ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کوسن چین چینی

سلام عزیزان.


با آموزش یه کوسن دیگه در خدمتتون هستم . گیر دادم به کوسن !! خوشجله آخه. رو تختیشم میتونید به همی صورت بدوزید فقط به جای دایره مربع ببرید و روبان رو بدوزید !



 




 خوب اول یه پارچه رو چهار لا کنید ( اندازه ی کوسنتون همونقدر که میخواید باشه)



وبا سوزن ته گرد فیکس کنید و بعد یه خط گرد بکشید و اون خط رو ببرید تا یه دایره داشته باشید



به این صورت شما یه دایره دارید



بذارید رو کوسن که اندازه اش رو بدونید



خوب برای پشت کوسن یه پارچه رو مربع ببرید و از وسط نصفش کنید و بذارید روی دایره . یکم چپ و راست پشت کار رو  بیارید کمی روی هم



با سوزن ته گرد فیکس کنید و شکل دایره رو بکشید




و پشت کار رو هم دایره ببرید و بعد پشت کار رو بذارید کنار



حالا روی کوسن رو با خط کش علامت بزنید که فاصله ی بین خطها یکی بشه. و خط مارپیچ بکشید



به این صورت



روبان مورد نظرتون رو بردارید و با چرخ یا دست چین بش بدید




به این صورت



حالا روبانهای چین خورده رو روی خطهایی که کشیده بودید با سوزن ته گرد وصل کنید و لایه به لایه چرخ کنید. یعنی روبان اولی رو که با سوزن ته گرد فیکس کردید چرخ کنید و بعد روبان رج بعد رو وصل کنید





همینزور روبانها رو وصل کنید تا دایره پر بشه





به این صورت



حالا روی کار رو که روبان بهش وصل هست رو ببذارید و پشت کار رو بذارید روش و دورش رو چرخ کنید




از پشت کار که وسطش رو باز گذاشته بودی کوسن رو داخل روکش کوسن بکنید



به این صورت یه کوسن زیبا دارید.




دیگر آموزش ها





نظرات 6 + ارسال نظر
آریانفر شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ http://ashpazioman.blogfa.com

سلام آجی بهم نخندی اصلا یادم نیست چه کامنتی گذاشتم من کلا از وقتی متاهل شدم خنگ هم شدم اما کوسنی که حتما حتما میخوام درست کنم همین کوسنه نازه
فقط ربان خوبه برای این کار ؟؟؟ به نظر شما اگه پارچه حریر باشه و دولا بشه طوری که دو لای بسته اش بیوفته بیرون جذاب تر میشه یا همین با ربان آموزشی خودتون؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
عیب نداره گلم. حواس نداریم که !
با پارچه ی حریریم هم خوب میشه. فقط سختی پارچه ی حریر اینه که هی باید باریک باریک ببری. روبان امادست راحت تری.
با روبان هم که خوب میشه.
جفتش قشنگه.

نگین چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

اینم خیلی خیلی خیلی خوب بود ورسی که .......

خواهش می کنم عزیزم

امنه دواقی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

خیلی جالب بود

حسام پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://tarh7.mihanblog.com/post/tag/هدایای تبلیغاتی

بسیار هم عالی

شایسته سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام واقعا محشره وبلاگت.هنرت و کارات... چندوقته دنبال این چیزا بودم حرف نداشت واقعا... حتما استفاده میکنم و اماده شد عکسشو میفرستم واست خانومی.. یک دنیا ممنونم.بازم بذار

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که دوست داشتید
شاد و تندرست باشید

دریا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ب.ظ


مرسی
لازم داشتم

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد