ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کیف نایلونی


سلام دوستان

ممنونم از تمام اون عزیزانی که بهم تسلیت گفتن......

امیدوارم هیچوقت غم نبینید ..........


خوب اینم روش دوخت یه کیف نایلونی برای خرد ریز و اسباب بازی


 


 

وسایل لاز

نایلون متری

پارچه



خوب اول دوتا دایره ببرید (اندازه ها بسته به سلیقه ی خودتون داره) 



نایلون رو هم مستطیلی ببرید . و دوطرفش رو روی هم بذارید و چرخ کنید



یکی از دایره ها رو بردارید به رو بذارید و ان یکی دایره رو روش بذارید. یعنی دوتا دایره ها از پشت روی هم باشن. که پشت پارچه معلوم نباشه.  و به پایین نایلون با سوزن ته گرد وصل کنید



به این صورت



بعد چرخ کنید



کار رو به داخل برگردونید 



یه پارچه ی دیگه که داشتید مستطیلی بیرید و بذارید روی هم و دو طرفش  رو به هم چرخ کنید.



بعد از وسط تا کنید



بالای کار رو دوتا خط دوخت برید که برای رد کردن کش یا بند . وقتی دوتا خط دوخت رفتید از یه گوشه بشکافید و بند رو رد کنید.



پارچه ی مستطیلی رو بذارید رو نایلون و چرخ کنید.

 فقط خواستید چرخ کنید دوباره از تو چرخ کنید.  یعنی اون بالا گفتم وقتی دایره ی کف رو چرخ کردید کار رو برگردونید. دوباره  به حالت قبل برگردونید و چرخ کنید

و بعد کار رو برگردونید !!



بندها رو مثل تصویر درست کنید. یه پارچه رو با عرض مثلا 6 سانت ببرید و تا کنید و اتو کنید . و بعد لبه ها رو چرخ کنید.




به این صورت یه کیف نایلونی دارید





-------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید )





نظرات 26 + ارسال نظر
زهرا جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام بانو جان خوبی
من به این آموزش خیلی احتیاج داشتم برای خورده ریزه های پسرم
ممنونم
باران هفت سین یادت نره لطفا لطفا.....ایده جدید بده ممنونم دختر خوب

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم اره برای خرد ریزه ها عالیه
چشم حتما

الناز جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://elnazrahmani73sh.blogfa.com/

سلام باران جان النازم وبلاگت خییییییییییییییییییلللللللللللللللللللیییییییییی قشنگه میشه منم لینک کنین؟http://elnazrahmani73sh.blogfa.com/

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز
بله حتما

مارال جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ http://beautifulideas.mihanblog.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
مثل همیشه قشنگ و کاربردی.
مرسییییییی

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
خوشحالم که خوشت اومده

جیلی بیلی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://jellybeans.ir/

یه چیزهایی هست که باید یاد بدی یه چیزی هایی هست که باید یاد بگیری! این هدف ما توی مجله اینترنتی جیلی بیلی هست. ما چند روزه کارمون رو شروع کردیم و به حمایت همه دوستامون احتیاج داریم

حتما عزیزم

مینا شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام
مثل همه ی پست های دیگه عالی و پر استفاده بود..... حتما واسه اسباب بازی های دختر یه ساله ام درستش می کنم
خیلی خیلی ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم.
برای اسباب بازی که عالیه

شادی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

خیلی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

الهام شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

خیلی وب خوبی داری بهت تبریک میگم امیدوارم همینطوری ادامش بدی. مگم خیلی وبت خشه

ممنون دوست عزیزم
ایشالله ..

ونوس شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام دوستم
خوبی می بینم که دست پر اومدی مرسی گلم

سلام عزیزم
چی کار کنم دیگه. یه مدت نیومدم گفتم جبران کنم

باران شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

واقعا عالی بود

نسیم یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام باران جون امیدوارم همیشه شاد باشی مثل همیشه خیلی با سلیقه بود ممنون موفق باشی

سلام عزیزم
مرسی دوست گلم همچنین شما
خوشحالم که دوست داشتی

بیننده گذری البته دیگه دایمی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

واقعا تکی، یه دونه ای، دو شب پیش کشفت کردم.روزا دعادعا میکنم زود شب بشه که بچها بخوابن و من بتونم با خیال راحت بهت سر بزنم. مرسی عزیزم

گلبونت برم عزیزم شما لطف دارید خانمی
عزیزم خدا بچه هاتون رو حفظ کنه .
خواهش میکنم دوست گلم

سیما چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام گلم منم تسلیت میگم انشالله همیشه شاد باشی غم نبینی دوست دارم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم خدا رفتگان شما روهم رحمت کنه
مرسی عزیزم امیدوارم شما هم همیشه شاد خوشبخت باشید

sami چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://niloofarenilgoon93.blogfa.com

سلام عزیزم..چطوری؟
خیلی از وبت خوشم اومد با اجازت لینکت کردم که بتونم بهت سربزنم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
خواهش میکنم ممنونم از لینک

salam... دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://halalekhoda.blogfa.com

ُسلام،
میشه با من تبادل لینک کنید؟!

سلام عزیزم
چرا نشه. حتما دوست عزیز

طاهره دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

باران جون خیلی دوستت می دارم بخدا

ممنون عزیزم دلم
می تو دوست گلم
بوووووووووووووووووس

بهناز سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

وااااااااااااای انقدر خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم که نگووووو
میسی

خوش اومدی عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

امینی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

خیلی خوشگل و با سلیقه است.مچکرم

خواهش میکنم دوست عزیز
شما لطف دارید

شایسته پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://khalaghiyatha.blogsky.com/

سلام وبلاگتون خیلی خوب بود امیدوارم موفق باشید.اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک منو به اسم هنرکده رویایی تو وبلاگتون قرار بدید بعد تو یلاگم نظر دهید. و بهم خبر بدید که منم شما رو لینک کنم.http://khalaghiyatha.blogsky.com/ باتشکر از شما

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز
حتما

مهنا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام باران جون
خوبی دوست عزیزم
میدونم وبلاگ داشتن و رسیدگی کردن بهش کار خیلی وقت گیر و سختیه
خودم چند بار وبلاگ. زدم اما نتونستم مدیریتش کنم و ولش کردم
امیدوارم تو هرگز این کار رو نکنی
باران جون جه بلایی داره سر وبلاگت میاد ؟
من هرچی میخوام تصاویر رو سیو کنم سیو نمیشه
این صفحه های تبلیغاتی هم قاط زدن دیگه نمیزارن تصاویر رو رو صفحه جدید باز کنم
با اجازه ات من میخوام این تصاویر رو با اموزشهای قشنگت تو واتس اپ پخش کنم اما حالا تصاویر سیو نمیشن چه کنم؟

سلام عزیزم
میدونم وقت نمیکنه ادم زود زود بیاد
این تبلیغات از خود بلاگ اسکای هست واقعیتش از طرف من نیست. من خودم اصلا از این تبلیغات خوشم نمیاد.....
متاسفانه به خاطر یه سری مجبور شدم قفل کیلیک راست بزنم. با اینکه دوست نداشتم.. ولی خیلی سواستفاده گر بودن. کارها رو برمیداشتن و بهم فحشم میدادن.................
مجبور شدم عزیزم. شاید بعدا برداشتم...

نسا مهرانی شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ب.ظ

باتشکر ازهنرهای زیبایتانباکارهای روبان دوزی که ازشما یادگرفتم قراره جهیزیه خواهرم تزیین کنم خداخیرتان بدهد

مهنا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ق.ظ

آخی
میدونم چی میگی
اره بعضیا عکسا و اموزشها رو به نام خودشون تو وبلاگشون میزنن
کار ناشایست و زشتیه
اشکالی نداره درکت میکنم عزیزم
اما من تو واتس اپ تو گروه اموزشیمون میزاشتم و اسم وبلاگت روی عکسهات بود و همه منبع رو میدیدن و خیلی خوششون اومده بود و استقبال میکردن
من ادرس وبلاگت رو میدم خودشون بیان سر بزنن
اگر دیدی امار زد بالا بدون دوستای من ریختن اینجا
به اموزشهای قشنگت ادامه بده و نا امید نشو
خیلیا عادت دارن خواننده خواموش باشن
با اینکه لذت میبرن اما زورشون میاد لایک کنن
ولی مطمئنم دوستدار زیاد داری با اینکه به روی خودشون نمیارن
موفق باشی گلم

مرسی عزیزم
امیدوارم همیشه موفق باشی

hamed شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ http://hamed1988.blogfa.com

مرسی از وب زیبات
موفق باشی

nn سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.parvaz-64.blogfa.com

کاراتون عالی بود

shani شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

baba to chi hasti?man az sobh haminjoori dahanam va moonde...hetori inkararo mikoio vaghtesho payda mikoni?rasti mishe sabte nam kard ye joori ke beshe etelatao begiram haftegi ya roozane?

اینجا وبه عزیزم سایت نیست امکان ثبت نان نداره شرمنده

حنا طیبی یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ق.ظ

با سلام خدمت خانمهای با سلیقه من عضو جدیدم

سلام عزیزم
خوش اومدید

یاسمین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام باران جوووونم
چقد خوشملن این کاردستی هات
مررررسی از این همه وقت که واسه ما میذاری
میشه چند نمونه مدل جاسوزنی بذاری
آخه نیاز دارم!
سوزنام تو خونه ریخته همینجوری

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
گذاشتم چند مدل جاسوزنی عزیز م اونها رو ببین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد