ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

مافین شکلات سفید


 یه مافین خوشمزه



 

مواد لازم :


 آرد  375گرم
3 قاشق چایخوری بکینگ پودر
0.5 قاشق چایخوری نمک
1/2 فنجان شکر
1 + 1/3 فنجان  شکلات سفید یا شکلات سفید رنده شده
2 عدد تخم مرغ ( که به دمای اتاق رسیده باشه)
1 + 1/2 فنجان شیر
2 قاشق چایخوری
پوست لیمو
2/3 فنجان کره (ذوب شده)
1/2 فنجان بادام پرک شده



آرد و بکینگ پودر و  نمک رو با هم الک کنید و در کاسه ای بریزید



شکر و شکلات رو به آرد اضافه کنید



با یه قاشق مخلوطش کنید



تو یه کاسه ی جدا گانه تخم مرغ و شیر و پوست لیمو رو هم بزنید




مواد خشک رو به مواد مایع اضافه کنید و هم بزنید



کره ی ذوب شده رو اضافه کنید و هم بزنید




همه ی مواد رو با هم هم بزنید ! فقط در حدی که مخلوط بشن



قالب مافین رو بردارید داخلش کپسول های مافین رو بذارید و از مواد داخلش بریزید تا سر پر نکنید و روش بادام پرک شده بریزید و در فر از پیش گرم شده با دمای 170 به مدت 25 دقیقه بذارید تا بپزه




نظرات 7 + ارسال نظر
rashno شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

مرسی عزیزم،میشه انواع دسرای ساده رو واسم بزاری ممنون میشم

خواهش میکنم عزیزم
چشم حتما

ساحل یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام باران جون چه خوب کردی شیرینی هاروهم آوردی اینجا
راستی به وبلاگ منم سر زن دختر خوب دیگه
http://honarhayesahel.blogfa.com/
اون قلبارو از اسم وبلاگ شما کپی کردم ناراحت نشیا
یه سوال دیگه هم دارم از قالب وبلاگم خوشم نمیاد یه گوشه خالیه
متنها هم یه گوشس دوست دارم وسط باشه متن چکار کنم
ولی چقد رسخته وبلاگ نوشتن ها
واقعن خسته نباشی عزیزم

سلام عزیزم
تو وبت گفتم. راستی وبت رو هم لینک میکنم.
شما عزیزی هرچی دوست داشتی کپی کن.
اره وبلاگ نویسی سخته. امیدوارم موفق باشی و هنرهای زیبات رو ببینیم

سامان یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://saman-1392

سلام واقعا وبت زیبا و پر محتوایی داری من که خیلی خیلی خوشم اومد. درسته من پسرم از اشپزی و شیرینی پختم خوشم میاد. هر از گاهی میام از مطالبتون استفاده میکنم . راستی من تو وب تازه کارم میشه کمکم کنی منو لینک کنی ممنون میشم.

سلام دوست عزیزم
ممنون. نظر لطف شماست.
اشپزی و شیرینی پزی که مخصوصا خانم ها نیست. اقایون هم زیاد دیدم علاقه داشته باشن.
فقط این آدرسی که گذاشتید باز نمیشه که من بتونم لینکتون کنم.

ساحل دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

ممنونم از لینکت باران جان

خواهش میکنم دوست گلم

شیرین بیان دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

شبح جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://sayeyeshabah.blogfa.com/

کارات واقعا فوق العادن ...
بهت بابت این توانایی های قشنگ تبریک میگم .
خوش بخت و پدرام باشی

ممنون دوست عزیز
شما لطف دارید
البته همشون کارهای من نیست
سلامت باشید

راحله پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://roya.saadat@yahoo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد