ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

روکش کوسن


سلام عزیزان. روز خوش .

در خدمتتون هستیم با آموزش روکش کوسن.البته با این اموزش برای بالش هاتون هم میتونید روکش بدوزید. 


 

 

خوب اندازه ی کوسن دیگه دست خودتون هست.

برای روی کوسن (اندازه ی کوسنتون رو بگیرید) 2 سانت بیشتر از اندازه ی کوسن پارچه رو ببرید . برای پشت کوسن هم 4 سانت بیشتر پارچه رو ببرید. بعد پارچه ایی رو که میخواید پشت کوسن بدوزید رو از وسط ببرید



یه لیوان بذارید گوشه های پارچه و یه نیم دایره بکشید



و اون نیم دایره رو ببرید که گرد بشه



لبه های پارچه رو زیکزاگ بزنید (با چرخ) لبه دوزی کنید



پارچه ی پشت کوسن رو دو طرف صافش رو تا کنید و بدوزید


خوب یه ریشه یا حاشیه بردارید. قسمت روی کوسن رو بذارید . ریشه ها رو به لبه هاش با سوزن ته گرد فیکس کنید (روی پارچه باشه ها)



وقتی ریشه ها رو وصل قسمت پشت کوسن رو هم بذارید. فقط لبه های بیرونی رو مساوی بذارید داخل رو که بیشتر میاد رو هم بذارید



این شکلی



و د.ر تا دور کوسن رو چرخ کنید



این شکلی



بعد کار رو برگردونید و بندازید داخل کوسن اون لبه ها هم چون میاد رو هم دیگه احتیاجی به زیپ نیست



ساده و راحت و زیبا




دیگر آموزش ها


 


 


نظرات 7 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام عزیزم. یه سوال داشتم. من میخوام برای مبلام کوسن بدوزم. چه جور پارچه ای باید بگیرم؟ در ضمن من تو عمرم خیاطی نکردم و هیچ اطلاعاتی ندارم.... برای بار اول میخوام هنرنمایی کنم

سلام عزیزم
به نظرمن پارچه رو مبلی بگیر خیلی خوشگل میشه. من خودم رفتم پارچه ی رومبلی گلدار و ساده گرفتم و دوختم عالی شد.
منم خیاطی بلد نیستم. کوسن خیلی سادست.

شیدونه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام یه سوال! اون لونه پرندهای تو کتابخونه رو از کجا آوردی باران جون؟؟

سلام عزیزم
اونها مال من نیست که !
ولی من بچه بودم یدونه از اینها داشتم بابای خدا بیامرزم ساخته بود. ولی توی میلاد نور طبقه ی 3 یا 4 هست.

سانا شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام عزیز پارچه رو مبلی رو از کجا خریدی؟ من تو شهرمون چند جا رفتم تو پرده فروشی ها دیدم ولی نمی فروختن می گفتم پارچه هامونو به بیرون نمی فروشیم . مبل فروشی ها هم کالیته پارچه دارن ولی اونا هم سفارش می گیرن از تهران می فرستن فک کنم باید متراژ بالا سفارشبدی یه متر ندن بهم. خیلی قشنگه پارچه شما از کجا گرفتین؟

سلام عزیزم
تهران مغازه هایی هست مخصوص پارچه رو مبلی هرکس پارچه رو مبلی بخواد میره اونجا .. هم تو بازار بزرگ هست هم خیابون سعدی .. هر متراژی هم که بخواهید بهتون میدن...

صبا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام باران خانوم
خدا پدرتو رحمت کنه ...
این عکسه خیلی قشنگه
دستت درد نکنه

سلام عزیزم
ممنون گلم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
خوشحالم که دوست داشتید

تلویزیون شهری ایلیا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ http://elia-co.com/

خیلی خوب بود میشه آموزش دوخت روتختی بزارید

یه مدل رو تختی گذاشتم عزیزم اونو ببین

پری پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی ممنون از مطالبت.
منم از طرفداری قدیم قدیمی شمام!!
میشه خواهش کنم دوخت کوسن گرد روهم بذاری خیلی ممنون میشم.منتظرم هااا

سلام دوست قدیمی و عزیز
خواهش میکنم نازنین
اموزش یه مدل کوسن گرد گذاشتم.. ولی بازم اگه تونستم چشم حتما

الی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ب.ظ

عالی بودن من تازه به جمتون اومدم . دعوتم میکنین باز باشم رااهنمایی کنی چطور سر بزنم بهتون

خوش اومدی عزیزم
شما همیشه دعوت هستید نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد