ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

بافت مدل توری



سلام دوستهای گلم

این آموزش یه مدل بافت توری که شکل گل میشه.  برای شال گردن و بلوز خیلی قشنگ میشه. 


 

 

شماره و نخ قلاب هم بسته به سلیقه ی خودتو.ن هست نخ نازک تر شماره قلاب 0 یا 1 هست نخ هر چی ضخیم تر میشه شماره قلاب هم بالا میره ! البته حالا قانون نیست مننخ ضخیم روهم با قلاب شماره ی 1 بافتم !!


این الگوی بافت



30 تا زنجیره بزنید . البته بسته به سلیقه ی خودتو داره بازم. ولی یادتون باشه تعداد زنجیره ها حتما زوج باشه.




رج اول 4 تا زجیره بزنید 1 پایه بلند و بعد پایه بلند رو تو همون اولین زنجیره بزنید. یعنی شما 4 تا زنجیره زدید پایه بلند رو زنجیره ی اول از اون 4 تا بزنید.



یه زنجیره بزنید و از رج پایین 3 تا زنجیره رو رد کنید و تو زنجیره ی 4 و 5 و 6 رج پایین 3 تا پایه بلند بزنید



بعد یه زنجیره بزنید  3 تا زنجیره ی رج پایین رو رد کنید و تو 4مین زنجیره یه پایه بلند 3 تا زنجیره و دوباره یه پایه بلند بزنید



و دوباره همون کارها رو تکرار کنید. تا رج اول تموم شه.



رج دوم سه تا زنجیره بزنید



و 3 تا پایه بلند تو زنجیره رج پایین بزنید. همون زنجیره ایی که بین دوتا پایه بلند بود از رج پایین.



بعد یه زنجیره بزنید و یه پایه بلند تو دومین پایه بلند رج پایین بزنید.



یه زنجیره بزنید و بعد 7 تا پایه بند تو سه تا زنجیره ی رج پایین بزنید.



و این کار رو هم تا آخر تکرار کنید تا رج تموم شه.



رج سوم 3 تا زنجیره بزنید یه پایه بلند تو دومین پایه بلند رج پایین بزنید.



یه زنجیره بزنید و یه پایه بلند و 3 تا زنجیره و دوباره یه پایه بلند تو تک پایه بلند رج پایین بزنید



یه زنجیره بزنید و 3 تا پایه بلند تو سه تا از پایه بلندهای رج پایین بزنید ( 7 تا پایه بلند داره رج پایین و شما تو 3 تا وسطی پایه بلند رج پایین پایه بلند بزنید)



و تا آخر تکرار کنید تا رج تموم شه.



دیگه از روی نقشه مشخص هست باید چه کار کنید.






تا اخر که طبق نقشه جلو برید این بافت زیبا رو دارید. که خیلی سادست.


نظرات 14 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

مھراسا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

خیلی نازه اگه واسه شنل باشه زشت میشه استاد؟ راستى تو ھم وىلا ى من مىبىنى؟ قسمت آخر شو دیدی؟

نه عزیزم چرا زشت بشه .خیلی هم عوچل میشه !.
ویلای من رو اره دیدم خیلی خوب بود. نخسوزون همون قسمت آخرش.
الان شوخی کردم رو هم دارم میبینم.

زهرا جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام بانو
خوبی عزیزم
نمونه کار نمدی همراه با الگو میخوام
لطفا برام پیدا کن
ممنونم قشنگم
من همش به تو زحمت میدم
ببخش منو

سلام عزیزم
از همین کارهای نمدی خودمون که تو شمال درست میکنن !!
من تو یه سری از سایت های خارجی کار با نمد رو زیاد دیدم. ولی چون هیچ اطلاعاتی ازش ندارم نذاشتم.
میتونم بذارم ولی بدون تجربه ی خودم. ولی یکم زمان میبره تا براتون بذارم.
خواهش میکنم گلم

فردین جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://birdanasmslar.blogfa.com/

سلام وب زیبای داری میشه به وبلاگ های منم سر بزنی و به اسم رو شون لینک کنی ممنون

سرگرمی دیجی فردین
www.djfardin.blogfa.com

بیردانا اس ام اس لر
www.birdanasmslar.blogfa.com

سلام
ممنون دوست عزیز
چشم حتما

ف. ش. جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید .لطفا کارهای قلاب بافی مثل بافت پاپوش -بلوز-کلاه وشال گردن -ساق دست روگام به گام باتصویر اموزش بد ید. وهنرهای دیگه مثل اموزش زیورالات سیمی- برنجی - هویه کاری - خیاطی- کیف های چرمی - وغیره راهم اموزش بدید باتشکر ازشما. وبلاگتون هم خیلی خوب وپر محتواست انشا الله بهتر هم میشه.

سلام عزیزم
سلامت باشید. ممنون عزیزم
عزیزم آموزش ها خوب پیدا کنم و یا خودم انجام بدم حتما براتون میذارم. از خیاطی چون اصلا سر درنمیارم نمیتونم.

سارا شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام ممنون لطفا کارهای بافتنی بیشتر بذارید کلاه دخترانه پسرانه

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم چشم حتما

lمهین سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

با سلام .از نمونه های قلاب بافی تون ممنون من در این کار تازه کارم و میخوام یه تاپ توری کوتاه که بیشتر حالت سوتین داره ببافم . میشه بهم بگید از چه جور نمونه توربافی یا روشی باید استفاده کنم؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم.
برای توری بافی خیلی قشنگ میشه که شما گل و برگ و بوته جقه اگه بافتشون رو بلد هستید جداد جدا ببافید و بعد بهم وصل کنید.

فردین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://fardinshop.ir

سلام بانوی زیبای من اسمم فردینه من فروشگاه دارم بازدید نداره و وبلاگ شما بازدیدش خیلی زیاده میخوام اگه مایل بودی با هم همکاری کنیم با این بازدید شما میتونیم ماهی 100 تومن فروش داشته باشیم اهل حلال و حروم هم هستم هر چی فروش داشتیم به خدا نصف میکنم
اگه مایل بودی بهم اس بده
09364423684
ابجی منتظرم ها مثل یک کمک به برادرت قبول کن

سلام دوست عزیز
همینجا بگید. تماس نمیتونم بگیرم.
اگه میخواهید لینکتون میکنم.

محدثه شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:30 ب.ظ

لذت بردم عالی بود
میشه در مورد بافت یک بلیز یا نیم تنه ی جلو بازاینطوری یک توضیحاتی بدید؟
من خیلی مطالب راجبه قلاب بافی خوندم اما وبلاگ شما خیلی خوانا تر و واضح تر بود توضیحاتش ممنونم
وخسته هم نباشید

ساناز یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام؛
من از بیخ و بن قلاب دوزی بلد نیستم یعنی اینکه میگی پایه بلند نمیدونم چیه؟

اگر ممکنه به مقدار از پایه توضیح بدین

rezvan سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

آناهیتا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی زیبا بود مرسی

خواهش میکنم عزیزم

مینو شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ب.ظ

دمتون گرم . بالاخره یه وبلاگ ایرانی پیدا شد که درست و اصولی توضیح بده .....

خواهش میکنم دوست عزیز

مختاری یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:26 ب.ظ

عزیز جان خیلی خوب توضیح می دی. ممنون ازت!

خواهش میکنم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد