بذارید رو پارچه و دورتا دورش رو ببرید و بدوزید




میتونید مروارید هم لا به لای گلبرگ ها بدوزید



به این صورت یه جعبه ی خوشگل دارید.



 این جعبه ها  رو که  کاور میکنید کلی میتونید استفاده کنید.  ( با پارچه هم خیلی خوشگل میشه)



خوب این ها هم حاضری هست که بیرون میفروشن. این جعبه پارچه ایی ها زیاد قیمت نداره. میتونید بخرید برای لباس  زیر و جوراب استفاده کنید و بذارید تو کشو که مرتب باشه.




اینم سایز بزرگش هست.



این قفسه پارچه ایی ها هم عالیه. بیرون میفروشن این ها هم زیاد قیمت نداره. ولی خیلی به درد بخوره.




اینطوری یه کمد مرتب و تمیز دارید.


نظرات 14 + ارسال نظر
عرفان مقربین یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.yazahra123.blogfa.com

سلام
عالی بود. اگه تمایل داشتی به وبلاگ من هم سری بزن.

موفق باشی. یاعلی

سلام دوست عزیزم
ممنون. چشم حتما

پروین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

خواهش میکنم عزیزم

گلایل دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ http://glayolblogfa.com

سلام خانم گل
اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم
بسیار مفید و پر انرژی هست
ممنون از راهنمایی های شما
پاینده و شاد باشید

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
شما لطف دارید
ممنون عزیزم شاد و سلامت باشید

ستاره شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام مرسی خیلی خوب بود.
من خیلس خوشم اومد.
بازهم ممنون
عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققم

سلام عزیزم
خوشجالم که دوست داشتی گلم
خواهش میکنم عزیزم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ترانه جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

وااااااااااااای عالیه عزیزم واقعآمحشری اما از وقتی دیدم واسه پست دستکش فرت کامنت گذاشتم هیچی برام نجوابیدی همچین توخودمم ا؟
واسه تعریف کردن ارت واقعآجمله کم میارم آخه چی بگم به اینهمه هنرمندی؟

خواهش میکنم گلم

شما عزیز مایی
بوووووووووووووووووووووووووس

زهره شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

وای خیلی باحال بود حتما در اینده استفاده میکنم

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

ترانه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام باران عزیزم خوفی؟
من خیلی دنبال اون نوار گلدارا گشتم ولی متآسفانه خرازیهای شهرسنان ما نداشتندی!<بقول خودتون>بغیراز چسبوندن این نوارا ایده ی دیگه ای نداری واسه همون قوطی شیرخشک میخام؟
مرسی عزیزم
ماچ

سلام عزیزم
چه بد!! نوار قیطون هم پیدا نمیشه !!
میتونی پارچه یا برچسب های متری هست که طرح چوب و گل هست از اونها بخری و بزنی.
داخل قوطی و بیرونش رو با اسپری رنگ کن و بعد پارچه رو روی قوطی بچسبون.

انیس یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

تشکر خواهش میکنم من خوشبختم http://www.blogsky.com/images/smileys/107.png

ارمغان جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام. واقعا تشکر. کلی تو اینترنت گشتم و واقعا تنها مطلب کاربردی و مفیدی که تو جمع و جور کردن کمد و کشوی یه زن و شوهر و بچه پسر گرفتار و شلوغ پیدا کردم صفحه شما بود. مرسی. موفق باشید
عذر میخوام یک سواد داشتم: این پارتیشن مقوایی که درست کردین چطوریه؟ که طبقاتش محکم بایسته ؟منظورم اون شکلیه که جلدش قهوه ایه و دکمه داره. ممنونم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. و خوشحالم که دوست داشتید .
ایشالله کنارهم همیشه شاد و سلامت باشید..
عزیزم اونها رو حاضری از بیرون باید بخرید.. مغازه های حوله فروشی و پلاسکو دارن..

کوثر چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ب.ظ

باران جون گلم حوصله ى ضرب و تقسیم ندارم یه ضرب خرابتم!!!!!!! بوست میکنم از همین جا امیدوارم همیشه موفق باشى و بابت اینا واقعا ممنون!!!!!!!!

فدات عزیزم
مرسی گلم همچنین شما
شاد و پایدار باشید

کوثر چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ

باران گلم یه سوال داشتم این عکسا دانلود نمیشه درسته آخه فکر میکنم مشکل از یه جایى هست!!!!!!!!!!!میشه جوابما بدین

عزیزم دکمه کنترل و s رو بزن کل صفحه برات دانلود میشه..

زهرا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگه
من میخوام از اون کشوهایی که توی عکس زیر قفسه پارچه ای ها گذاشتی بخرم.
از کجا میتونم تهیه کنم؟
پیشنهادی دارین؟

سلام عزیزم
از مغازه هایی که لوازم پلاستیکی میفروشن یا مغازه هایی که حوله و دستگیره و.. میفروشن میتونید بخرید...

Feriyoo یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ http://manoketabam.persianblog.ir

من اصلا اهل کامنت گذاشتن نیستم،ولی الان واقعا تحمل نیاوردم ک ازت تشکر نکنم!!!واااااقعا ممنونم،عاشقتمممممم!!!

خواهش میکنم عزیزم
شما لطف دارید و ممنون از محبتتون

نسیم یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:58 ب.ظ http://yedorhamisade.blogfa.com/

سلام و درود به بانوی زیبا
هرمند زیبایی افرین و زیبایی دوست
در صورت تمایل مفتخر میشم که با وبلاگ من تبادل لینک داشته باشی
وبلاگ من تازه کار و نو پاست امیدوارم با کمک شما دوست خوب بتونیم با دوستای مجازیمون اوقات خوشی رو بگذرونیم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد