ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل پارچه ایی 5 پر


سلام عزیزان روز خوش .



 

 

وسایل لازم

روبان2 یا 3سانتی البته 5 سانت هم میشه. بسته به سلیقه ی خودتون داره

نخ و سوزن و مروارید


خوب اول رو بان رو در اندازه های 7 سانت ببرید



بعد رو بان رو از وسط مثل تصویر یه تا بزنید 



بعد حالا قسمت A  رو که تصویر هست بذارید رو قسمت B 



میشه این



اینم نیم رخش !



بعد یه نخ بلند رو بردارید و گلبرگ هایی که درست کردید رو پاینش رو کوک بزنید طوری که همه تو یه نخ باشه



گلبرگ آخر رو هم که کوک زدید یکم نخ رو بکشد تا شکل گل بگیره و بعد اولین و آخرین گلبرگ رو بهم بدوزید



این شکلی



میتونید چند لایه ش کنید و بینش سنگ تزیینی یا مروارید بدوزید






اینم با پارچه اش (گل نیلوفر)



شیرین جون اون عکسی که به من نشون دادی بیشتر شبیه این گل هست. با این تفاوت که گلبرگ ها به داخل هست شما از پشت گلبرگ ها به انگشت یه فشار به وسط گلبرگ ها بیار که پفش بیاد بیرون.

اینم یه مدل دیگه این فقط با پارچه ی نخی هست شما میتونید با پارچه ساتن درست کنید که خیلی شیک تر میشه . 

یه دایره به قطر 5 سانت ببرید



از وسط تا کنید و دوباره اون تا رو هم تا کنید !! که شکل مثلث بشه !! البته میتونید دایره رو هم از وسط نصف کنید و بعد مثلثی تا کنید .



به این صورت 



بعد پایین مثلث ها رو کوک بزنید ( همه ی گلبرگ ها رو با یه نخ کوک بزنید)




به این صورت



بعد نخ رو بکششید که گلبرگ ها جمع بشه.




اولین گلبرگ رو به آخرین گلبرگ پاینش رو بدوزید



وسط کار رو هم میتونید دکمه یا سنگ تزیینی بذارید اینم میتونید چند لایه اش کنید







آموزش های دیگر گل های پارچه ایی





نظرات 8 + ارسال نظر
لاله عباسی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://iranianhandmade.persianblog.ir/

سلام
ببخشید عزیزم زحمتی براتون داشتم
لطفا وبلاگ هنرستان را با آدرس جدیدش لینک کنید
http://iranianhandmade.persianblog.ir/
هنرستان
منتظرتونم اینجا تشریف بیارید تا از نطرات ارزشمندتان استفاده کنم
لاله عباسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم. شما لینک شدید

عادله- پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

دوستم منو که فراموش نکردی
یه دنیا حرف دارم دلم واست تنگ شده
دوست دارم

دوستم عزیزم کجا بودی تو !!
دلم برات تنگولیده بود یه عالمه.
بهت ایمیل زدم. جواب ندادی که !!
خوبه که اومدی خانم وکیل عزیز
منم دوست دارم دوستم

سپیده سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ

یعنی الان باید از ذوق زیاد یه ماچ گنده برات بفرستم نمیدونی چه قدر دوست داشتم اموزش اینو یاد بگیرم امیدوارم تند تند برامون مطلب بذاری مثل قبلنا

عزیزمی شما گلم.
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم/
جتما عزیزم مطلب میذارم

زهرا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

عالیه واس مدرسه نمیدونستم چیکار کنم شدی فرشته نجاتم دوست دارم کارات عالیه

عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

الى سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

ممنونم با روبان قرمزگل خوشگلو درست کردم دمت جىز خیلی خوشمل شد باز به وبت سر میزنم باران جون موفق باشی

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی
تشریف بیار گلم

مریم جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

ممنون....ساده و شیک

خواهش میکنم عزیزم

saba جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ


دستتون درد نکنه عالین.

خواهش میکنم عزیزم

لیلا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ق.ظ

عزیزم مرسی عالییییییییییییییییییییییی بود

خواهش میکنم دوست نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد