ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

سبد


سلام عزیزان

ظهر روز بهاریتون بخیر ..  امیدوارم همه ی روزهای زندگیتون بهاری باشه



اینم آموزش  یه سبد که خیلی راحت و اسون هست ....


 

 وسایل لازم

طناب

پارچه

نخ و سوزن

و یه ظرف برای الگوی کار


از این طناب ها میتونید از مغازه های لوازم ساختمونی بخرید

پارچه ها رو به صورت نواری ببرید



بعد اولین نوار از پارچه رو بردارید بپیچید سر طناب و بدوزید (شما میتونید از یه رنگ پارچه استفاده کنید یا چند رنگ بسته به سلیقه ی خودتون داره)

نوار های پارچه ایی رو بیچپید دور طناب و جایی که پارچه تموم میشه یه دوخت بزنید کل پارچه رو به طناب نمیخواد بدوزید .


بعد وقتی کل طناب ها رو با نوار پارچه ایی پیچیدید یه ظرف بردارید که الگوی کار تون بشه. بعد طناب  را دور ظرف بچرخونید و هر ردیف رو که پیچید اول با سوزن ته گرد فیکس کنید و بعد ردیف ها رو بهم بدوزید . 

یا میتونید اول کل کار روی طرف با سوزن ته گرد فیکس کنید بعد ظرف رو بردارید اونوقت ردیف ها رو بهم بدوزید




اخر کار سر طناب رو کمی اریب ببرید و با پارچه بپوشنید و بدوزید . 



اینم یه سبد ساده و زیبا یا ظرف پارچه ایی !!




شما میتونید به سلیقه ی خودتون طرح صاف یا کاسه ایی بدوزید ..




اینم یه مدل دیگه


برای اینکار طناب کنفی یا پارچه ایی بخرید یا مثل بالا دور طناب پارچه بپیچید بعد یه سبد پلاستیکی رو بردارید و ردیفی طناب بذارید و با چسب حرارتی بچسبونید ( حواستون باشه طناب ها رو بیرون سبد بچسبونید)




به این صورت ردیفها رو تا انتهای سبد بچسبونید



اینم داخل سبد. برای اسباب بازی یا سبد رخت چرک  خیلی خوبه ..






نظرات 42 + ارسال نظر
پروین دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
واقعا وبلاگت عالی خانومی
خیلی خوشم اومد
دستت درد نکنه
من یه سوالم دارم اگه لطف کنی کمکم کنی واقعا ممنونت میشم
آرنج دستام و سر زانو هام خخخخخخیییییلللللیییی سیاه
بزودی ام عروسی داداشم و شدیدا مشکل دارم
اگه لطف کنی یه راه حل یا کرم بهم معرفی کنی که در سریع ترین زمان مشکلم رو حل کنه ممنونتون میشم
اگه لطف کنی برام ایمیلش کنی واقعا سپاس گذار میشم
بازم ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید ...
مبارک باشه.
عزیزم بهتر بری داروخونه و بگی کرم یا ژل روشن کننده می خوای بهت میدن. اسم کرم ها رو نمیدونم
بعد هم هر باز که میری حمام حتما زانوها و ارنج رو کیسه بکش.
اگه از تیغ استفاده میکنی دیگگه استفاده نکن. چون تیغ هم باعث سیاه شدن زانو میشه. به جای تیغ از اپی لیدی یا مومک استفاده کن.
بعدا هم وقتی میشه سعی کن زانوها و ارنج با فرش زمین اصطکاک پیدا نکنه یا کشیده نشه. این کشیده شدن ها به مرور باعث سیاهی میشه..
امیدوارم کمکی کرده باشم.

سارا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ

به سلام باران قدم رنجه فرممودین خانم خیای وقته تشریف نداشتین . به مدتها واقعا پست خوب عالی گذاشتین

سلام عزیزم
شرمنده کار دارم نمیشد...
خوشحالم که دوستداشتی عزیزم

مینا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ http://lebas7.mihanblog.com/

ی پیشنهاد دیگه دارم
میخواستم باهات همکاری کنم
اینکه تبلیغات وبلاگتو بدی به من 90درصد تو 10درصد من
نظرت چیه؟
اگه موافقی بگو تا بیشتر توضیح بدم

دقیقا متوجه نشدم عزیزم؟؟
یه توضیح دیگه بدی ممنونم

فروزان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ http://anjomanehoshyaran.blogfa.com

سلام باران جونم.خوبی؟
چقده نازه این سبده..امیدوارم همیشه کارتو ادامه بدی وبیشتروبیشترپست بذاری عزیزم.فعلابدرود

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتی...
منم امیدوارم این کار و برنامه ها بذار تا بیام .....

طاهره سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ

چه عالی ساده و مفید...
راحت میشه با اینا خونه رو منظم کرد جوری که به دکوراسیون خونه هم بیاد

اره با رنگ وسایل خونه ست بشه خیلی خوبه برای مرتب کردن که عالیه
خوشحالم که خوشت اومده

ونوس سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام دوست خوشگلم خوبی تعطیلات خوش گذشت
مرسی مثل همیشه عالی
مون امی

سلام عزیزم
مرسی گلم خوب بود خدا روشکر.....
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتی
گلبونت پورآوی عزیز مون امی

yasaman چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ http://09161711458.blogfa.com

salam azizam be manam sar bezan
vebe khoobi dari
ba link movafeghi ?

سلام دوست عزیز
ممنون شما لطف دارید
بله حتما

leila چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.mano-bash.blogfa.com

سلام بانو ...

من همیشه سایت شما رو دنبال میکنم

الانم با اجازه تون لینکتون میکنم

موفق باشین

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
خوشحالم که خوشتون اومده
ممنون

یلدا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ http://yalda40400.blogfa.com

خوشحال میشم از استعداد قشنگت بیشتر استفاده کنم

ممنو عزیزم
شما لاطف داری دوست گلم

مینا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام باران جان
نمی دونی چه حال بدی دارم
اینجا هیچکس رو ندارم باهاش درد و دل کنم
می دونی چی شده؟؟؟؟
یادته گفتم یه دختر کوچولو دارم؟ الان 15 ماهشه.... امروز فهمیدم باز باردارم
نمی دونم چکار کنم
انگار دنیا رو سرم خراب شده!!!! وقتی دخترم رو نگاه می کنم دلم براش می سوزه... چطوری از پسش بر بیام
چیکار کنم؟

سلام عزیزم
ببخشید دوستم که دیر جواب دادم...
گلم بچه دوتا خیلی بهتر از یه دونه است با این اختلاف سن کم هم عالی میشه. حتما برای خودت سخت میشه. ولی به اونها فکر کنه خیلی خوبه.
به خدا تمام دکتر رای روانپزشک میگن هزینه یبزرگ کردن دوتا بچه کمتر از یه دونست..
امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیاد. وقتی بغلت بگیریش تمام مشکلاتت یادت میره
غصه نخور دوست گلم..
از پسش برمیایی . حس مادرانت به دادت میرسه عزیزم.
به این فکر کن یکی ارزوشه یدونه بچه داشته باشه. خدا دوتا فرشته بهت داده. شکارکر باش عزیزم...

هاله چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام من به تازگی وارد سایتتون شدم.همون چیزیه که من دنبالش میگشتم خیلی زیباست. من از اون الهام گرفتم ویک سبد درست کردم ممنونم.:

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
و خوشحالم که دوست داشتی
موفق باشی گلم

علی جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ق.ظ

محبوبه فاضلی شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:19 ب.ظ http://حرفه در زندگی

در کنار نام پاک فاطمه ، جانماز عشق را وا می کنم
دست حاجت را به عشق فاطمه ، رو به سوی نور بالا می کنم
با قسم بر آبروی حضرتش، آرزویت را تمنا می کنم
میلاد حضرت زهرا و روز زن مبارک

ممنون عزیزم
همچین روز شما هم با تاحیر البته مبارک
سلامت و شاد باشید

شایسته یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ http://khalaghiyatha.blogsky.com

سلام وب خیلی زیبایی دارید اگر مایل به لینک کردن هستید مارا به اسم هنرکده رویایی http://khalaghiyatha.blogsky.com/لینک کنید وبه ما خبردهید تا شما را لینک کنم .باتشکر

سلام عزیزم
بله حتما

Lady 3D یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ http://lady-3d3.blogfa.com

روزت مبارک
روز تو که حداقل واسه عروسک بچگیات یه عالمه مادری کردی

مرسی عزیزم
همچنین شما
ولی واقعا چقدر برای عروسکامون مامان بودیم

خانمی دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ http://khanomi-ir68.blogfa.com/

....¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*....................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............?............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶

سلام وبلاگ جالبی داری با تبادل لینک موافقی ؟

سلام دوست عزیز
بله حتما

زهرا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام به باران عزیز
امیدوارم همیشه سلامت باشی
باران جان اموزش عروسک نمدی که قولش را دادی یادت باشه بزاری
ممنونم عزیز
منتظر باشم.....؟

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم همچنین شما عزیزم
چشم عزیزم حتما میذارم خوبه که یاد اوری کردی ..

reza سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من میخوام پست ثابت شما رو بخرم ممکنه؟

سلام
من دقیقا متوجه نشدم؟؟
یعنی شما میخواید یه تبلیغ تو پست ثابت وبم بذارم از طرف شما !!

ترانه چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام بر باران همیشه عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییز

مث هممیشه عالی

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی گلم

گروه فنگ شویی شایگان دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون از مطالب مفید و زیباتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز

بهار چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام من به تازگی با وب تون آشنا شدم خیلی کاراتون رو دوست دارم.
ازتون میخوام آموزش دوخت رختخواب نوزاد رو بذارید، البته اگه میشه.
ممنون کاراتون عالیه.

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست عزیز
چشم عزیزم یه اموزش خوب پیدا کنم حتما میذارم
شما لطف دارید

حــاج خانوم چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ http://hajaga-hajkhanoom.blogfa.com/

سلام.چطوری؟
مرسی بابت مطالب خوبت عزیزم
خسته نباشی
ولی اگه زود به زود آپ کنی عـــالی میشه گلم
فدات

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
شرمنده به خدا یه مدت کار دارم هی میام پای نت همی نمیشه..
ولی چشم حتما

Mary جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ق.ظ

Salam. واقعااا وب زیبایی دارین. بابت همه چیز ممنون خانوووووم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که دوست داشتی

نازنین زهرا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام ، من تازه با وبلاگتون آشنا شدم . خیلی عالیه .
وظیفه ی خودم دونستم ازتون سپاسگزارری کنم .
براتون آرزوس سلامتی و تندرستی دارم .

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
خواهش میکنم شما بزرگوارید
همچنین شما دوست عزیز

سایه چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام بانو خوبی؟ پس پست جدید چی شد؟

سلام عزیزم
ممنون عزیزم هستم یکم گرفتارم ولی ایالله به زودی زود پست میذارم
شرمنده

نازنین پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام باران جان. وقتی پارچه ها را به صورت نوار میبریم لبه هاشور ریش ریش میشه, وقتی دور طناب بپیچیم حالت بدى پیدا نمیکنه ؟ راه حل شما چیه ؟

سلام عزیزم
خوب اگه ریش ریش میشه خیلی شما پارچه رو کمی پهن تر ببر و بعد لبه ها رو حدود نیم سانت به داخل تا کن و اتو کن که به داخل بمونه و بعد بپیچ دور طناب . اینطوری دیگه ریش ریش ها معلوم نمیشه..

آپادانا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://setareham.blogfa.com

سلام باران جان

واااااقعععااااااا دستت درد نکنه با این وبلاگ عااااالییییی...
من تازه وبلاگت را دیدم،چند ساعته نشستم پاش و دلم نمیاد برم!اصلا یه وضعی.....

هی نگاه کردم و هی فاتحه خوندم،خدا پدر بزرگوارت را رحمت کنه،مطمینم بهت افتخار میکرده و میکنه
اگه اشکالی نداره،من شما را تو وبلاگم که اصلاااا ربطی به وبلاگ زیبای شما نداره اد میکنم

بازم تشکر،به همراه یه دنیااااا آرزوهای خوب

سلام عزیزم
شما لطف داری دوست گلم
مرسی عزیزم. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه..
مرسی از لینک عزیزم/
شما هم لینک شدید.

فرناز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ب.ظ

باران جونم کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟چشم خشک شد به این صفحه.چرا پس نمیایییییییییییییییییییییییییی؟باران جونم دلم واست تنگ شده

عزیزم شرمنده که نبودم
اومدم. دیگه از این به بعد هستم

فاطمه جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ http://honarkadehyas.mihanblog.com/

دوست عزیزم سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید خیلی زیبا ست مطالبتون ،من شما را لینک کردم خوشحال میشم منو لینک کنید

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید ..
ممنون از لینک . شما هم لینک شدید.

خانومه خونه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ http://http://yasesahari.blogfa.com/

سلام بانو. من خیلی وقته عاشق ذوق و سلیقت شدم خیلی وقته مهمونتم. منم یه وبلاگ خانوادگی دارم خوشحال میشم مهمونم بشی

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
چشم حتما

عروس محشر شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ب.ظ http://mahsharbeauty.blogfa.com

سلام عزیزم
آپم[گل]

سلام عزیزم

میام دوست گلم

محدثه چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ب.ظ

سلاااام به روی ماهت باران جون میشه لدفا آموزش تاج عروس بزاری؟ازین تاج فرحی ها. مرسی عزیزدلم

سلام عزیزم
فعلا اموزشش رو ندارم گلم. اگه چیزی خوبی یافتم چشم حتما

شقایق سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ http://a-lotus-anemone.blogfa.com

سلام باران جووووون خیلی قشنگ بود مرررررسی
عااالی بودن
فقط یه سوال!
این وسایلو از چه جاهایی تهیه می کنی مثلا دکمه های ناز و تیکه پارچه های خوشرنگ و خوشگل و کلا خرت و پرت برای تزئین؟؟؟؟؟؟؟
خرازی های اطراف ما وسایل تزئینی های ساده دارن :(((((

سلام عزیزم
عزیزم از کوچه برلن و بازار بزرگ اگه تهران هستید میتونید پیدا کنید..

دانا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ق.ظ http://ribbon.blogfa.com

سلام از وبلاگ زیباتون لذت بردم
شمارو لینک کردم خوشحال میشم من هم در جمع دوستان شما باشم و لینکم کنید
دانا

سلام عزیزم
ممنون از لینک
شما هم لینک شدید دوست عزیز

نگار دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام باران جون امیدوارم ک خوب خوووووب باشی راستش اولین باره کاراتو دیدم ولی ندیده خیلی دوستت دارم چون معلومه خیلی گلی بابت اموزشات ی دنیا ممنون من 2ماه دیگه عروسیمه و خیلی از اموزشات استفاده کردم و دعات میکنم

عزیزم خوشبخت بشی عروس خانم
خواهش میکنم دوست گلم شما لطف داری

Elnaz شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

وأی واقعا خیلی خوفه من واقعا موندم دیگر تو کی هستی واقعا کارت حرف نداره

Elnaz یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام من تازه به وبلاگ شما اومدم شما کارهای هنری بسیار زیبایی دارید وخودتون هم بسیار خلاقید باتشکر

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
شما لطف دارید ممنون

مهلا پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

سلام عزیزم عالی بود

شیما شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی وقت بود به سایتت سر نزدم
مثل همیشه پستت عالی بود
چکار میکنی اینقد سایتت طرفدار داره ؟///؟

سمانه سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارین پستایی ک گذاشتین خیلی خوب و کاربردیه ازتون ممنونم ک اجازه دادین از هنر های زیباتون استفاده کنیم ی سوال داشتم عزیزم من میخوام چرخ گلدوزی بخرم ولی مامانم میگه بدرد نمیخوره میشه راهنماییم کنید لطفا

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
یعنی چرخ فقط محصوص گلدوزی؟؟
چرخ گلدوزی رو اگه علاقه به گلدوزی دارید بخرید.. و گرنه ممکنه بی استفاده بمونه ..
ولی به نظر من یه چرخ خیاطی بخرید که امکانات گلدوزی هم داشته باشه باهاش هردوتا کار رو بکنید..

سارا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ب.ظ

باران جون از وبلاگت خوشم اومد
من این سبد رو درست کردم به قشنگی سبد تو نشد
واقعا عالییییییییییییی

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
مطمئنن مال شما هم قشنگ شده
شاد باشی عزیزم

سامیه یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

خداوند سلامتی وعزت بهت بده

ممنون گلم
همچنین به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد