ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

رومیزی


سلام عزیزان روز بخیر .




 


 


 وسایل لازم

پارچه در چند رنگ 

زانفیکس

لایه چسب


اول یه سری مربع ببرید اندازه ها بستگی به خودتون داره



 


مربع ها رو کنار هم بذارید و چرخ کنید




به این صورت



بعد چهارتا مثلث ببرید و بعد بذارید یعنی چهار طرف کار  کناره های کار بذارید



مثلث ها رو هم چرخ کنید




کار رو خوب اتو کنید



حالا یه سری برگ ببرید که داخل مربع ها جا بشه. به اندازه ی تعداد مربع ها برگ ببر ید



زانفیکس رو نواری ببرید و بذارید پشت برگ و بعد برگ ها رو اتو کنید که برگ ها بچسبه به پارچه.



به اینصورت تمام مربگ ها رو با زانفکس به پارچه بچسبونید  زیر پارچه اصلی هم لایی چسب بزنید و اتو کنید



حالا برگ ها رو چرخ کنید




برای پشت رومیزی هم میتونید ترکیب رنگ چندتا پارچه رو کار کنید یا اینکه یه رنگ کار کنید. پارچه پشت رو هم بذارید مثلثی ها رو هم ببرید و دور کار و چرخ کنید.



یه نوار ببرید و به دور کار بدوزید . میتونید وسط های رومیزی رو هم صاف و اریب چرخ کنید.



به این صورت یه رومیزی دارید.



نظرات 21 + ارسال نظر
r@hele یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://rahele-72.blogfa.com

سلام:)
کم پیش میاد واسه اپ کردن خبر بدم ولی این فرق داره بیا وبم و پست ثابت رو ببین ممنون میشم[گل]

سلام عزیزم
چشم حتما

سپیده یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام عزیزم دنیا دنیا ممنون خیلی اذیتت کردم مثل همیشه زیبا بود ممنونتم وقتی درست کردم از هر دونمونه برات میفرستم که اگه ایرادی داشت بهم بگی بعدیه سوال میشه زانفیکس نزارم چون پارچه من اونیکس از این پارچه های رومبلی خیلی کلفت میشه

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم.
اره میتونی زانفیکس نذاری. مشکلی پیش نمیاد.
امیدوارم که به دردت بخوره دوستم خواهرتم خوشبخت بشه.

زیبا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

مثل همیشه ناب و عالی بود باران بانو مرسی

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده

دختر پاییز دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://life-64.blogfa.com

وب سایت خوبی دارین
موفق باشید
یاعلی

ممنون دوست عزیزم
شما لطف دارید

مستوفی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
پارچه هایی با این ترکیب رنگی که اینقدر به هم می آیند رو از کجا تهیه می کنید؟

سلام عزیزم
اگه متنوع میخواهید بهتر برید بازار بزرگ. اگه تهران هستید. هم قیمتها بهتر هست هم تنوع.

مھراسا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

واى چه‌قدر خوشگله ىک روز اىنجا نىام دق مى کنم راستی منم دارم شوخی کردم مى بىنم قھوھ تلخ رو مىدى؟ عیدت مبارک من مازندرانی ام

عزیزمی شما دوستم
وای شوخی کردم که خیلی خوبه. قهوه ی تلخ روهم دیدم حیف که نصفه تموم شد. خیلی خوب بود مخصوصا مستشار و بلوتوث !
عید شما هم مبارک عزیزم. به به اهل خطه ی سرسبز هم هستی. مازندران خیلی اومدم.

زهرا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام باران جان
خوبی عزیز
منظور از کار نمدی, عروسک نمدی یا حلقه نمدی بود گلم
همراه با الگو
ممنونم که پیگیری میکنی
خیلی خوبی دوست دارم

سلام عزیزم
اها از اونا منظورتونه !من چه ای کیویی هستم !!
چشم عزیزم حتما
منم همچنین

fatemeh سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

ممنون از آموزش های خیلی خوبتون.عالیه. من که واقعا دوست دارم.
میشه بگید جنس پارچه هایی که استفاده میکنی چیه؟
فرق داره چه جنسی باشه؟؟

خواهش میکنم عزیزم
جنس پارچه بسته به سلیقه ی خودتون دارم. میتونید از پارچه ی نخی ، کتان ،مخمل و جیر استفاده کنید. با اینها خوشگل میشه.

عطیه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام .مثل همیشه زیباست

سلام عزیزم
ممنون گلم خوشحالم که دوست داشتی

مریم جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

سلااااااااااااااااام واقعا ممنون خیلی زحمت کشیدین
همه قسمت ها عالی بود
شما تو فیس هم عضوین ؟
اگر نیستین حتما عضو شوید و یک گروه درست کنید
من تو قسمت کارهای دست آموز عضوم خیلی بازدید داره و عضو فکر کنم بالای 1000نفر
اگه دارین حتما آدرسشو برام بفرستین ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم شما لطف دارید.
من صفحه ی شخصی دارم تو فیس بوک.

مامان علی مرتضی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

فکرنمیکردم اینقدر ساده باشه ممنووووووووووووووووووووووونم

خواهش میکنم عزیزم

مها شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام.واقعاهمه ی این کارهارو خودتون درست کردین؟یعنی برای اولین باره که دیده میشه ؟دست مریزاد.من یه کمک میخوام ازشما.2تاپارچه ی پرده ای ابی نفتی ساده ی ضخیم تقریبابراق دارم. از دور مثل مخمله.انگارکه خواب داره.کاملا سالمه.نمیخوام بعنوان پرده استفاده کنم.هرکدوم 3متر در 1.5مترهست.نمیدونم رومیزی کنم یا؟میشه راهنماییم کنید؟خیلی خیلی ممنون میشم اگر درحقم خواهری یامادری کنین.درضمن با خیاطی وگلدوزی هم اندک اشنایی دارم .

سلام عزیزم
نه گلم همشون کار من نیست.
عزیزم میتونید یه رانر برای میز نهارخورید درست کنید یه رومیز هم برای میز جلوی مبل. و با دوتا کوسن زیبا میشه.. ست هم میشن.

ترانه یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

دارم کم کم افسرده میشم میبینم شماها اینقد هنرمندید حالا این چند تیکه های زیبا واسه چیا استفاده میشه؟
در ضمن خییییییییییییییلی ممنون ازاین همه مهربونیتون

عزیزم چرا افسرده؟؟
تمام خانم ها هنر نهفته دارن که با کمی تمرین بروز میکنه.
عزیزم این تیکه دوزی ها رو میشه برای کوسن، رو تختی و.........
استفاده کرد.

بهار یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

خیلی زیباست بهتون تبریک میگم سعی میکنم یه رو تختی از این مدل درست کنم ممنون از اموزشهای خوبتون

افسانه جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام عزیزم .
هنر شما قابل تحسین است:-)
امیدوارم دوباره کارهای جدیدتری در سایت قرار دهی ...من از دیدن انها لذت میبرم خسته نباشید موفق باشی+++++:

elahe یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ق.ظ

خیلی خیلی ممنون فقط میتونم بپرسم پارچه های به این خوشگلی را از کجا تهیه میکنید

خواهش میکنم عزیزم
اگه تهران هستید برید بازار بزرگ و مولوی اونجا پیدا میکنید.

حدیثه سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام فوق عالیه خلی لذت بردم راستی برای اینکه کناره های برگ ها ریش نشهچی کارکنم? قربونت که اینقدر وقت میذاری خداپدرتو بیامرزه

سلام عزیزم
عزیم لبه های برگ رو با کمی فاصله بگیر روی شمع یا با فندک بسوزن . زیاد نسوزن که جمع بشه. یکم حرارت بدید دیگه ریش نمیشه.
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه عزیزم

سهیلا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ب.ظ

خیلی عالی دست شما درد نکنه اموزشهای شما خیلی خوبه

خواهش میکنم عزیزم

مهتاب پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

کاش سیو عکسها رو نمبستید خب یادمون میره با این حجم بالای الان مطاب نت

قفل کلیک راست رو برداشتم الان میتونید سیو کنید

قاسمی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام خانمی عزیز در عکس این رو میزی کمی پف دار به نظر میاد آیا پنبه یا پشم شیشه در آن گذاشته شده ؟ وگرنه پفش به چه دلیله؟

سلام عزیزم
میتونید لایی یا یک لایه پشم شیشه بذارید

فیروز پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ق.ظ

با تشکر از شما بسیار زیبا بود

خواهش میکنم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد