ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

دسر موز


یه دسر فوق العاده ساده و خوشمزه




مواد لازم:


خامه------- 500 گرم


شکر------  100 گرم


موز-------   2 عدد


ژلاتین-----  15 گرم


شکلات----- 25 گرم 


خامه و شکر رو با  هم زن هم بزنید. حدود 5 دقیقه. تا یکدست بشه.



پودر ژلاتین  به روش بن ماری حل کنید.



پودر ژلاتین سرد شده رو به خامه و شکر اضافه کنید و هم بزنید




موزها رو پوست بکنید و مکعبی خورد کنید و ته لیوانهاتون بچینید




مایع خامه رو روی موزها بریزید و به مدت 3 تا 4 ساعت داخل یخچال بذارید



شکلات رو رنده کنید و موقعه ی سرو روی دسرتون بریزید و میل کنید.




نظرات 7 + ارسال نظر
مینا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

عالی

مریم خراسانی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام مینا جون.میخام هلان بلند شم درست کنم.فکر کنم خیلی خوشمزه بشه همه چیزشم تو خونه داریم

سلام عزیزم
مینا نیستم گلم باران هستم
خوشمزگیش که مطمئن باش خیلی خوشمزه است
نوش جونتون

سارا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام به نظر خوشمزست فقط روش بن ماری چیه؟
ژلاتین ورقه ای چندتا میشه 15 گرم؟

سلام عزیزم
بن ماری یعنی اینکه شما اول ژلاتین رو تو اب سرد بریز تو یه ظرف نشکن بعد که حالت پفکی شد ظرف رو بذار رو کتری که در حال جوش هست هم بزن تا ژلاتین حل بشه به این روش میگن بن ماری.
برای 15 گرم حدود 7 تا 8 تا ورق ژلاتین میخواهید

zeinab پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ

khoob bood......

مریم شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ

با سلام و احترام...ممنون از پستای عالیتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین

شیما دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
یه تشکر ویژه برای اینکه تمام مراحل رو دقیق میذاری، کاش لطف کنی برای مایی که از گوشی استفاده می کنیم کلیک راست رو آزاد کنی

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم
من که خیلی وقته قفل کلیک راست رو برداشتم !! الان قفل نداره..

نفس دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ http://elaheheshge.blogfa.com

سلام دستتون درد نکنه
خیلی خوشمزه بود
برا مهمونام درست کردم همه خوششون اومده بود
بازم ممنونم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
خخوشحالم که دوست داشتید نوش جان شما و مهمان های عزیزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد