ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

جای دستمال کاغذی


شب بخیر دوستان..

اینم یه آموزش خوب و فوق العاده ساده  تقدیم به شما 


 

وسایل لازم

پارچه

نوار حاشیه


اندازه ی جای دستمال بسته به سلیفه ی خودتون داره. ولی اندازه ی 18 در 20 سانت خوبه اگه خواستید.

اول یه دستمال رو بذارید کف پارچه که بدونید چه اندازه ایی میخواید



بعد در دو رنگ یا دو طرح پارچه رو ببرید



پارچه ها رو ایکی رو به پشت و یکی رو به رو  بذارید روی هم و دورتا دورش رو بدوزید ( یه قسمت رو حتما باز بذارید) 



از اون قسمتی که باز گذاشتید کار رو برگردونید و اون قسمت رو هم بدوزید



بعد پارچه ایی رو که میخواید توی کار باشه.مثل تصویر دو طرفش رو تا کنید و کنار هم بذارید و یه دوخت افقی به اون لبه ها بزنید 




بعد از دوخت کار رو برگردونید



میشه این جای دستمال کاغذی (میتونید روش رو روبان دوزی هم بکنید)



اینم آموزش با نوار حاشیه ( مثل همون مراحل بالا)



روی پارچه رو بذارید (یعنی پارچه ایی که قرار روی کار باشه رو به رو بذارید) نوار حاشیه رو هم بذارید و بعد پارچه ایی که قرار داخل کار باشه.










اینم یه طرح دیگه با قلاب بافی






نظرات 41 + ارسال نظر
روژان سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست گرامی کاراتون بسیار فوق العاده کاملا هنرمندانه وجامع وکامل است من از کاراتون بسیار استفاده کردم . بانوی ایرانی بوشهر خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید شما از طریق گوگل هم می تونید بانوی ایرانی بوشهر رو بزنید بالا میاد بازم ازکاراتون کمال تشکر را دارم.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید .
حتما عزیزم من شما رو تو لینک هام دارم.

نگین چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.chefnegin.com

ممنونم دوست گلم عالی بود.

به یه دستور آشپزی آپم

خواهش میکنم عزیزم
چشم میام حتما

شیرین بیان پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

وای چه خوشگل من اونجاشونفهمیدم
بعد پارچه ایی رو که میخواید توی کار باشه.مثل تصویر دو طرفش رو تا کنید و کنار هم بذارید و یه دوخظ افقی به اون لبه ها بزنید
میخوام بدوزمش روشم روباندوزی کنم
گندم جون اینقده روباندوزی خوشگل انجام دادم عکسشونومیزارم
خیلی ماهیییییییییییییییییییییییییی

آفنین دوست گل و هنرمندم. باید کارات رو ببینیم
ببین وقتی مربع رو دوختی از دو طرف تا کن و بالا پایین کار رو هم بدوز. فقز وسط کار باز باشی. وقتی برگردونی یه مستطیلی میشه که بینیش باز هست و دستمال رو میذاری داخلش.
عزیزمی

شیرین بیان پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

گندم جون یه سوال
پرچم روچجوری به گل وصل میکنن؟
از کارای خودت نمیزاری ببینم؟
این کد امنیتی منو کشت همش میگه صحیح نمیباشد

عزیزم پرچم رو بذار بین گلبرگ ها یا با چسب حرارتی بچسبون یا با نخ و سوزن چندتا کوک بزن که محکم بشه.
حالا آموزشش رومیذارم
چرا یه عالمه کار انجام دادم. دوربینم رفته قاطی باقالی ها !! با موبایلم عکس میگیرم به دلم نمیشینه !! با اینکه کفیت دوربین موبایلمم خوبه ها !ولی دله دیگه لامصب !
چه بی ادبه این کد !!

خاطره پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

خیلی نازن میدوزم برای داخل ماشین

اره برای ماشینم خوبه

بتی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

ممنون خیلی ساده و زیبا بود

خواهش میکنم عزیزم

منیره پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

خیلی خوشحالن که دوباره برگشتین.از نبودنتون ما دلتنگ شده بودیم.من همیشه از آموزش های هنریتون استفاده می کنم.ایشالا همیشه شاد و سرزنده باشید

ممنون عزیزم شما لطف داری دوست گلم
یک دنیا تشکر امیدوارم شما همهمیشه شاد و سلامت باشیدمرسی عزیزم

zahban پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

مثل همیشه زیبا و قابل تحسین کاش منم میتونستم درست کنم

چرا نتونی عزیزم. خیلی سادست. حتما میتونی

گروه فنگ شویی شایگان جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://double-happiness.mihanblog.com/

سلام بر شما
وبلاگتون عالیه ، خیلی خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.[گل]

سلام دوست عزیزم
ممنون. شما لینک شدید

مهتا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام چقد امروز خوشحال شدم که مطالب جدیدتو دیدم آخه هی سر میزدم آخرین مطلب همون کوسنه بود.

سلام عزیزم
شرمنده دوستم وقت نمیکردم. ولی دیگه انقدر طولانی سعی میکنم فاصله نندازم.

nargol جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.mylovelyuniverse.blogfa.com

سلام عزیزم
من هر روز به شما سر میزنم
چندتا چیز درست کردم عکسشونو برات میذارم ...
اما چند نمونه دیگه هست که اختصااصا از اینجا طرح گرفتم و اونا رو بعدا میذارم

http://www.8pic.ir/images/58959023362925079250.jpg

http://www.8pic.ir/images/88023843405209597257.jpg

http://www.8pic.ir/images/83499071519202075317.jpg

http://www.8pic.ir/images/40195156479389083243.jpg


http://www.8pic.ir/images/57300220422065293887.jpg


http://www.8pic.ir/images/34393548560987934651.jpg

سلام عزیزم
خیلی خوشگلن کارات عزیزم. بهت تبریک میگم بابت این همه هنر.
حتما تو وبلاگم با اسم خودت میذارم.
مرسی که عکس کارهای خوشگلت رو فرستادی.
اونها رو بذارم. مرسی عزیزم

سجاد شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

طراحی حرفه ای وبسایت با پی اچ پی ، فروشگاه اینترنتی ، سیستم های مدیریت محتوا و انجمن سازها با قیمت مناسب
http://www.osmandesign.ir
عثمان دیزاین

زهرا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام بانو جان
نمونه کار برای شب یلدا میخوام ممنون میشم

سلام عزیزم
در مورد تزیین میز پذیرایی؟؟

مهسا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ http://gherofer.mihanblog.com

خیلی جالب بود جمع و جورم هست به قول ایشون واسه ماشین خیلی خوبه منم در اولین فرصت میدوزمش البته اجازه هست با ذکر منبع تو وبلاگم بزارمش؟ اگه اجازه بفرمایید
سلام دوست هنرمند. تبادل لینک میکنید؟
این ادرس وبلاگم :♥ قر و فر بلاگ♥ http://gherofer.mihanblog.com

این ادرس سایتم: ♥فروشگاه قر و فر♥ http://gherofer.com/

خیلی خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک داشته باشم اگه با تبادل لینک موافقید لطفا با هر دو اسم ثبت کنید تا در هرو لینکتان کنم
و بهم خبر بدید تا لینکتون کنم موفق باشید

خوشحالم که دوست داشتید. بله عزیزم بذارید تو وبلاگتون.
شما لینک شدید.

فاطمه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام عزیزم من کاملا اتفاقی وب شما رو پیدا کردم و این اتفاق یکی از بهترین اتفاقای طول عمرم میدونم دوست خوبم به چند دلیل دوست دارم یکی اینکه توی این دنیای مجازی هم به یاد مرحوم پدر بزرگوارت بودی و دیگه اینکه خیلی معلومع خیلی خوش مشربی و نیز خیلی آموزگار خوبی هستی هیچوقت ندیدمت و هیچوقتم تو را نخواهم دید ولی بدون باعث افتخار منی میبوسممممممممممممممممممممممممممممت

سلام عزیزم
ممنون گلم. خوش اومدی. شما خیلی لطف دارید
مرسی عزیزم. یه دنیا ارزوی خوب تقدیم به شما

دریا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://fasalah.blogfa.com/

مهسا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ http://gherofer.mihanblog.com

سلام دوست خوبم از اینکه لینک کردی و بهم سر زدی ممنون
فقط یه اشتباه کوچولو شده :ادرس لینک فروشگاه رو همون وبلاگ گذاشتید ممنون میشم رسیدگی کنید

سلام عزیزم
شرمنده. درستش کردم.

گروه فنگ شویی شایگان پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://double-happiness.mihanblog.com/

سلام
ممنون از لطفتون
سپاسگذارم
لینک شدید[گل]

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز

هستی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبین؟تو رو خدا از این کارها به منم یاد بدین.به خدا خیلی دوست دارم.فقط نمیدونم از کجا باید شروع کنم.خواهش میکنم راهنمایی کنین.یه سوال داشتم.آیا از این طریق هم میشه درآمد داشت؟؟چطوری؟بهم کمک کنین منم زاه بیفتم.

سلام عزیزم
عزیزم هر کاری که تو بوم گذاشتم با آموزش مرحله به مرحله است.
از هرجایی که فکر میکنی برات راحت تر هست و دوست داری شروع کن. بستگی به خودت و علاقت داره گلم.
چرا نشه که در امد داشت. شما یه سری نمونه درست کن میتونی ببری مغازه ها و سفارش بدی یا وب بزنی و آنلاین بفروشی.

ندا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://ribbonart.blogfa.com

باران جان سلام . اگر مایلی برای دومین وبلاگم با هم تبادل لینک داشته باشیم . ( هنر روبان دوزی )

سلام عزیزم
حتما. شما لینک شدید

سحر سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
من یه سری از کارای شمارو درست کردم
نه به خوبی شما اما بد نشد
میخواستم بدونم چطور میتونم عکسشو براتون بفرستم؟
میتونم ایمیلتونو داشته باشم؟
ممنونم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم.
مطمئنم که خیلی خوب شده
بفرست به این ایمیل عزیزم
aflak.baran@yahoo.com

یاسمن سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام عزیزم کاراتون خیلی جالبه وبزرگترین خوبیش اینهکه اموزش گام به گامشو برامون گذاشتید خیلی وبلاگ کاملی دارین من خیلی ازش استفاده کردم وازتون ممنونم

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم نظر لطف شماست
خوشحالم که خوشتون اومده

مهسا: قر و فر چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ق.ظ http://gherofer.mihanblog.com

سلام
منم اپم با ایده های تازه

http://gherofer.mihanblog.com/post/category/12

سلام عزیزم
چشم میام

گاگولی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

قربون سلیقه ات باران جان!
میگم چرا پروفایل نداری؟ جون شما از فضولی دق میکنم اگه نفهمم چند سالتونه!

خدا نکنه عزیزم
من 35 سالمه عزیزم بپرسم خودم بهت میگم گلم

ستاره سحر پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام گلم چقده قشنگ بود خیلی دوست داشتم بازم سرت می زنم بانوی زیبایی و هنر

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی گلم تشریف بیار بازم گلم

بهناز شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

واقعا عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

گلستان دانش شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://maleki261.blogfa.com

سلام
واقعا چه قدر زیبا دستتون درد نکنه ان شاءالله بتونم استفاده کنم.

سلام عزیزم
سرت دردنکنه گلم
ایشالله که بتونید

رایا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

ممنونم این اولین سایتیه که می بینم انقدر کامل و به درد بخور توضیح داده یه دنیا ممنونم :)))

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشتون اومده

کوثر پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

خیلی عالی بود ممنون

خواهش میکنم عزیزم

SOHILA دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام واقعا کارتون عالیه

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف دارید شما

raha_zp چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

خیلی خیلی دوستش دارم واقعا زیباست.

ممنون عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

سحر بلا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

من با این اندازهها درست کردم کوچیک شد چرااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم اندازه رو میتونستی بزرگترم بکنی.
این مدل ها کوچیکه توش فقط دستمال میذارن.

زرین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

واقعا سپاسگزارم.بسیار کاربردی بود.

خواهش میکنم دوست عزیز

شیدا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ب.ظ http://ashpazihayeman.blogfa.com

سلام وب بسیار خوبی دارید. آفرین به این همه هنرمندی. خوشحال میشم به من هم سر بزنید. اگه با تبادل لینک موافقیید لطفا بهم خبر بدین.

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید. البته همه ی اینها کار من نیست..
بله حتما

شهرزاد دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ب.ظ

دست گلتون درد نکنه خانم با سلیقه خیلی قشنگن همشون خدا قوت

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

نگار سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ب.ظ http://NEGAR-81.BGOGFA.COM

مرسی خیلی خوب بود چیز های دیگه ام بزار بازم بیام

خواهش میکنم عزیزم

مهلا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

ممنون از شما
اندازه ها رو میشه دقیق تر بگید آخه 18 در 20 خییییلی کوچیکه دستمال کاغذی داخلش جا نمیشه لطفا جواب بدید من گیر کردم
ممنون از شما

خواهش میکنم عزیزم
جعبه ی دستمال کاغذی رو اندازه بگیر ( اگه خواستی با جعبه بذاری ) 3 سانت اضافه تر پارچه رو ببر و بدوز..
اگر هم خواستی فقط دستمال کاغذی بذاری. دوباره دستمال کاغذی رو اندازه بگسر و با 3 سانت اضافه پارچه رو ببر و بدوز.
امدازه ها رو نگفتم. چون نمیدونم هرکس چه مدل دستمال داخلش میذاره...
اینم مدلی که اموزش دادم بدون جعبه دستمال کاغذی هست...

حانیه جون چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی خیلی عالی بود واقعا ایده ی زیبایی بود شما خلاق ماهری هستید.

من جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

مهدیه جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ب.ظ

ممنونم بخاطر آموزش های عالیتون

خواهش میکنم عزیزم

مهدیه جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ب.ظ

سایتتون فوق العاده ست. میشه آموزش عروسک پارچه ای بیشتر بذارین. من خیلی زیاد دوست دارم یاد بگیرم. عروسک فرشته هم عالی بود، حتما درست میکنم،البته تو اتصال دست کمی مشکل دارم که نشد همونجا نظرمو بنویسم و بپرسم

چشم عزیزم حتما
یکم کوک زدنش شاید بار اول مشکل باشه ولی یه چند بار بدوزید و بشکافید متوجه میشید..
هر سوال داشتی همینجا بپرس ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد