ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل رز


سلام به روی ماهتون  روز بخیر


اینم آموزش یه رز خوشگل که چون بهار داره میاد میتونید درست کنید تو خونه هاتوون بذارید که حال و هوای خونه هم بهاری بشه. توی سفره ی هفت سبن هم قشنگ میشه همینطور چندتا درست کنید تو سفره ی هفت سین بذارید


 

 

وسایل لازم


پارچه ی نخی یا ساتن ( بسته به سلیقه ی خودتون داره)

نخ و سوزن


اول رو کاغذ یه همچین طرحی بکشید که الگوی کارتون بشه. 7 سانت هم باشه.



بعد الگو رو بذارید رو پارچه و به تعداد لازم ببرید. ( شما اگه بخواید گلتون بزرگتر بشه تعداد گلبرگ ها رو میتونید بیشتر کنید)



گلبرگ رو از وسط تا کنید و اتو کنید



بعد دوباره او وسط یه تا کنید و دقیقا اون وسط یه سوزن ته گرد بزنید



به این صورت




حالا اولین گلبرگ رو یک کج  بذارید و گلبرگ بعدی رو  به همون اندازه کج کنار گلبرگ اولی بذارید



این شکلی



بعد سوزن ها رو دربیارید و یه سوزن به اون قسمت که گلبرگ ها روی هم گذشتید وصل کنید



به همون صورت گلبرگ ها رو بذارید کنار هم و با سوطن به هم فیکس کنید



بعد که به تعداد دلخواه گلبرگ ها رو کنار هم گذاشتید از بالای گلبرگ یعنی اون قسمتی که باز هستد  کوک بزنید یعنی با یه نخ و سوزن همه ی گلبرگ ها رو بهم کوک بزنید



وقتی کوک زدید یکم نخ رو بکشید تا جمع بشه




و از یه طرف شروع کنید به پیچیدن گلبرگ ها تا شکل گل




به این صورت



و بعد انتهای گل رو بدوزید که باز نشه.






زیر گل هم اگه دوست داشتید برگ میتونید بدوزید





اینم همون گل ها با پارچه ی ساتن







------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)




نظرات 40 + ارسال نظر
بهناز چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام خسته نباشی
خیلی وبت رو دوست دارم
میشه ی چیزی برای جای کلیپس بهمون آموزش بدین؟

سلام عزیزم
سلامت باشی
ممنون دوست گلم لطف داری
چشم حتما

ah چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

به نام خدا
زیااااااااااااااده اما ارزش خوند داره!!!!!!!!!!


ممکن به ناممکن گفت: خانه ات کجاست؟؟؟؟ ناممن گفت : در ذهن یک ناامید!!!!!!!
بجای تمام چیزهایی که توی این سایت یاد گرفتم این جملات رو مینویسم.
اگر خدا آرزویی در دلت لنداخت بدان توانایی رسیدن به ان را در تو دیده است.
مدتی پیش ی خواسته از خدا داشتم که احتمال براورده شدن اون برابر احتمال فوران کردن قله دماوند بود ناممکن نبود اما احمالش بین صفر و یک درصد بود. .. یه جا خوندم اگه یه خواسته ای رو با تمام وجود و با دل شکسته از خدا بخواهید خدا به شما اون رو عطا میکنه. جای دیگه هم خونده بودم که یه بار یه فرشته میبینه یه چیزهایی از سمت زمین میاد نزدیک عرش میشه بعد یهو میفته . از خدا میپرسه اینا چیه؟ خدا میگه اینا دعاهای بنده هامه اونا اولش با ایمان و امید دعا میکنن پس دعاشون به سمت عرش میاد و من هم میخوام دعاشون رو براورده کنم اما بعد از یه مدت میگن نه بابا خدا که این خواسته رو بهمون نمیده و در نتیجه دعاشون میفته پایین.
من هم یه بار جلوی قبله بعد از نمازم زانو زدم و با ایمان از خدا خواستم که اون خواسته رو بهم بده هرچند خیلی خیلی غیرممکن بود اما من بهش ایمان داشتم به خدایی که منو از خلق کرد اعتماد کردم و خدای بزرگ من که هیچ چیزی براش غیرممکن نیست خواستم رو براورده کرد.
به همه شما میگم مخصوصا نویسنده محترم.... خدا بزرگه پس شما بهش اعتماد کنید و خواستتون رو بخواید و همچنین بخواید که سرانجامشم خوب بشه.... مثلا اگه کسی بچه میخواد دعاکنه که خدا بهش بچه بده . بعد از دعا کردن سعی کنه وسایل مورد نیاز نوزاد رو فراهم کنه....! ایمان و اعتماد به خدا یعنی این!!!!
اگه کسی میخواد ازدواج کنه از خدا بخواد بعد شروع کنه به خرید جهیزیه قول میدم 6 ماه نشده خونه خودشه.
اگه کسی سلامتی میخواد شروع کنه به فهرست کردن و برنامه ریزی کارهایی که در حالت سلامتی میتونه انجام بده.
سه تا صلوات بفرستید بعد خواستتون رو ملتمسانه و با دل شکسته از خدا بخواید.
خدا رو بینهایت ببین تا آرزوت براورده بشه حتی اگه مذهبی نیستی فقط یه لحظه دستت رو بذار رو قلبت و خالقت رو حس کن ...
با خودت روراست باش ببین واقعا این خواسته رو از ته دل میخوای یا به بیماری ، مجردی و بچه نداشتن و... عادت کردی و باهاش راحتی؟؟؟؟
خاله من توی سن 46 سالگی بچه دار شد خداروشکر بچش سالمه و الان 15 سالشه.
مولاعلی میگه
1آرزو کن ،بطلب، ایمان داشته باش و دریافت کن!
2به چیزی که امید نداری امیدوارتر باش!
تنها راه پیش بینی آینده ساختن آن است......
التماس دعا

مرسی دوست عزیز
خیلی خوب بود

دریا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://fasalah.blogfa.com/

عروس محشر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://mahsharbeauty.blogfa.com

درود....
وب زیبایی داری
به منم سری بزن.[قلب]
من لینکت کردم لطفا منو با اسم عروس محشر لینک کن[گل]

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز
ممنون از لینک شما هم لینک شدید

آموزشگاه خیاطی و گلدوزی جوادی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://javadiart.blogfa.com/

سلام!

لینک شدین

سلام دوست عزیز
ممنون شما هم لینک شدید

زیبا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.zibabanoo.com

معرکه است باران جون
حرف نداره.
خیلی خوشگله.
واقعا با این تکنیک گل های خوشگلی درمیاد.
دستت درد نکنه

سرت درد نکنه عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی گلم

مریم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

سلااام بانوی عزیز.مرسی از این همه مهربونیت عاشختم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
مابیشتر

بیننده دایمی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام هنرمنده سخاوتمند.این گلتم مثل مهربونیت قشنگه.باورم نمیشه که کسی این همه هنرو بی هیچ چشم داشتی در اختیار دیگران بذاره.بابا تو دیگه کی هستی،.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لزف دارید
خوبی از خودتونه

مونس پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

لطفا گلی رو که تصویرشو نشون دادید آموزش بدید

عزیزم برو ادامه ی مطالب آموزشش هست

مامان فاطمه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام باران جان
ممنون از اموزش زیبات خیلی به درد بخوره من میخوام رنگ بنفششو(که امسالم مده)برای روی لباس و تل سر دخترم درست کنم البته تو سایز کوچیک خیلی خوشحالم کردی با این پست. در ضمن ازت بابت پیشنهادت راجع به درست کردن عروسک سبزه تشکر میکنم ایده ات جالب بود سعی میکنم درست کنم

سلام عزیزم
اره امسال بنفش مد بیده.
چه خوشگل میشه . دست گل شما مامان مهربون درد نکنه.
خوشحالم که دوست داشتی. اسونه امیدوارم درستش کنی

maryam پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

آخه شما چقد با سلییییییییییییییییییییقه ای

ممنون عزیزم
شما لطف داری. البته همه ی اینها کار من نیست .

سولماز مامان باران پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

مثل همیشه عالی

مرسی عزیزم لطف دارید

samira پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.pixelgraphic.blogfa.com

سلام خیلی خوب توضیح دادین ممنون اتفاقا منم واسه سفره هفت سین دنبال آموزش این گل بودم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که دوست داشتی

مریم پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام خسته نباشیدبا این اموزشهای عالی.دست مریزاد.
لطفا بفرمایید بارجه ها را هویه کنیم که ریش ریش نشود یا چون از اریب پارچه هست ریش نمیشود؟ممنونم

سلام عزیزم
سلامت باشی دوست گلم
عزیزم از ساتن استفاده میکنی با همویه میتونی ببری. هویه نداشتید کمی کنارش رو با فندک یا شمع حرارت بده دیگه ریش ریش نمیشه.

مها جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://zirehnabat.blogfa.com

سلام.ببخشید،من یه سوال کامپوتری دارم.اگراسکال نداره منوراهنمایی کنین.من برای وبلاگم میخوام عکس هایی رو که سرچ کردم رو بچسبونم امانمیتونم.بااستفاده ازگزینه کپی وپست اصلانمیشه.میشه راهنمایی کنین که کلا چطورعکسهای یه مطلب رو ازجای دیگه به وبلاگ خودم بچسبونم.نوشته هاروبلدم اماازپس عکسهابرنمیام.نمدونم چراباشمااحساس نزدیکی میکنم واین زحمت رو به شمادادم.

سلام عزیزم

عزیزم شما باید عکس ها رو تو کامپیوترت ذخیره کنی و بعد آپلود کنی و بذاری تو وبت گلم.
خواهش میکنم دوست گلم هرسوالی داشتی بپرس

سایه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://goodfrind44.blogfa.com

سلام دوستم کاسبرگ ته گل رو چه طوری درست کنم ممنون از سخاوتت

سلام عزیزم
عزیزم اونها رو میتونی حاضری بخری بهتر میشه.
ولی اگه یه اموزش خوب دیدم میذارم

الهام شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

من برای روی لباس بچه به یه همچین گلی نیاز داشتم واقعا ممنونم

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده

هستی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ http://sound-silence.blogfa.com

سلام

خیلی وب جالب و قشنگی دارین.همه اموزشها دقیق و زیبا هستن و معلومه خیلی وقت میذارید.

خوشحال میشم منم یکی از دوستاتون باشم.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
باعث افتخار منه گلم

فرناز دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام باران جان من هزار باره برات پیغام گذاشتم ولی جواب ندادی اشکالی نداره ما دوست داریم

سلام عزیزم
به خدا من همه ی کامنت ها رو با جواب تایید میکنم عزیزم. امکان نداره جواب ندم..
شاید یادتون رفته کجا کامنت گذاشتید !! یا شاید کامنت به دستم نرسیده..
شما عزیزی دوست گلم از دست من ناراحت نباش من بی تقصیرم...

ونوس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام دوستم مرسی خیلی خوشگل بودن

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده

لیدا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام باران جون خسته نباشی من عاشق کاراتم روباندوزی رو ازتو یادگرفتم فقط یه مشکل دارم وقتی روبان رو از پارچه رد میکنم پارچه نخکش میشه. روبانام پهنن از پارچه رد نمیشن چکار کنم به نظرت؟؟؟؟انواع پارچه روهم امتحان کردم نخکش میشن

سلام عزیزم
سلامت باشی دوست گلم
عزیزم پارچه رو از کارگاه رد میکنی. حتما پارچه رو بذار تو کارگاه و محکم بکش اینطوری دیگه نخکش نمیشه. بعد سعی کن روبان رو اروم از پارچه دربیاری محکم و یدفعه و با زور نکش ... بعد وقتی میخوای از پارچه ی ساتن استفاده کنی از روبان های زیاد پهن استفاده نکن..

شایسته چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام وب زیبایی دارید موفق باشین اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را به اسم هنرکده رویایی لینک کنید وبه ما خبر دهید تا شما رالینک کنم[گل]

سلام دوست عزیزم
شما ادرس وب نذاشتید که!!

نیلوفر زندگی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://niloofarbaba.blogfa.com/

سلام خیلی خوب توضیح دادین ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

عروس محشر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://mahsharbeauty.blogfa.com

درود دوست عزیز
مث همیشه خوب و خوشمل بود

ممنون دوست عزیز

مریم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.rozegarno.blogsky.com

سلام خیلی زیبا و کامل آموزش دادید ممنون بانوی عزیز پیروز باشید...

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز

ندا شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ق.ظ http://asemanebikaran.blogsky.com

سلام عزیزم،ببخشید انقد ذوق کردم که تونسم نظربذارم برات که یادم رف سال نو روتبریک بگم امیدوارم به همه ی‏ ‏ ارزوهات‏ ‏برسی‏ ‏بهار‏قشنگت‏ ‏مبارک‏ ‏دوست‏ ‏مهربونم.من‏ ‏واقعا‏ ‏عاشقت‏ ‏شدم.بخدا‏ ‏روزی‏ ‏چن‏ ‏بار‏ ‏به‏ ‏وبلاگ‏ت‏ ‏سر‏ ‏میزنم.بخاطر‏ ‏ثبت‏ ‏نام‏ ‏تو‏ ‏گراواتار‏ ‏این‏ ‏وبو‏ ‏ساختم‏ ‏ولی‏ ‏وبلاگ‏ ‏اصلیم‏ ‏با‏ ‏همین‏ ‏اسمه‏ ‏ولی‏ ‏تو‏ ‏بلاگفا.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
سال نو شما هم مبارک عزیزم
شما هم سالی پر از خوشبختی و شادی داشته باشی گلم
قربونت برم عزیزم شما عزیزی
میام پیشت دوستم

محدثه دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام،کارتون عالیه بهتون تبریک می گم که انقدر هنرمندین. موفق باشین.

سلام عزیزم
مرسی دوست گلم شما لطف دارید البته همه ی اینها کار من نیست

بصیره جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

به به
مرسی از آموزشهای قشنگ و زیباتون.

خواهش میکنم عزیزم

محدثه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام باران عزیزم، من نتونستم این گل رو با پارچه ساتن در بیارم. یه ماه دیگه علوسیمه و اینارو واسه جهیزیه م می خواستم اما نمی دونم چرا بالای گلم جمع میشه ولی قسمت پایینش بزرگ میشه!!! چیکار کنم؟؟؟

سلام عزیزم
مبارک باشه عروس خانم خوشبحت بشی

عزیزم یکم تمرین میخواد درست کردن این گلها . وقتی میپیچی یکم بیشتر فشار به پایین گلبرگها بیار.. درست میشه..

محدثه دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

مرسی عزیزدلم. من تمرین کردم و درستشون کردم.عالی شدن. حالا یه عالمه گل رز با ساتن قرمز دارم که خیلی خیلی دوسشون دارم.ممنونم ازت

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که با تمرین تونستید خانم هنرمند

maryam پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام خانم مهربون ایرانی
واقعا ازتون ممنونم
خیلی گلی شمااگه میشه لطفا گلهای تاج عروس آموزش بدین لطفا
خیلی دوس دارم یاد بگیرم

سلام عزیزم خواهش میکنم دوست گلم
فعلا اموزشش رو ندارم ولی چیز خوبی پیدا کردم حتما

الی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://pastelgachi.blogfa.com

سلام وبلاگتون خیلی زیباست خوشحال میشم به منم سر بزنین

سلام دوست عزیز
ممنون لطف دارید چشم حتما

عرفان جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.erfan.com

اسنا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام خیلی قشنگن نمیدونم میتونم درست کنم یا نه

حتما میتونی

بهار دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

خیلی قشنگه اونو واسه لباس دخترم درست میکنم از خدای مهربون می خوام تو رو هم به ارزو های خوبت برسونه عزیزم

shahla دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام باران عزیز ممنون ازوبلاگت آدموسرذوق میاره من تازه باوبلاگت آشناشدم لطفن مطالبوآموزشهاى جدیدبزاریه سبدمخملى قهوه اى دیدم گمش کردم میخوام دانلودش کنم لطفن کمکم کن ممنونم

سلام عزیزم
اینجاست
http://banoyeziba.blogsky.com/1392/02/07/post-264/

تو قسمت روکش کردن جعبه ..

محدثه سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام باران جان.من تو صفحات نظرات دوستاننو می خونم همین طور جوابایی که تو با صبرو حوصله بهشون میدی. راستش قبل از این که شیفته کارات بشم شیفته اخلاق و مهربونیات شدم.راستش من یه خورده بد اخلاقمو این باعث شده همسرم ازم دلخور باشه. من همون تازه عروسم که بهش تبریک گفتی. خیلی بهت حسودیم میشه واقعا خوش به حالت هم خوش اخلاقی هم هنر مندی

سلام عروس خانم گل
مرسی عزیزم شما به من لطف دارید..
دوست گلم من تو این 36 سال زندگی به یه نتیجه رسیده که فقط از ما ادمها خاطره میمونه چه خوبه که اون خاطره خوب باشه نه بد..
یه شعری هم بود که بابای خدا بیامرزم همیشه میخوند و تو ذهن من ماندگار شده
مهربانی را اگر قسمت کنن / من یقین دارم به ما هم میرسد
ادمی گر ایستاد بر بام عشق/ دستهایش تا خدا هم میرسد

همه ی ادمها تو زندگیشون مشکل دارن ولی اون مشکلات نباید ادم رو از پا دربیاره و باعث بداخلاقی و.. ادم بشه.
شما هم که تازه اول راه هستی بهتر با همسرت مهربون باشی. حیفه با بداخلاقی همسرت رو از خودت دور نکن... قدر زندگی و داشته هات رو بدون.
معمولا ادمهایی خشمگین و عصبانی میشن که به نداشته هاشوت فکر میکنن ولی از من به شما نصیحت همیشه به داشته هات فکر کن.
امیدوارم کنار همسرت همیشه خوشبخت باشید..

محدثه چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام باران جان من همون تازه عروسم.باران جان کاش درد من فقط بد اخلاقی با شوهرم بود دردم بی کسی و تنهایی تازه ۲۰ سالمه ولی اندازه ی دنیا غم تودلمه توی دنیای به این بزرگی هیچ کسو ندارم همه ی عمرم دنبال کسی بودم که دردمو بفهمه نمیدونم چرا الان دارم با تو دردودل می کنم الان چند شبه که دردام دوره ام کردن دارم از غصه می ترکم اگه الان نمی اومدمو خودمو خالی نمی کردم تا صبح دووم نمی آوردم الان فک نکنی ی موقع پدر مادر ندارما چرا دارم ولی پدر مادری هستن که بودنشون از صد تا نبودنشون دردناک تره باعث بدبختیم شدن باعث تنهاییم شدن نه از مهر مادری چیزی میدونم نه از دست های گرم پدری باران تنهای تنهای تنهام

سلام عزیزم
ببین گلم هر ادمی سختی ها خودش رو تو زندگی داره. تو هنوز سنت خیلی کمه . حیف بهترین دوران عمرت هست که میتونی با انرژی جوونی بهترین زندگی رو برای خودت درست کنی.
عیب نداره تنهایی شاید خیلی سخت باشه ولی خودت رو که داری.
همه ی پدر و مادرا خوب نمیشن و اینم جبر زندگی هست.. باید واقعیت زندگیت رو هر چند تلخ قبول کنی و اونوقت راحت رو پاهای خودت وایمیستی.
ببین این همه بچه تو پروشگاه و ... هستن. از اونها که وضعت بهتر هست.. بالاخره ازدواج کردی دیگه به روبرت نگاه کن و زندگیت و خودت رو و همسرت رو دوست داشته باش.
بشین با خودت بگو من این ها رو نداشتم ولی از این به بعد بهترین زندگی رو برای خودم میسازم. غصه خوردن و گریه کردن هیچ دردی ازت دوا نمیکنه به جز اینکه باعث میشه افسرده بشی و از پا دربیای.
ببین پدر من واقعا خوب بود ولی فوت کرد و من مجبور شدم با این واقعیت کنار بیام که پدرم دیگه رفت ... کاریش هم نمیشه کرد.
شما هم عوض غصه خوردن و ناراحت بودن بپذیر که این شرایط زندگیت بوده و از این به بعد شاد باش و خودت رو دوست داشته باش.
پدر و مادر و.... الان دیگه افراد درجه دو زندگیت هستن. الان خودت و همسرت افراد درجه یک زندگیتون هستید...
از زندگییت لذت ببر و بساز فرصتمون یه دوره ی محدود هست و یروز تموم میشه...

hesantasnim سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ

عالی بود

اکرم دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام باران جون خیلی از حسن سلیقه و برخوردت با زندگی لذت بردم من زیاد اهل نظر دادن تو وبلاگ ها نیستم اما خیلی از آموزش هات و صبر و حوصله ات تو جواب دادن به بقیه لذت بردم خیلی گام به گام و عالی آموزش دادی امیدوارم بتونم استفاده کنم راستی برای مشکلت دعا می کنم و مطمئنم به خاطر قلب پاکت خدا حاجتت رو برآورده می کنه منم یه حاجتی دارم که چند ساله خیلی دعا می کنم اما برآورده نمی شه اما مطمئنم یه روزی به بهترین وجه به آرزوم می رسم از این به بعد بیشتر بهت سر می زنم قربانت یا علی

سلام عزیزم
مرسی دوست نازنین شما به من لطف دارید .. خوشحالم که اینجا نظر گذاشتید..
ممنون عزیزم از دعات.
امیدوارم مشکل شما هم حل بشه . انشالله به ارزوت میرسی...
شاد و سلامت باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد