ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

جعبه ی زیبا

 

سلام عزیزان ظهر  یه روز زیبای خنک بهاریتون بخیر. 


اینم آموزش یه جعبه ی زیبا برای هدیه یا برای خودتون !



وسایل لازم


مقوای ضخیم

پشم شیشه

پارچه

روبان

چسب اوهو یا حرارتی.


سایز جعبه دست خودتون هست. اگه جعبه ی کفش یا هر جعبه ی دیگه ایی دارید از اون استفاده کنید اگه هم ندارید که یه مقوای ضخیم بردارید  خودتون درست کنید. این مدل جعبه پیچیدگی نداره فقط کافیه شما 5 تا تیکه جعبه رو جدا جدا ببرید و  اول با چسب اوهو بهم بچسبونید  و بعد با چسب کاغذی محکمش کنید.




بعد وقتی جعبه رو ساختید اندازه ی کف و دیواره ی جعبه و در رو هم اندازه بزنید و یه همچین چیزی درست کنید. سه تا تیکه ی جدا . یکی اندازه ی کف یکی اندازه ی دیواره ی جعبه و یکی هم در. که کف و در یه اندازه است. 




سه تا تیکه پشم شیشه اندازه ی همون کف و در و دیواره ببرید و بچسبونید به مقواه هایی که بریدید



به این صورت



بعد پارچتون رو بردارید سه تا مقوایی رو که بریدید و پشم شیشه رو هم بهش چسبونید کنار هم با یه مقدار خیلی کم فاصله بذارید روی پارچه ایی که بهش چسب زدید .تا این مقواها بچسبن به پارچه( پارچه رو از طرفی که پشم شیشه داره بچسبونید)



یه مقدار روبان ببرید و به دو طرف کارتون بچسبونید



  روی کار رو هم  با یه پارچه یا کاغذ ضخیم  بپوشونید و یعنی بچسبونید روش !



بعد جعبه رو با پارچه کاور کنید . اول بیرون جعبه رو بچسبونید و اضافه های پارچه رو بیاید توی جعبه.



بعد باکاغذ یا پارچه دیواره ها رو کاور کنید و بعد هم کف جعبه رو کاور کنید.



بعد اون دریی رو که با اون مقوای سه تیکه درست کرده بودید رو بردارید و کف جعبه رو خوب چسب بزنید و اون قسمت از در که برای کف بود رو بچسبونیدبهش.



این شکلی



دیواره و در رو هم ازاد بذارید. به ای صورت یه جعبه ی زیبا دارید.








نظرات 20 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ق.ظ

سلام عزیزم خسته نباشید
خیلی زیبا بود واقعا....

سلام عزیزم
سلامت باشی گلم. خوشحالم که دوست داشتی.

saed پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ق.ظ http://www.sabhekhes.loxblog.com

سلام مرسی از این کار شما استفاده کردم واسه پایان ترم خیلی خوب بود ممنون

سلام دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید. موفق باشید

مریم جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://kolbeh-zibaei.blogfa.com

سلام عزیزم کارات حرف نداره
یه سوال این مقواهای ضخیم از کجا باید تهیه کنیم?

سلام عزیزم
ممنون گلم
مقواهای ضخیم رو سعی کن بیشتر از این کارتن های پفک و ... که تو سوپری ها هستن استفاده کنی. یعنی برو از شون بگیر.
یا مغازه هایی که لوازم نقاشی میفروشن مقواها با حجم بالا بگیر.

شمایل دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام من همین امروز وبلاگتونو دیدم واقعا لذت بردم عالی بود

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم. خوشحالم که دوست داشتی

یاس جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://nina92.mihanblog.com/

سلام خیلی وب خوبی دارید من همیشه سر میزنم وکیف میکنم .من لیسانس روانشناسی دارم ولی چون بیکارم وعاشق کارهای هنری ام شروع کردم باکمک وب شما به درست کردن. خیلی ممنون ازشما امیدوارم هر روز پست جدید بگذارید وگل سر وتاج سر وشونه سر مجلسی و دوخت لباس مجلسی اسان یاد مان بدهید.سلامت باشید عاشق شما

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف دارید.
چشم عزیزم اگه تونستم حتما آموزش اینها رو هم میذارم
شاد و خوشبخت باشید

حسر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

:عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

mmm یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://q

http://qomtaekwondo.ir/

؟؟؟

سارا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام باران جون یه سوال داشتم من یه عالمه پشم شیشه دارم از نوع پشم شیشه کیلو نه متری متونم به جای پشم شیشه متری که در این جعبه وچند جای دیگه استفاده کردین از پشم شیشه کیلویی استفاده کنم؟

سلام عزیزم
اگه پشم شیشه هات خورد خورد هست به درد این کار نمیخوره. ولی برای پر کردن توی عروسک و ... اینا خوب هست . ولی اگه صاف هست که خوب میشه.

مرضیه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

خیلی قشنگ بود. ممنونم، حتما استفاده میکنم ازش

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

محدثه R پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام باران جون من از این یکی خیلی خوشم اومد.میشه بگی عکس های طرزساختشوازکجاآوردی؟درهرحال ممنونم ،درتابستان درستش میکنم.

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی امیدوارم درست کنی و لذت ببری

بلیان پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ http://balyan.ir

ممنون

maryam جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ

,,خیلییییییییییییییی قشنگ بود موفق باشین!!!!!!!!!!!!

مهمون سر زده یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

آورین ......... خیلی خشکله

صدیقه شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ب.ظ

عالی بود حتما درستش می کنم
خسته هم نباشی

MANDANA چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام من ماندانا هستم و از کارای شما خیلی دیدن می کنم و لذت می برم. امیدوارام یه روزی به این حد باسلسقه بشم...!

سلام ماندانای عزیز
خوشحالم که دوست داشتی گلم
مطمئن باش کلی با سلیقه هستی هیچ زن و دختری تو دنیا بدون سلیقه وجود نداره..
همه ی بانوان سلیقه بهشون ارثی میرسه..

مونا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام ببخشید یعنی طرفی که پشم شیشه داره باید به پارچه بچسبه یعنی میشه روی کار؟

سلام عزیزم
بله دقیقا .

لیلا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام عزیزم وبتون خییییلی عالی ان شاءالله که همیشه موفق باشید و پدر گرامی تون هم قرین رحمت الهی قرار بگیرند

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
سلامت و شاد باشید

Sakura chan جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام دوست عزیز واقعا دمت گرم عجب وبلاگ خوبی داری.مرسی.!

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم

fatifnka چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:11 ب.ظ

مقواهای ضخیم رو کجا مبفروشن؟
من شنیدم یه سری مقولها که برای این جعبه ها استفاده میشن قابل شستشو اند،واقعا همینجوره؟

مغازه های لواز معماری و طراحی میفروشن..
من تا حالا نشنیدیم !! نمیدونم ..

roya یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:43 ب.ظ

کارتون بی نظیر خسته نباشید

سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد