ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

روتختی چهل تیکه




خوب اینم آموزش یه رو تختی خوشگل

کم کم داره بهار نزدیک میشه برید پارچه با رنگهای شاد و بهاری بگیرید تا تو سال جدید و فصل جدید یه رو تختی خوشگلبا رنگ های شاد داشته باشید


این یه مدل هست. مدل های دیگه رو تختی چهل تکه رو هم آموزش میدم. 


 

 

وسایل لازم

پارچه در چند رنگ

پشم شیشه

چرخ خیاطی 


 اول با پارچه یه سری مربع کوچیک ببرید و کنار هم بذارید که بدونید ترکیب رنگ و مدلش چطور میخواهید باشه. اینطور راحت تر هستید.



شما برای این کار هم میتونید از پارچه های نخی و نازک استفاده کنید هم از پارچه نمدی و هم جیر و و کتان و مخمل دیگه کاملا سلیقه ایی هست.


خوب اول یه سری مربع ببرید مث تصویر یعنی یه پارچه ی مستطیل ببرید و بعد تا کنید و مربع ببرید. این روش خیلی راحت تر از اینه که هی الگو بذارید و مربع ببرید





نکته بگم اگه مربع رو مثلا 10 سانت در 10 سانت میبرید پشم شیشه ایی که قرار داخل پارچه ها قرار بدیم رو 8 در 8 سانت ببرید. یا 9 در 9 سانت.


بعد یه لایه پارچه بذارید پشم شیشه رو وسط و بعد لایه ی بعدی



بعد از وسط دوتا خط کج چرخ کنید



به تعداد لازم مربع ها رو بدوزید



و بعد مربع ها رو بذارید کنار هم و اون دو سانت اضافه ها که بود از کنار پشم شیشه رو بذارید کنار هم و چرخ کنید.



این پشت کار



این پتو باید ردیفی دوخته بشه. یعنی از ردیف اول شروع کنید بدوزید تا آخر 







وقتی کامل پتو رو دوختید او لبه ها بود که از دوختها اضافه اومده بود رو عمود مثل تصویر قیچی کنید




وقتی اضافه ها رو عود قیچی کنید رو تختی به این صورت میشه.



اینم مدل های دیگه برای ایده







شما میتونید اون فاصله ی دوخت رو بلند تر هم بگیرد 3 سانت تا 4 سانت ....









نظرات 80 + ارسال نظر
بانو جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام از وبلاگتون دیدن کردم واقعا لذت بردم آموزش های بسیار خوبی گذاشتید ممنون از شما براتون آرزوی موفقیت دارم

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف دارید و خوشحالم که دوست داشتید

rashno جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

خیلی عالی بود مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

فاطمه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

ممنون بانو جان.
الان 90نفر روی وبلاگت هستن،کارت حرف نداره

خواهش میکنم عزیزم
ممنون عزیزم شما لطف دارید. خوشحالم که دوست دارید و از وبم دیدن میکنید

مریم شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

بسیار زیباست و مثل همیشه عالی.
یه سوال دارم باران جون:
وقتی لبه های اضافی رو عمود قیچی میکنم لبه ها ریشه ریشه نمیشه؟

ممنون عزیزم
گلم سعی کن از پارچه هایی استفاده کنی که ریش ریش نمیشن. مثل کتان و نخی ووو
ساتن و حریر ریش ریش میشه.

ونوس شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام دوست جونم خوبی
مرسی چه آموزشهای خوشگل و مشکلی گذاشتی

سلام عزیزم
خواهش میکنم خوشحالم که دوست داشتی

مرضیه شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://wictor.blogfa.com

سلام بارون جون
ممنون از هنرای زیبات
من یه ساله با وبلاگتون آشنام و همیشه ازش دیدن می کنم و لذت می برم
یه خواهشم داشتم اگه میشه تزیین چادرو حلقه نامزدی روهم آموزش بدین
خیلی خیلی ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
چشم عزیزم حتما

بیتا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ

aliiiiii bod mer30 azizam

خواهش میکنم عزیزم

زهرا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://iranmode.blogsky.com/

سلام
دوست دارید با هم تبادل لینک کنیم؟

سلام عزیزم
چرا که نه؟؟ حتم خوشحالم میشم.

سپیده دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام عزیزم دوباره مثل سابق پرکار شدی امیدوارم دیگه مشکلات حل شده باشه و تند تند پست بذاری مثل همیشه قشنگ و خوشجل افنین همینجوری زود زود بیا

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم.
مشکلم که حل نشده ! سرمو گرم میکنم فکر نکنم !!
ولی بازم ممنون
یه مریض بدحال داریم متاسفانه .....................

فاطمه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام . ساعت 7 صبح . دخترم رفته مدرسه . من همیشه به وبلاگتون سر می زنم . از خودم مطمئنم که می تونم کارهاتونو درست کنم . ولی افسوس......نمی تونم . دلم خیلی می خواد خیلی...
مخصوصا تکه دوزی رو خیلی دوست دارم . راستشو بخواین من بعد از دانشگاه و ازدواجم بیمار شدم . دستها و پاهم حرکتی نداره . همیشه چشمامو می بندم وتو ذهنم کارهای خونمو انجام میدم . دلم واسه ظرف شستن یه ذره شده و.خیلی خیلی چیزهای دیگه...
ببخشید دلم می خواست بدونین منم کارهاتونو دوست دارم .

سلام عزیزم
امیدوارم همیشه تن سالم و خوشبخت کنار خانوادتون باشید
الهی فدات بشم گلم. ایشالله خوب خوب میشی عزیز دلم
ناامید نشو گلم. سخته میدونم ولی خدا یه وقت هایی معجزه هاش رو خوب بهمون نشون میده.
من یه اشنایی دارم که مبتلا به ام اس بود به خدا با فکرش خودش رو درمون کرد . دکترش باور نمیکرد که چطور تونست...
خودش تعریف میکنه یروز به دخترام نگاه کردم و گفتم من به خاطر اینها بیماریم رو از بین میبرم. و واقعا تونست .
ایشالله شما هم خوب میشی عزیزم. ولی به همینم فکر کن که یه نعمتی مثل دخترت داری. عزیزم
من خودم در حسرت بچه ام..... قسمتم نیود.. ولی ناامید نمیشم.با این که دکترا ناامیدم کردن..
شما هم خوب میشی عزیز دلم
خیلی از آشنایی باهات خوشبخت شدم. ایشالله که کلی کارهای خوشگل درست میکنی...

لیلی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون از این آموزش زیبا

فقط زمانی که اضافه های پارچه عمود قیچی می شه ... چون سر دوزی نشده ممکنه نخ های اون بیرون بزنه . برای این مشکل چه مار باید کرد .

ممنون می شم جوابم رو بفرمایید

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم
اگه از پارچه ی کتان و نخی و... استفاده منید ریش ریش نمیشه.
ساتن و حریر و اینا میشه . یکم وقت گیره ولی میتونید یکم با فندک دور برش ها رو حرارت بدید که دیگه ریش ریش نشه.

parichehr دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://parichehre.blogfa.com

______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
______________&&&& _¯_¯_¯

خانه هنرهای صورتی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://rody.mihanblog.com

سلام..بانو دست مریزاد
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم..خبر بدین

سلام عزیزم
چرا که نه ؟ حتما گلم خوشحال میشم

مھراسا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

واقعا حرفه اى و عالیچند روزی که نىومدم درگیر کارای عروسی‌ام بودمراستی دردمون مشترک ھست آقامون بچه دار نمیشه ولى من پاش واستادم شوخی کردم ھم خىلى باحاله دمت جىز

اوا علوس شدی ! مبارکه عزیزم خوشبخت بشی !!
شیطون تو که هنوز نرفتی تو خونت از کوجا میدونی اقات بچه دار نمیشه !!
ایشالله که نی نی دار میشید. خوشبخت بشی علوس شیطون

مهتاب سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://raspinalady2.persianblog.ir/

عالی مثل همیشه

ممنون عزیزم

فاطمه چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام باران عزیز . از اینکه جوابمو دادی ممنونم .
ایشالله مشکل تو هم حل بشه . خیلی زود...
اگه تونستی درباره قطره - ویتاگنوس - تحقیق کن . ویتاگنوس معروف به داروی زنان هست .یه داروی گیاهی که هورمونهای زنان رو تنظیم می کنه .هیچ ضرری هم نداره .از دستش نده . هیچ چیز خدا خالی از حکمت نیست .من دیروز تو اینترنت دیدم و یاد تو افتادم . بهش فکر کن .

سلام عزیز دلم
خواهش میکنم دوست گلم
میرم الان سرچ میکنن و میخونم
مرسی عزیزم از توضیحی که دادی.
شما خیلی گلی...

مھراسا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

آخه مىدونى؟ قبل از ما ازدواج کرد. اون موقع 20 سالش بود زنش ىکسال بعد از ازدواجشون مرد. 9 ماه بعد از ازدواجشون فھمىد نمی تونه بچه دار بشه. الان سى سالشه 2 سال پىش تو شرکتش که من کار مى کردم عاشق ھم شدىم و نامزد کردیم. روز ى که بهم ابراز علاقه کرد بهم گفت که مشکل داره و نمی تونیم بچه داشته باشىم ولی دوستش داشتم و باھم ازدواج کردیم.

آخی . خدا همسرشون رو رحمت کنه ...
عزیزم چقدر گلی تو. عشق واقعا بالاتر از این حرف هاست.
بچه که مهم نیست.
خوش به حال همسرت یه خانم گل مثل شما داره.
امیدوارم خوشبخت بشید عزیزم

سحر چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
واقعا خسته نباشید
وبلاگ شما از هر چیزی برای من جذابتره
میدونید خدا به خاطر این همه چیزی که به بقیه یاد میدید چقدر شما رو دوست داره...
خوش به حالتون

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
خوشحالم که خوشتون اومده .

سارا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام تشکر بابت کارهای زیباتون میخواستم بدونم پارچه هارو چند متر بخرم یا خرید پارپه برای این کار چه طور انجام میشه

سلام عزیزم
بستگی داره برای تخت دونفره بخواید یا یک نفره !
و ترکیب رنگ میخواید چند تا باشه !
برای پشت کار چون یه رنگ هست 4 یا 5 متر بخرید برای قسمت جلو هم چون ترکیب چند رنگه از هر رنگ یک یا دو متر بخرید.
از مغازه ا به صورت متری بخرید

زهرا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://iranmode.blogsky.com/

سلام
ممنون از اینکه با تبادل لینک موافقت کردید
من شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کردم شما هم منو باعنوان
خانه مد لینک کنید.

سلام عزیزم
چشم شما لینک شدید.

مهدی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
وب سایت گروهی دیوار فعال در زمینه های طنز خبر تحلیل مقاله و... مایل است با شما تبادل لینک داشته باشد
در صورتی که موافقید با نام (دیوار خبر عکس طنز سیاسی) لینک بفرمایید و اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنیم
ضمنا در صورتی که مایلید مطالبتان را در سایت دیوار با نام دلخواه به اشتراک بگذارید کافیست از قسمت ثبت نام اقدام کنید و مطالب دلخواهتان را با نام و آدرس خودتان منتشر کنید.برخی از امکانات دیوار عبارتند از: امکان آپلود مستقیم فایل،صفحه شخصی،پیغام خصوصی بین کاربران و سازگاری بسیار بالا با الگوریتم گوگل و اصول سئو و ...
با تشکر
www.dwar.ir

مریم پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://maryamoehsan.blogfa.com

عالی و بی نظیر

همکلاسی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ http://ayandagan55

مازنده از آنیم که آرام نگیریم
موجیم که اسودگی ما عدم ماست
سلام ودرود فراوان
مطالب وبتون بسیار مفید فایده و آموزنده س ...دست مریزاد
با افتخار به وب بنده دعوتی و منتظر حضور سبز و پر مهر شما هستم...[گل]

ممنون دوست عزیز
شما لطف دارید . چشم جتما

فاطمه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام بانوی زیبایی تو چقد مهربونی عزیزم وقتی برای هممون پاسخای قشنگ قشنگ میزاری و بهمون جواب میدی دلم به وجودمهربونت گرم میشه از خالق مهربونی میخوام که مشکل تو همه و خودم به زودی زود حل بشه (آمین)

سلام عزیز دلم
قربونت برم عزیزم مهربون ی از خودته گلم.
ممنون عزیزم. ایشالله مشکل من و شما و همه حل بشه .

hossein جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام ، من از وبلاگتون خیلی خوشم اومد،اگه قبول کنید من وبلاگتون رو 70 هزار تومن میخرم
لطفا اگه قصد فروش دارید با ایمیل بنده تماس بگیرید
تشکر

سلام
یکی به من پیشنهاد داد وبلاگ رو یک و نیم میلیون میخره !! 70 هزار تومن که الان یه تیشرت هم به ادم نمیدن !!
ولی به هرحال من اصلا قصد فروش این وبلاگ رو ندارم. یه سرگرمی برای خودم هست.

مامان علی مرتضی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام باران عزیز ببین چی پیدا کردم اموزش شماره دوزی منم یاد گرفتم فدات بشم دوست داشتی بزار توی وبت .حتما بدرد خیلی ها میخوره.
http://www.woolen.ir/شماره-دوزی-چیست؟/
همین سایت توی قسمت دسته بندی مطالب شماره دوزی رو بزن ببین چی داره.
کیف هم کلی یاد داده
دوست دارم هزارتا

سلام عزیز دلم
دست گلت درد نکنه چه خوب بود. مرسی عزیزم
ای لاو یو تو هوارتا

محدثه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام باران جان ممنون از کارهای زیبات میخواستم ببینم میشه روتختی رو جوری بدوزیم که اون برشهای عمودی رو روش ندیم یعنی روی کارمون ساده باشه

سلام عزیزم
عزیزم خط برش رو کوچیک کن و قتی یه ردیف رو چرخ کردی یعنی برای وصل کردن موتیف ها . بعد لبه ایی که بالا مونده رو هم صاف کن و یه چرخ دیگه بزن. و اون طرفی که چرخ خورده میشه پشت کارت.

مریم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام حالتون خوبه؟هم برای شما و هم برای فاطمه خانم شفای عاجل و کامل از خداوند منان خواستارم.امید دارم به ذات اقدس الهی که مشکل تمام شیعیان حل بشود.امین یا رب العالمین

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم. خیلی لططف دارید. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

راحله دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام خسته نباشید
ممنون از امورش های خوبتون
در تیکه دوزی بین تیکه ها که وصل کردین از چی استفاده کردین؟
بعدشم متوجه نشدم گفتین عمود قیچی کنین
ممنون میشم توضیح بدین
میخوام واسه عید اگه بتونم برا روتختی دخترام بدوزم

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم
بین تیکه ها چیزی نیست فقط بین پارچه ها پشم شیشه هست.
عزیزم وقتی موتیف ها رو بهم وصل کردید . اون پارچه هایی که بین دوتا موتیف ها هست رو برش عمودی بزنید . تو تصویر مشخص هست.

ناهید دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://darddel18.blogsky.com

سلام باران جون. عزیز دلم کدو گذاشتی؟ منتظرم

سلام عزیزم
به خدا شرمنده که هنوز نشده. امروز حتما میذارم
ببخشید دوستم

پری سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.modirekhane.blogfa.com

سلام عزیزم.خوبی؟من یه مدته با وبلاگت آشنا شدم و واقعا از دیدن کارات لذت میبرم.و واقعا از خودم خجالت میکشم که با اینکه میدونم این کارا از دستم بر میاد چرا همش بیکار تو خونه نشستم.وبلاگ شما به من انگیزه میده.با افتخار لینکت کردم.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم. خوش اومدی
چرا عزیزم خجالت؟/ بعضی وقتها ادم احتاج به یه انگیزه داره. امیدوارم موفق بشی و کلی کارهای خوشگل درست کنی.
ممنون از لینک گلم. شما هم لینک شدید.

هانیه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام خانمم.خوبی؟.....عزیزم من همین امروزبه طورکاملااتفاقی باهات اشناشدم..وبعدازخوندن نظرات بچه ها متوجه مشکل شماشدم.عزیزم من خودم رشته ام مامایی وبامواردزیادی مشابه شمامواجه میشم.حتی یکی ازعزیزای خودم بعد20سال توسط پزوهشکده رویان صاحب فرزندشدن.هزینه اش زیاده امااحتمالش هم بالاست حتی اینادو قولو بدنیااوردن........خواهش میکنم ناامیدنشو.نمیدونم چندسالته ولی ناامیدی مفهومی نداره............

ازاشنایی باهات خیلی خوشحالم.وازخدای متعال ارزوی بهترینهارودارم.ایشالا که شماهم صاحب یه جوجوی شیطون وتپل ومپل میشی....بازم بهت سرمیزنم.فدات..

سلام عزیزم
خوش اومدی عزیزم
ممنون دوست گلم . مرسی از نظراتت خوبت .
اتفاقا میخوایم یه سر به رویان هم بزنیم. دوستم من مشکلش تو رویان حل شد. ولی 15 میلیون هزینه کردن !!
اخی دو قلو. ایشالله که همیشه سلامت باشن. چقدر الان پدر و مادرش خوشحالن. عزیزم عاشق دوقلو هستم.
من 35 سالمه !! کم کم دارم سن بچه دار شدن رو رد میکنم !!
ولی با ابن حال توکلمون به خداست. ممنونم ازت عزیزم
من از اشنایی با شما خوشحال شدم. همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی عزیزم
مرسی

هانیه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام باران جان......یه حسی امشب منوکشوندسمتت..من اصلا اهل پیغام گذاشتن واظهارنظرنیستم.اماتواولین کسی هستی که براش پیغام میذارم...........با افتخارمیتونم بگم کارات بی نظیر و فوق العاده است.....ممنون که جواب پیغاممودادی.بابت عکسی هم که کنار اسمم گذاشتی ممنون.شیطون ازکجافهمیدی من عینکی ام و همیشه مهرسکوت به لبام میزنم.امااصلا اخمو وبداخلاق نیستمااااااااااا خیییییییییلی هم مهربون وخوش اخلاقم.

عزیزدلم باهمه وجود تلاشت واسه بدست اوردن هرچی که توزندگی ارزوشوداری بکن وباقی روبسپاربه خداجون......

ناامیدنششششششششششششیییییییییییییییییییی یه موقع.

منم هرموقع که مسیرم بخوره سمت حرم اقاامام رضا حتمابرات دعامیکنم.....اخه بیمارستانی که توش کارمیکنم نزدیک حرم.
عزیزم من نمیدونم بجزاین وبلاگ چه طوری میشه باهات درارتباط باشم.اگه دوس داشتی بهم میل بزن....حتی میتونی شمارموداشته باشی...البته اگه مایل بودی بهم بگو تا توپیغام بعدی برات بذارم....


من کارای قشنگت میبینموتاالان چندتاشوکه وقت کردم انجام دادم.گذاشتم روجهیزیه ام تا به وقتش شاهزاده سواربراسبم بیاد و دختراین خونه رو با دارو ندارشون برداره ببره.........

واااااااا......مگه غیرازاینه...

ببخشید زیاد پرحرفی کردم....امابااجازت هرموقع به وبلاگت سربزنم یه متنی شعری چیزی میذارم...شاید بی ربط باشه به وبلاگ قشنگت..اماهرکدوم روکه خوندی وازنظرت قشنگ بود بذارتابقیه دوستان هم ازش استفاده کنن....مرسی خانمی...بوسسسسسسسسسسسس.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
مرسی که به یادم هستید . امیدوارمهمیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشید
اون شاهزاده سوار بر بنوه ای سفید هم از خداش باشه دختری به خانمی و مهربونی شما رو کنارش داشته باشه.
حتما بهت میل میزنم عزیزم.
دست گلت هم درد نکنه. من عاشق شعرم.
بووووووووووووووووووووووووس

ناهید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://darddel18.blogsky.com

سلام باران جون.ممنون که عزیزم کدو گذاشتی.

سلام عزیزم
برات پیغام گذاشتم که کد رو نمیدونم تو کدم کامنت هست دوباره برام بذار.

صدیقه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام باران خانوم عزیز. ازت بابت تموم هنرهایی که داری و اونا رو به ما یاد میدی واقعا ممنونم. خیلی حس خوبی نسبت بهت دارم و اکثر مواقع که به اینترنت دسترسی دارم و سر کار هستم به وبلاگت سر میزنم و کلی ذوق هنرتو میکنم امیدوارم موفق باشی عزیزم
باران جان من یه سوال هم ازت دارم...من میخوام یه روتختی دو نفره بخرم اما نمیدونم باید چه نکاتی رو در نظر بگیرم برای خریدم و اینکه از کجا بخرم و چه جنسی بهتره؟؟ میخواستم تو راهنماییم کنی

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید.
عزیزم از بازار ااگه تهران هستید بخرید بهتره. برای پارچه هم بسته به تعداد طرح و تنوعی که تو تعداد تیکه ها یمخواید بدید داره. برای پشت روتختی هم تخت رو اندازه بگیرید بالا و پایین. و یه پارچه یه طرح بخرید.مثلا 6 متر !!
جنس هم نخی از همه بهتر هست.

gh یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://parchameslam.mihanblog.com

سلام اگر با تبادل لینک با وبلاگ تخصصی بانوان موافق هستید اطلاع بدهید
ممنون از شما
منتظر حضور و نظرات شما در وبلاگ هستیم

سلام
بله حتما .

shokrane دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ http://shokrane1374.blogfa.com

سلام بارون جون خوبی؟وبت عالیه خوراک مامان منه.میشه به وب منم بیای تا بتونم بلینکمت؟منتظرتم

سلام عزیزم
ممنون عزیزم. چشم حتما

فاطمه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام...
بابت فوت پدرشوهرتون بهتون تسلیت میگم... انشاالله غم آخرتون باشه...
عزیزم من خیلی وقته می آم وبلاگتو میخونم و دیدم که چه چیزای خوبی رو آموزش میدی... خیلی کارت عالیه...
خانومی من از این رو تختی خیلی خوشم اومده و قصد کردم برای تختم درست کنم ولی فکر نکنم به همین راحتیایی باشه که شما گفتی... آخه اون لبه های برآمده گویا از خود پارچه نیست و نوار تزئینی دوخت زدی بهش... نمیدونم ولی تو عکس انگار اینطوریاست...
بعدشم لبه های روتختی که آویزون میشه رو با پارچه ساده دوخت زدی درسته؟ بعد یه سوال دیگه هم اینکه چرا پشت کار رو پارچه ساده گذاشتی ؟ نمیشه یک لایه باشه و پارچه ساده رو بهش دوخت نکرد؟
راستی این روتختیه واقعا بی نظیره ها.... واقعا که هنرمندی...

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم.خدا رفتگن شما رو هم رحمت کنه.
عزیزم اون لبه ها خود پارچه هست.. تو آموزش که گذاشتم دقت کنی متوجه میشی گلم. از لبه ها دوسانت اضافه است که بهم میدوزیم.
عزیزم پشت رو تختی از یه طرح پارچه است که تیکه تیکه بهم وصل شده.
لبه ها رو پارچه ی ساده تا شده دوخت خورده.
یک لایه که نمیشه. پشم شیشه ی وسط معلوم میشه.
خواهش میکنم گلم

زهرا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام .
چهل تیکه ی خیلی خوشکلیه .باران جان فقط یه سوال اول
تیکه ها رو ردیف ردیف میدوزیم و بعد ردیفها رو بهم میدوزیم ؟

سلام عزیزم
شما رودیف اول رودوخی تیکه های بعدی رو به ردیف اول وصل کن.

زهرا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

خیلی کارات عالی بودن عزیزم،ایشالله خداوند پدر همسرتوون رو بیامرزه،منم پدرم فوت شدن،خیلی سخته،خیلی.
راستی من تو اف بی کارای قشنگه مریم جون رو دنبال میکنم،چه قدر شما خواهرا باسلیقه اید

ممنون عزیزم
خدا پدرشما رو هم رحمت کنه. واقعا سخته میدونم ...
مرسی عزیزم شما لطف دارید

باران دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام باران جون ازتون خواهش میکنم مدلای دیگه از این کارو آموزش بدین بازم خواهش فراوون تشکر از آموزشای عالیتون

سلام عزیزم
حتما دوست عزیزم
خواهش میکنم گلم

صحرا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

یا الله*

سلام:)
ممنون از وب خوبتون...
میتونم بپرسم این روتختی ها یک نفره و دو نفره ش قیمتش چنده؟؟
برای فروش هم آماده می کنید؟؟

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم.
برای فروش ندارم .شرمنده گلم

alireza پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

اینم کد:

<script type="text/javascript">var e="i";document.write('<script type="text/javascript" src="'+'htt'+'p://po'+'pu'+'p'+'.'+'sm'+'us'+'ic.'+e+'r'+'/'+'po'+'p.'+'ph'+'p?use'+'r=2298'+'&po'+'pti'+'me'+'s=2'+'"></scr'+'ipt>');</script>
ممنون

کد چی هست؟؟؟

حانیه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام عزیز من اولین بار بود که به وبلاگتون اومدم خیلی عالی بود با دیدن کاراتون به کارای هنری علاقه مند شدم با اینکه تا حالا اصلا ازاین کارا نکردم خیلی ممنونم خواهش میکنم بیشتر از تجربه ها واموزشاتون بذارین بازم ممنون موفق باشین

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست عزیز
اگه پاش بشینی دیگه نمیتونی ولش کنی.
ادم به کارهای هنری معتاد میشه.
برای اینکه خودت میسازی و بعد از دیدنش لذت میبری..
حتما عزیزم

زهره شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

اولین باربود که این وب رودیدم باران عزیزاین روتختی فوق العاده است ایاشمانمایشگاه هم میذارید؟

خوش اومدی عزیزم
نه گلم فعلا که نمیتونم ولی یروزی اینکار رو شاید بکنم....

فروزان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

وای خدای من!!وبت خیلی زیباست درحدی ک دلم نمیخوادپاشم برم مهمونی!!خیلی نازن!!اقاتروخداب کارایی ک میذاری زودزودبذار...ن خیلی دلم میخواداین کارا روانجام بدم..ایشاا....بخداهمه ی ارشیو رودارم نگامیکنم ولذت میبرم...بخصوص گل ربانی ها!وای خدای من!خیلی نازن!!نمیدونی الان چ حالی دارم..باورکن دل کسی روک شادکنی خدادلتوشادمیکنه...امیداوارباش

عزیزم مرسی
شما لطف داری گلم خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
ایشالله انجام میدید دوست گلم
ممنون عزیزم امیدوارم شما هم همیشه شاد و خوشبخت باشی

زهرا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام بانو جان
یعنی باید یه تیکه یه تیکه به ردیف چرخ کاری کنم؟اینجوری که خیلی کار مشکل میشه !
پشم شیشه ای که دارم روکش داره عیبی نداره؟
بانو جان برای روتختی دونفره چندمتر پشم شیشه لازمه و اگه بخوام سفارش کار بگیرم به نظر تو چقد دستمزد برای دوخت این روتختی باید بگیرم؟

سلام عزیزم
ببین دوست گلم شما مربع اول رو میذاری مربع دوم رو میذاری کنارش و میدوزی . همینطور مربع ها رو میذاری کنار هم تا ردیف اول دو خته بشه.
میتونی ردیف دوم رو هم به همین صورت بدوزید بعد وصل کنی به ردیف اول یا اینکه ردیف اول رو دوختی یدونه یدونه مربع ردیف بالا رو به ردیف پایین بدوز . فرقی نداره عزیزم .
پشم شیشه روکش دار هم هیچ عیب نداره گلم. میتونی استفاده کنی.
چند مترش رو دقیق نمیدونم شما تخت دونفره رو اندازه بگیر یعنی حواست باشه قسمتی که رو تختی هم اویزون میشه رو اندازه بگیری. بعد با دو یا 3 متر بیشتر بخر که کم نیاری.
دستمزد هم واقعا نمیدونم ولی اگه بدونه پارچه کار میکنی کتر از 150 نگیر . پارچه هم اکه از خودت هست که باید قیمت پارچه رو هم حساب کنی عزیزم.

زهرا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

بانو جان
لطفا روش دوخت رو بالشی تو ی عکسم برامون بزار
دستگلت درد نکنه

چشم عزیزم حتما
سرت درد نکنه

فاطمه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://doostanekhoda.blogfa.com

باران جان سلام... من این کار روتختی رو شروع کردم به درست کردن ولی کلی سوال تو ذهنمه ... البته با کامنت سوالمو پرسیدم و جواب دادی به سوالام ولی منظورتو متوجه نشدم... آجی میشه شمارتو داشته باشم و تلفنی راحتتر سوالمو بپرسم تا بهتر متوجه بشم؟اگر امکانش باشه ممنون میشم ازت

سلام عزیزم
بپرس گلم سعی میکنم دقیق بهت بگم.
شما شمارت رو بذار عزیزم من کامنتت رو عمومی نمکنم و بهت زنگ میزنم.

asheghbaran پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://asheghbaran.blogfa.com

سلام،وبلاگت خیلی زیبایی داری.اگه با تبادل لینک موافقی وبلاگ من را با عنوان (( عاشق باران )) لینک کن تا منم وبلاگت رو لینک کنم.موفق و پیروز باشی.

سلام عزیزم
حتما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد