ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

دم کنی


ظهر بخیر دوستان/

آموزش یه دم کنی ساده رو گذاشتم! دم کنی پیشرفته رو هم ایشالله بعدا میذارم.


 

اول دو تا دایره به قطر 18 سانت ببرید. (البته بستگی به در قابلمه ایی که میخواید استفاده کنید هم داره. میتونید در قابلمه رو بذارید 4 ،5 سانت بزرگتر از در قابلمه پارچه رو ببرید)




یه نوار عرض 4 سانت و طول 45 سانت ببرید.



نوار رو تا کنید یعنی 1 سانت از یک طرف و 1 سانت از طرفه دیگه. 



به این صورت



وقتی از هر طرف 1 سانت تا کردید دوباره از وسط هم تا کنید و اتو بزنید



دایره های بریده شده رو بذارید بینش یه لایه پشم شیشه یا ابر بذارید



اضافه های اطراف رو ببرید و وسط دم کنی رو کوک بزنید




با گچ خیاطی چند تا خط عمودی و افقی بکشید رو یه طرف دم کنی



و اون خط ها رو چرخ کنید (میتونید این همه هم چرخ نکنید مشکلی نیست)بعد دوخت کوک ها رو بشکافید



نوار رو بذارید کنار دم کنی. اون وسطی رو که تا کرده بودید و اتو زده بودید بیافته لبه ی دم کنی.  یعنی 1 سانت اینور دم کنی بیافته و 1 سانت اونور دم کنی !!



و کوک بزنید




تا اخر نوار بزارید و کوک بزنید.



یه چند سانت روبان هم ببرید و ضربدری بذارید لبه ی دم کنی و کوک بزنید



و بعد دورتا دور دم کنی رو چرخ کنید



به این صورت یه دم کنی دارید.



نظرات 7 + ارسال نظر
سوسن یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام.خانمی خسته نباشی.خیلی مشکل دارم با دم کنی.اولیش دم کنی که از بیرون خریدم روقابلمه روحی و چدنم کیپ نمیشه ودم قابلمه بیرون میره.دومیش دم کنی که خودم درست کردم پارچه ای که چند تا تاکردم و میزارم رو قابلمه اما برنجم دیردم میکشه و روی برنجم خشک میشه.سومیش میشه بجای پشم شیشه پارچه گذاشت؟

سلام عزیزم
چرا؟؟ من بعضی وقتها به جای دم کنی یه پارچه ی بزرگ رو دور در قابلمه میپیچم و میذارم مشکلی پیش نمیاد.
ولی اگه میخوای دم کنی درست کنی بینش ابر بذار خوب میشه. من همه رو با ابر دوختم خیلی خوبه. همین مدلی که گذاشتم. دم کنی هام این شکلین.

لیلا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام عزیزم خانوم خیلی هنرمندی..فکرشم نمیکردم ب این سادگی باشه. من چندوقت دیگه عروسیمه. حتما درست میکنم. فقط میتونی پادری هم آموزش بدی؟ میخام ست کنم. فقط عزیزم به ایمیلم بفرست لطفا.برام مقدورنیست مدام سربزنم.
به همه دوستام معرفیت میکنم. بووووووووووووووووووووووووووووس رو دستای هنرمندت

سلام عزیزم
خوشبخت بشی عروس خانم .
عزیزم آموزش پادری هم گذاشتم.
در مورد ایمیل هم من شرمنده . واقعا وقت ندارم. هرچی دوست داشتی سیو کن.

پروانه چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://http:/salamat_andishe@yahoo.com

با سلام از آموزش خوبتان متشکرم اما من میخواهم روش دوخت یک مدل پیشرفته تر را بدونم که بتونم برای فروش بدوزم اگر آموزش دهید از شما خیلی متشکرم ،ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم چشم آموزشش رو میذارم.

فاطمه ببببببب یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

با سلام من خودم خیاطم دوست داشتم مدل خیلی پرکار باشه که وقتی رفتم خونم خیلی به چشم بیاد اخه من تو عقدم

سلام عروس خانم
چشم عزیزم مدل پرکارتر هم تونستم حتما میذارم

مریم یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام کارها وآموزشتون عالی بودلطفاروقوری روهم آموزش بدین ممنون

؟ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام پس جایی که درقابلمه بایدتوش بذاریم یاد ندادین که؟یعنی پشت دم کنی فک کنم باید کش بذاریم

سلام عزیزم
اینم یه مدل هست شما در قابلمه رو بردارد دم کنی رو بذار روی قابلمه و در رو بذار رو دم کنی وایمیسته بدون هیچ مشکلی .
دم کنی های من همه این شکلین

شبنم شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ب.ظ

جالب بود ممنونم
من تا حالا ندوختم حالا ببینیم با این چه میکنم
نتیجش با عکس بهتون اطلاع میدم

خواهش میکنم عزیزم
حتما میتونی دوستم
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد