ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

یه گل خوشگل برای جای بازی ! جای اسباب بازی !! :)


ظهر بخیر عزیزان


یه جای بازی یا جای اسباب بازی !  ولی خوشگله گوشه ی اتاق بچه باشه و اسباب بازی هاش رو بچینی روش ! یا هرچی !!



 

 

وسایل لازم


پارچه در چند رنگ

پشم شیشه 

نخ گوبلن




خوب اول یه سری شکل مثل تصویر بکشید و روی پارچه ی دولا بذارید و دورش رو ببرید. 




دوتا  دایره ی بزرگ هم ببرید برای وسط کار



دور تا دور  مثلا گلبرگ ها رو به جز قسمت بالاش رو بدوزید و کنارهاش رو عمودی قیچی بزنید یا اگه قیجی دالبر ببر دارید از اون استفاده کنید. برای اینکه کار که بر میگردونید کیس یا چین خورده واینسته.



کار رو برگردونید و داخلش پشم شیشه یا پولیش پر کنید




و قسمتی رو که باز گذاشته بدوید رو هم بدوزید



 یکی از پارچه ها ی دایره رو پهن کنید و گلبرگها رو دقیقا مثل تصویر داخل دایره و کنار هم بذارید و چرخ کنید



 اون یکی پارچه رو بذارید روی  کار و  دورش رو  چرخ کنید. ( البته حواستون باشه یک قسمت رو باز بذارید برای اینکه میخواید کار رو برگردونید و هم اینکه پشم شیشه داخلش کنید)




بعد وقتی دوختید قبل از اینکه کار رو برگردونید کار رو بذارید روی پشم شیشه و اندازهی کارتون پشم شیشه ببرید


وقتی بریدید کار رو برگردونید پشم شیشه رو داخل گلتون کنید .



قسمتی رو که باز گذاشته بودید رو بدوزید و از روی کار یه دایره  وسط گل رو چرخ کنید.




کنار کار رو هم برای خوشگلی با یه نخ گوبلن یا عمامه یه دوخت ساده بزنید




اینم یه گل خوشگل برای گلای خوشگل شما ! برید برای بچه های گلتون درست کنید.





نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام عزیزم واقعا هنرمندی و باعث افتخارمه که با وبلاگت اشنا شدم
عزیزم اگه برات مقدوره کارای سیمونی نوزاد بیشتر بزار اخه من یه پسر تو راه دارم و انشالله 1 اسفند 92 به دنیا میاد دوست دارم وسایل سیمونیشو خودم اماده کنم
منتظر کارای جدیدت هستم
بووووووووووووس بای

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف داری. البته همه ی اینها کار من نیست.
عزیزم مبارک باشه ایشالله که صحیح و سالم بدنیا بیاد.
چشم گلم حتما

نجمه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام. ممنون از مطالب خوبتون. برای کار با چرخ با پایه و سوزن معمولی میشه دوخت؟ یا باید عوضش کنیم؟
ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم.
اره عزیزم میشه . یکم با دست به پارچه فشار بیار میشه دوخت ..

کاربر رل سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:37 ب.ظ

خیلی قشنگه مرسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد