ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کوسن گلدار


 یه کوسن خوشگل برای روی تخت ! البته با ساتن یا جیر یا مخمل بدوزید برای روی مبل هم خوشگل میشه !


 


اول یه مربع رو پارچه تون بکشید و ببرید. پارچه رو دولا کنید. یعنی اندازه ی کوسنتون هر چقدر که میخواد باشه ! اون اندازه مربعتون رو ببرید. یه لا از پارچه رو بردارید و بذارید روی سطح صاف. و یه داسره وسط پارچه بکشید که میتونید از یه بشقاب استفاده کنید.



دو سایز گلبرگ ببرید . که اندازه هاش مشخصه. دولا باشه پارچه برای گلبرگ ها !



بعد گلبرگها رو بذارید روهم و بدوزید . پایین گلبرگ رو ندوزید !



وسط گلبرگ رو یه تا بزنید مثل تصویر



و پایین گلبرگ رو چرخ کنید.



به این صورت



و بعد گلبرگ ها رو بذارید کنار هم روی اون دایره ایی که کشیدید و با سوزن ته گرد فیکس کنید.



به این صورت. گلبرگ ها رو بذارید و ادامه بدید تا دایره پر بشه.







برای مرکز گل هم . یه پارچه رو دولا کنید و یه دایره ی بکشید و ببرید




دور دایره رو کامل چرخ کنید و و سط دایره رو یه برش بزنید.



و از اون برش یه مقدار پشم شیشه رو داخل دایره بکنید  و بعد بدوزید



دایره رو مثل تصویر چرخ کنید



دایره رو هم بذارید مرکز گل. و گلبرگ ها و مرکز رو هم چرخ کنید به پارچه.



اون یکی لای پارچه رو هم بذارید کنار لای اول و بینش زیپ بذارید و بدوزید بهم.





به این صورت. بعد اون سه طرف که باز مونده بود رو هم چرخ کنید.



و داخلش کوسن یا پشم شیشه بذارید.



به این صورت یه کوسن خوشگل دارید !




نظرات 7 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام ممنون از سایتت تون چیزای جالبی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من از دو مدل کوسن گلداری که شما گذاشتید خوشم اومده اما طرحش رو برا سرویس خواب میخوام یعنی رو تختی یا لحاف هم میخوام میشه کمکم کنید یا اگه میشه اموزش رو تختی شم بزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. لطف دارید.
کدومش رو میخوای. بگو تا براتون توضیح بدم. آموزششم اگه تونستم حتما میذارم.

زهره جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من از اولین کوسن گلداری(یه گل بزرگ داره) که گذاشتید واسه رو تختی هم میخوام ممنون میشم اگه کمکم کنید
راستی من میترسم اگه درستش کنم به زیبایی ماله شما در نیاد !!!باید چیکار کنم مثل مال شما زیبا باشه

سلام عزیزم
مطمئن باش خوب میشه گلم خیلی سادست. درست کن.
میخوای رو تختیش رو هم بدوزی یعنی؟

زهره یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

بله عزیزم به نظرم برا سرویس رو تختی عروس چیزه شیکی میشه!!!!!!!!!!!!!

آره خیلی خوشگل میشه.
شما برای روتختی از بیرون حاضری پشم شیشه مخصوص پتو بگیر. یه سری از پارچه فروشی ها و خرازی ها بگی دارن.
بعداندازه ی رو تختی رو هم بگیر. یه مربع بزرگ ببرو پارچه رو هم اون اندازه. و بهد گل و بقیه ی کار ها رو روی پارچه رویی رو تختی انچام بده و بعد بدوز بهم.

زهره چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

خوب همین دیگه نمیدونم!واسه روتختی چجوری تزیین کنم؟
منظورتون اینه که مثه همون روی رو تختی پیداه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
فک کنم یه گل واسه روتختی کم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید یه کم بیشتر روش کار کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

عزیزم برای رو تختی یه گل بزرگ بزن مثل کوسن. و کنارش مدل آبشار یا بته چقه یا طرح های دیگه گل های کوچیکتر بزن خوشگل میشه.

زهره یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

ممنون از راهنماییت عزیزم
کارهای جدیدتو ن رو هم بذارید

خواهش میکنم عزیزم
چشم حتما. سرماخوردم نتونستم این مدت.

سمانه پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام اولین باره بازدید میکنم خیلی نازهههههههه دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
خوش اومدی گلم ممنون لطف داری شما

مریم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ق.ظ http://h

عالی بود مرسی گلم ببببببببببببببببووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد