ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل رز با روبان


سلام عزیزان. بعدظهر یه روز گرم تابستونتون بخیرو خوشی.

---------------------------


آموزش این مدل گل رو گذاشتم. چون آموزش اولیه این گلبرگ مهمه.خیلی هم آسونه.

یاد بگیرید باهاش گلهای تزیینی مختلفی رو میخوام بذارم.



 

وسایل لازم

روبان 5 سانتی یا 7 سانتی

شمع

چسب حرارتی


اول روبان رو 5 سانت در 5 سانت به تعداد کافی ببرید



بعد دقیقا عین تصویر اول روبان رو یه تا بزنید که مثلث بشه. سر تا رو یه کوچولو چسب بزنید. بعد اون مثلث رو او گوشه ها هم دو تا تا بزنید که بیان کنار هم.  قسمت پایین کار که نوک تیز میشه. اون نوک رو صاف قیچی کنید.




و لبه رو نزدیک حرارت ببرید که یکم بسوزه و دیگه روبان از هم باز نشه. حواستون باشه زیاد نسوزنید جمع بشه. همینکه روبان ها چسبیدن بهم کافیه.



یه تعداد درست کنید.



بعد یکی از گلبرگها رو بردارید و مثل تصویر لوله کنید و چسب بزنید



یه گلبرگ بهش بچسبونید



همینطور گلبرگ ها رو کنار هم بچسبونید.  تا گل شما کامل بشه.



اینم یه گل رز زیبا . که میتونید برای روبان دوزی یا برای گلسر یا و تزیین های مختلف استفاده کنید.






دیگر آموزش های گل با پارچه و روبان





نظرات 6 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام خانوم گل خوبی؟ازتون کمک میخواستم من یه سبد چوبی حصیری گرفتم واسه تو اتاق خوابم که چادر نماز و سجاده بزارم توش.میخوام دورشو تزیین کنم اما موندم چطوری؟
میشه راهنماییم کنید؟اخه عروسیم نزدیکه ملسی میشم

سلام عزیزم
من یه آموزش دارم برای سبد چوبی که با ساتن هست. حتما میذارم آموزشش رو.
آخی عزیزم مبارکت باشه. ایشالله که خوشبخت بشی عروس خانم گل

نفیسه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام عزیزم . خیلی ممنون از اینکه با سخاوت اموزش هنر هاتون و برای دخترای ایرونی میذارید
خیلی زیباست و امیدوارم منم بتونم درست کنم . من دستی در گل های کریستال دارم . به زودی هم سایت مو راه اندازی میکنم . بوس بوس ..

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز شما لطف داری
چه هنر زیبایی دارید شما موفق باشید

هستی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام.واقعا کاراتون حرف نداره.معلومه خیلی خوش سلیقه اید.من وقتی می یام اینجا دیگه یادم می ره برم بیرون .لذت می برم. واقعا خسته نباششین

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید خوشحالم که دوست داشتید
سلامت و شاد باشید

ندا شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ق.ظ http://asemanebicaran.blogsky.com

بارانم؟

جانم ؟؟

مریم دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام.ممنون ازوب عالیتون.خداپدرتون رحمت رورحمت کنه

مرسی عزیزم
خدا رفتگن شما رو هم رحمت کنه

فاطلا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ق.ظ

سلام باران جون ممنون بابت أین هم مهربونیات که با هنرها ت برامون به نمایش میزاری دست گلت درد نکنه

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین
خوبی از خودته گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد