ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

دو مدل گل با روبان


ظهر بخیر دوستان


خوب حالا اینم آموزش دومدل گل




 

 

برای درست کردن این رز احتیاج به روبان 5 سانتی دارید.

اول روبان رو در اندازه ی 7سانت ببرید . بالای روبان رو یه کوچولو تا کنید و با سوزن ته گرد فیکسش کنید 



بعد گوشه های روبان تا کنید و پایین کار رو کوک بزنید و بعد اون سوزن ته گرد ها رو از بالای کار دربیارید



و کوک رو بکشید که گلبرگ یکم جمع بشه  به تعداد دلخواه از این گلبرگ ها درست کنید. 



گلبرگ اول رو کاملا لوله کنید و باچسب بچسبونید که باز نشه. یا با نخ و سوزن بدوزید . گلبرگ بعدی رو بذارید



گوشه های گلبرگ رو بیارید کنار هم



و به این صورت جمع کنید یا چسب بزنید یا بدوزید



گلبرگ های بعدی رو هم بذارید. البته گلبرگ های بعدی رو دیگه خیلی انتهاش رو جمع کنید برای چسبوندن. کمی باز بذارید.




تمام گلبرگ ها رو بذارید تا گلتون تکمیل شه. این گل برای تابلوهای روبان دوزی زیبا میشه. میتونید اکرلیک رو تو کمی اب رقیق کنید و خیلی کم به لبه های گلبرگ بکشید تا لبه ها رنگی بشه.

برای رنگ کردن حتما قبل از اینکه قلموی رنگی رو به لبه بزنید اول به یه سطحی بکشید تا پر رنگی رنگ بره و بعد به لبه ها بزنید. بذارید کامل خشک بشه. وقتی بشورید هم بعد از اینکه خشک شد پاک نمیشه.



اینم یه گل دیگه که برای کلیبس هم خوب میشه. هم برای جعبه ی کادویی و روی کوسن و......


برای این گل هم احتیاج به روبان 5 سانت یا 7 سانتی دارید



از سر روبان شروع کنید مثلثی مثل تصویر کوک بزنید



یعنی با کوک ها مثلث رو ربان ایجاد کنید




بعد که کوک زدید .کوک رو بکشید تا جمع بشه.



به این صورت



بعد از سر گل شروع کنید به پیچوندن تا گلتون درست بشه. فقط وقتی میپیچید نباید کنار هم بپیچونید. باید زیر هم زیر هم بیان . امیدوارم متوجه شده باشید. یعنی اول که یه پیچ دادید پیچ بعدی زیر پیچ اول باشه !!



 انتهای کار رو هم یا چسب بزنید یا بدوزید .



به این صورت یه گل خوشگل دارید. برای قشنگ تر شدن هم وسط گل میتونید مروارید یا سنگ بچسبونید






نظرات 35 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

عزیزم فقط شما تهرونی ها تو آلودگی نیستین ما هم که مشهدیم وضعیتمون مثل شماست...تازه باز خوبه تهران همون برف بی مزه اومد...مشهد که امسال همونم نیومده
وبلاگتم قشنگه

اوا مشهدم !! مشهد که خیلی سرد میشه و همیشه برف میومد !!
نمیدونم چی شده ! از دست این دود ماشینهاست دیگه شهرهای بزرگ برف ندارن.
خدا بخیر کنه نمیریم تو این الودگی هوا !!
ممنون عزیزم

طاهره سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

خیلی خیلی خوشگلن خانومی
منم می خوام مثل شما هنرمند بشوم

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
شما خودت هنرمندی گلم.
اصلا همه ی زنها هنرمندن شک نکن

مهسا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام عزیزم مثل همیشه عالی و زیبا بود.من عاشق روبان دوزیم دستت طلا

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم شما لطف داری

سیما سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

از این پست خوب تشکر میکنم... گلهای قشنگی بود
http://axgig.com/images/63520764277605205340.jpg
میشه این گلها رو یاد بدین؟...
نمیدونم جنس روبانی که استفاده میکنم سفته خوب نمیشه یا مورد دیگه ای داره... من به عکس نگاه کردم حدس زدم نحوه دوختش چه جوریه... از کارهای خانم نگار حکمته... میتونین کمکم کنین؟
راستش توی سایت و وبلاگش نحوه دوخت را یاد نداده

خواهش میکنم عزیزم
چشم اگه یه آموزش خوب داشتم حتما میذارم.
برای اون گل رز بزرگ اول یه مقدار روبان رو ساده پیچونده که اونطور لوله شد و بعد یه تعداد گلبرگ جدا درست کرده و چسبونده به همون قسمت اول و برای پایینش هم یه روبان رو انتهاش رو کوک زده جمع شده و به زیر کار چسبونده.
برای گل درست کرد روبان ساتن خیلی خوبه. سفت هم باشه مشکلی نیست. این کارها یکم تمرین میخواد تا قلقش دستت بیاد.

raha چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://iraniansfun.blogfa.com

سلام باران خانم
وبلاگ فوق العاده ای داری تبریک میگم به تو بانوی هنر مند
وبلاگ من تفریحیه و بازدیدای وبلاگم تو زمینه خودش بد نیست :)
خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم
لطفا منو به اسم جک لینک کنید
بعد به هر اسمی که خواستی بگو لینکت کنم
خواستم به اسم وبلاگت لینک کنم گفتم شاید خواستی به یه اسم دیگه لینک شی
مرسی فقط یادت نره فقط به اسم جک لینک کنی خیلی ممنون
موفق باشی دوست عزیز

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز
چشم شما لینک شدید.

ندا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ق.ظ http://mooderooz.ir/

سلام
میشه تبادل لینک کنیم

سلام عزیزم
چرا که نه؟؟ حتما

نغمه( برای دوستانم) جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.arna.persianblog.ir

چه خووووووووشگله....ممنون برای آموزش خوبتون

خواهش میکنم عزیزم

سیما جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

ممنون خانمی

خواهش میکنم عزیزم

زهرا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://iranmode.blogsky.com/

سلام
من دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگه موافق بودید منو با عنوان خانه مد لینک کنید و بگید با چه عنوانی لینکتون کنم

موفق باشید

سلام عزیزم
شما لینک شدید.

مریم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

عزیزان من.آخه تهران و مشهد که خوبه ما خوزستانی ها دیگه چی باید بگیم که جدای از آلودگی هوا بخاطر وسایل نقلیه ،گردو غبار کشور دوست و همسایه رو هم باید نوش جان کنیم.تهران که برف بی مزه میاد.مشهد هم که سرده و بارون میاد.ما چی بگیم که نه برف بی مزه میاد نه هوا خنکه نه بارون میاد.ما فقط خورشید غبار آلود داریم خشکلا.
مطالب مفیدی داری.

خدایی راست میگی .خوزستان هواش خیلی غبار آلوده
من همیشه میگم طفلک این خوزستانی ها/ چی میکشن تو این هوا !!
امیدوارم هوای همه ی شهرهای الوده ی ایران یروز خوب بشه...

شیما پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.almazbanoo.com

سلام ویب خیل خیلی خیلی خیلی قشنگی داری با تبادل لینک موافقی منو با اسم مدل لباس شب لینک کن بعد لینکت رو برام بفرست البته میخواستم لینکت کنم نمیدونستم با چه اسمی ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
چشم عزیزم حتما

زهرا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
دوست عزیزم انشاالله گل باشی اما عمرت مثل گل نباشه
خییییییییییییلی قشنگ بود

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم.
با چشمهای خوشگلت میبینی

فرناز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام باران جان من کارهای شما را خیلی دوست دارم البته خودتونم دوس دارم.چند بار پیغام گذاشتم ولی خبری نشد.من کارهای روباندوزی شما را خیلی دوس دارم هر گلی که درست کردید من انجام دادم.اگر امکانش هست کارهای روبانی بیشتری بزارید.ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید.
گلم هر نظری که شما لطف کنید و بذارید رو من با جواب تایید میکنم.
اگه کامنتتون تایید نشده شاید ثبت نشده !!
چشم عزیزم حتما میذارم

ونوس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام گل شاداب من
ازت ممنونم که این همه چیزای قشنگ بهمون اموزش میدی،ازت خواهش دارم اینکه آموزش تزیین سیب زمینی پیاز رو هم اگه میشه بزاری واسه جهیزیم میخواستم مچکرم

سلام عزیزم
خواهش میکنم عروس خانم خوشبخت بشی عزیزم
چشم حتما عروس خانم گل

فاطمه نیشابور سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام مرسی زیبا بود .....اگه سوالی داشتم در این زمینه ممنون میشم جواب بدی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم.
شما هر سوالی داشتید بپرسید من تا جایی که بدونم در خدمتتون هستم

سروناز پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام عزیزم
من اولین باری بود که وبلاگت رو دیدم واقعا تبریک میگم بهت بخاطر وبلاگ زیبات و کارهای قشنگی که میذاری
، خیلی لذت بردم از این همه ذوق و سلیقه ای که داری باران جون

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
خوشحالم که خوشتون اومده. سلامت باشی عزیزم

سمانه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام.خیلی خوب و عالی توضیح دادی هزارتا ممنون.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

ساغر یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام ، خسته نباشید. خیییییییییییییییلییی سایت خوبی دارید. ممنون بابت آموزش های قشنگتون.
من عکس یه گل رو دارم ولی طرز درست کردنشو بلد نیستم ، اگر عکسو بهتون بدم روش دست کردنشو بهم یاد میدید؟ آخه میخوام واسه دسته گل عروسیم ازش استفاده کنم... واسم خیلی مهمه..

سلام عزیزم
سلامت باشید وممنون گلم شما لطف دارید
بله عزیزم بفرست برام یا آپلود کن تو کامنت ها بذار بلد باشم تو ضیح میدم
خوشبخت هم بشی عزیزم

محبوبه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام خیلی عالی بود و خوب توضیح داداین ممنون از لطفتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز

کم نظیر یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://kamnazir.mihanblog.com

سلام خیلی قشنگ و تمیز درست کردین
مال ما ک اینجوری نمیشه ب این قشنگی نمیشه
بمنم سربزنید خوشحال میشم

سلام عزیزم
مطمئن باش میشه فقط کمی تمرین میخواد
چشم عزیزم

عاطفه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام ...عالی بود.عالی.دست گل شما درد نیاد.خیلی وقت بود دنبال آموزش این گلها بودم.

سلام عزیزم
سرت درد نکنه گلم خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

سارینا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ق.ظ

سلام باران جونم.خیلی قشنگه. من همیشه به سایتتون سر میزنم.

سلام عزیزم
مرسی دوست گلم خوشحالم که خوشت اومده

ریحانه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام عزیزم برای پدر مهربانت ارزوی مغفرت میکنم دوست خوبم گل ها خیلی خوب بود

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم .

sara دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
ولقعا خوشم اومد
ولی نمیدونم بتونم درست کنم یا نه
دنبال یه راه درآمدم.نمیدونم گل چینی درست کنم!روبان دوزی کار کنم!نمیدونم
ولی از سایتت بینهایت خوشم اومد
توی هیچ سایتی به این دقیقی توضیح ندادن که شما دادین

به هرکدوم که بیشتر علاقه داری و بیشتر براش وقت میذاری
موفق باشی عزیزم

هانى دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام خانم عزىز واقعا که هنرمندى,من خىلى اهل اىنترنت نىستم ولى از وقتى که با ساىت شما اشنا شدم هرشب به ساىتت سر مىزنم.خىلى کارىردىه.خوشم اومد.:پوزخند

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید و خوشحالم که دوست داشتید

فاطمه سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.gebledelha.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی؟من تازه با سایت شما اشنا شدم خ خوشحالم اخه ازدواج کردم و از خانوادم خیلی دورمدلم براشون یه ذره شدهدارم سعی میکنم خودمو سرگرم کنم خیلی دوست دارم گل درست کنم اول رو درست کردم ولی دومی رو نمیتونم.دوختم و کشیدم تا چین بخوره ولی نمیتونم به حالت گل دربیارم چیکار کنم؟؟؟اگه اینجا ندیدیم لطفا جوابشو به وبلاگمم بفرستید.ممنونم عزیزم

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست نازنین
اخی ایشالله میری میبینیشون.. دوری از خانواده سخته ولی خوب ادم که ازدواج میکنه باید بره سراغ زندگیش.. امیدوارم خوشبخت باشی.
ببین عزیز وقتی داری میپیچی اولین دور رو که پیچیدی دور بعد رو برو زیر دور اول یعنی لوله نکن. هی لایه ها رو بیا روی هم. امیدوارم متوجه شده باشی.

سحر دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام مطالب سایتتون خیلی عالیه برای کاردستی مدرسه به دردم خورد

سلام عزیزم
ممنون شما لطف دارید و خوشحالم که خوشتون اومده و استفاده کردید

dina شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

مرسی عزیزم واقعا وبلاگت بی نظیره
من برای درس هنر خیلی از این کارای هنری لازم دارم
درضمن هم خیلی اسونن وبه راحتی میتونم درستش کنم
واقعااااااااااا ازت متشکرممممممم:

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی
موفق باشی گلم

زهرا-هاشم دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ق.ظ http://http://chose78.blogsky.com/

سلام.واقعا عالی بود هروقت به روز شدید خبربدید منتظرم

سلام دوست عزیز
اگه بتونم چشم حتما

مهلا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام عزیزم
واقعا ممنون
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیباست
بی نهایت سپاس گذار
و ممنون که همه مراحلو گذاشتی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

الهام دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام خیلی تنها بودم اتفاقی باهات اشنا شدم دیگه تنها نیستم تودوستمی منم خیلی دوست دارم

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست گلم
فدات عزیزم منم از اشنایی با شما خوشحالم دوست گلم

مریم یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ب.ظ http://httpstargirlmelisa.mihanblog.com

سلام بارانی
عالی بود خیلی خوب آموزش داده بودی
فقط گل دوم رو که درست کردم،مثل مال تو خوشگل نشد
میگی چی کار کنم
لطفا سریع جواب بده چون من قراره آموزش ساخت یه گلو به یچه های کلاسمون یاد بدم
ممنون خوشگلم

سلام عزیزم
دوست گلم این مدل کارها فقط و فقط با تمرین قلقش دستت میاد...
تمرین کنی خیلی هم زیبا میشه..
موفق باشی تو آموزش

کوثر سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ http://گل

خیییییییییییییییییییییلی قشنگ بود.

مثل خودت

sahar سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام ممنون خیلی زیبا بود

سلام عزیزم
خواهش میکنم

اناهیتا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

خوشگله ای کاش یه نفر واسم درستش میکرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد