ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کارهای نارگل وسحر و لیلای عزیز


 اینم کارهای خوشگل نارگل ، سحر و لیلای عزیز که لطف کردن و برام فرستادن. بسیار بسیار زیباست

دست گل هر سه ی شما عزیزان درد نکنه .



 

 کارهای زیبای  سحر عزیز


آموزش دوخت سبد نان اینجاست  آموزش دوختن سبد نان





آموزش درست کردن این جعبه اینجاست جعبه لوازم خیاطی





لیلای عزیزم از شما فقط همین یه عکس اومده بود . که بسیار زیباست



کارهای زیبای نارگل عزیز







نظرات 19 + ارسال نظر
تبیان کردستان یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.tebyan-kd.ir

سلام
وب زیبایی دارید به ماهم سر بزنید
www.tebyan-kd.ir

سلام
چشم حتما

مهسا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام ببخشید این عکس جعبه خیاطی که باز شده لطف می کنی توضیحش بدی؟چطوری بسته میشه؟منظورم اینه که دیواره ها چه شکلی کنار هم جفت میشن؟

سلام عزیزم
آموزشش رو گذاشتم روی نوشتهی جعبه ی خیاطی کیلک کن .

سپیده یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

واقعا زیبا بودن لذت بردم کاش امکانش بود اموزش جعبه خیاطی رو میذاشتید؟

عزیم اموزشش رو گذاشتم روی نوشته ی جعبه ی خیاطی کلیک کن.

ونوس دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام دوستم خوبی

سلام عزیزم
مرسی گلم خوبم؟شوما چطور مطوری ؟؟

nargol دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.mylovelyuniverse.blogfa.com

کارای منو نذاشتید؟

الهی عزیز دلم شرمنده. شما برام تو کامنت گذاشته بودی؟؟
همین الان میرم میذارم . ببخشید گلم

nargol دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.mylovelyuniverse.blogfa.com

اره....
خواهش میکنم عزیزم هروقت دوست داشتید بذارید

گلم عکس های خوشگلت رو به همین پست اضافه کردم
شرمنده که دیر شد. دست گلت درد نکنه

مھراسا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

مرسی کلى ذوقیدم

خوهش میکنم عزیزم

سحر چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

آخ جوووووووووووووووووون
مرسی

خواهش میکنم خانم هنرمند
دست گلت درد نکنه

باران پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام وب خیییییییییییلی خوبی دارید کلی چیز یاد گرفتم ممنونم از زحمتی که میکشید خدا حفظتون کنه دعا گوشتون هستم

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف داری شما
خوشحالم که دوست داشتید. شاد و سلامت باشی

nargol پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.mylovelyuniverse.blogfa.com

خیلی مرسی البته بازم درست کردم براتون میذارم

خواهش میکنم خانم هنرمند و باسلیقه. ممنون از شما
حتما بفرست گلم خوشحالم میکنی

پارمیداوپارمیسا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام خیلی خوشحالم از اینکه باوب شما برخوردکردم.کاراتون خیلی زیبا و هنرمندانس.خواهشی که دارم اینکه اون مرغ که جای تخم مرغی هست و دستگیره های گاوی رو هم آموزشش رو بزارید یا اگر قبلا گذاشتید راهنمایی کنید تا ما هم مثل دوستان استفاده کنیم.ممنون

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم شما لطف دارید
اون آموزشش رو گذاشته بود نمیدونم چرا حذف شده !!!!!
دوباره میذارم گلم

sahar شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام عزیزم الان یه سالی میشه پابه پای کامنت های قشنگتمیام یعنی هروقت حوصلم سر میره وبت منو سرذوق میاره خیلی کارات قشنگن میشه لطف کنی آموزش اون مرغه رو هم بذاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید .
امیدوارم کلی کار هنری خلق کنی.
کدوم مرغه !!

شکوفه جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:16 ب.ظ http://waterdrop.blogfa.com

محشر بود

سار چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ http://labkhand-card.blogfa.com/

سلام عزیزم.واقعا زیباست. خیلی نازه:)))
منم کار هنری انجام میدم!کارت تبریک درست می کنم.
میشه بیای سر بزنی ؟چون تازه شروع کردم.نیاز به انرژی دارم:))
باز ظاهرا تو دستت بیشتر از من راه افتاده...
در مورد قیمتا هم نظرتو بگو...اگر زیاد نوشتم و نمی ارزه:))
مرسی

سلام عزیزم
چشم عزیزم حتما
امیدوارم موفق بشی

lida یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ http://man-o-to2014.blogfa.com

shahla دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام من تازه باسایتتون آشناشدم خیلى کاراتون عالیه توضیحاتتونم فوقالعادست مخصوصاعکسهاى باکیفیتى که ازمرحله به مرحله آموزشاتون میزارید منم مربى کارهاى هنرى مثل 40 تیکه,رباندوزى ,خیاطى,و.....هستم

صبا چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

سحر یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام.
خسته نباشید دمتون گرم باباشماخیلی هنرمندین.
من که خیلی خوشم اومد.
به نوبه خودم تشکرمیکنم ممنون.
میخام درست کنم نمیدونم از کجا مقواگیربیارم؟

سلام عزیزم
سلامت باشید دوست نازنین
مقوار رو از مغازه های لوازم نقاشی و معماری یا لوازم التحریر ی بخرید.

سمانه جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی
من یه وبلاگ و یه سایت کارهای دستی دارم.اگه علاقمند به تبادل لینک هستی آدرس وبلاگت رو در وبلاگم (http://karhaye-man.persianblog.ir) بذارم و شما آدرس سایتم رو(http://dast-saz.ir/) در وبلاگتون.
اگر لطف کردی و لینکم کردی، از طریق وبلاگم خبرم کن که منم شما رو لینک کنم.
سپاسگزارم عزیزم

سلام دوست عزیز
بله حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد