ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

سبد تزیینی


گفتم یه مدت زیادی نبودم حالا که وقت دارم یه چند تا پست بذارم 


اینم یه سبد پارچه ی خوشگل تقدیم به شما.

این سبد پارچه ایی را میتونید ازش چندتا بدوزید بسته به رنگ و ست اتاقتون و بذارید روی میز آرایش  یا توی کشوی میز آرایش  تو یکش رژ هاتون رو بذارید تو یکیش ریمل ها و... اینطوری اینقدر روی میز آرایش مرتب میشه.. 


 


 



اول دوتا پارچه و یه پشم شیشه در اندازه 16 در 16 سانت ببرید (البته بزرگی و کوچیکی سبد به خودتون بستگی داره میتونید بزرگتر بدوزید) 




دولایه پارچه رو روی هم بذارید و از پشت پارچه دورتا دورش رو به جز یه گوشه چرخ کنید  ( یه گوشه رو برای برگردوندن پارچه و گذاشتن پشم شیشه داخل پارچه باز بذارید)



از  اون گوشه کا باز گذاشتید پارچه رو برگردونید



 از اون گوشه که باز بود پشم شیشه رو داخل کنید  و گوشه باز رو بدوزید .



به این صورت



حالا چهار گوشه ی پارچه رو مثل تصویر بیارید روی هم 




با سوزن ته گرد وسط پارچه ها بزنید که تکون نخوره



3 سانت از گوشه ها رو علامت بزنید



و این 3 سانت رو دو لبه ی پارچه رو به هم بدوزید ( حواستون باشه به کف پارچه ندوزید فقط دوتا لبه که کنار هم هستند) هر 4 گوشه رو به همین روش بدوزید



وقتی 4 گوشه رو دوختید سوزن ته گرد ها رو دربیارید و لبه ها رو مثل تصویر تا کنید



و با سوزن فیکس کنید



به این صورت



اینم پشت کار



حالا بسته به سلیقه اتون به اون لبه ها که سوزن ته گرد زده بودید دگمه یا نگین بدوزید



این شکلی میشه



حالا انگشتتون رو بکنید داخل گوشه های سبد



و اون گوشه ها رو بکشید داخل سبد



این شکلی میشه (هر 4 گوشه رو بکشید)




اینم یه سبد پارچه ایی برای شما




نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام باران جون
من خیلی از دستت ناراحتم خیلی خیلی. من خرداد ماه با وبلاگت آشنا شدم خیلی خوشحال بودم تمام آموزشاتو سیو کردم آخه نامزدم هم از کارای هنریت خیلی خوشم اومد هم از آموزشای آشپزیت. بعد که امتحانای دانشگام تموم شد بازم کلی خوشحال بودم که تو تابستون نهایت استفاده رو از وبلاگت میبرم ولی تو رفتیو برای یه مدت طولانی خبری ازت نشد اگه بدونی چندبار اومدم بهت سر زدم. همش میگفتم اینم از شانس من. خیلی ناراحت شدم.
حالا دیگه گذشته ها گذشته. ولی خواهشا دیگه اینجوری تنهامون نذار عزیزم.
خیلی دوست دارم با اینکه ندیدمت.

سلام عزیزم
واقعا شرمنده دوستم ..
اصلا وقت نداشتم هیچ. ولی یه استراحت خوب و طولانی کردم یعنی دوری از نت و با انرژی برگشتم
شما عزیزی حالا دیگه هستم . امیدوارم خوشبخت بشی . و برای خونه ی خودت کلی چیزای خوشگل درست کنی ..
منم عزیزم

شهلا سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ

عالی بود مرسی خانمی.........

خواهش میکنم عزیزم

ستاره ی سهیل سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام دوست عزیزممنوووون از آموزشای خوبتون من عاشق وبلاگتونم....یه سوال به نظر شما برائوخت لحاف پشم شیشه رواینطوری داخل کرد..... اگه براتون امکانش هست آموزش دوخت لحاف روهم برامون بزارین

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
لحاف پشم شیشه رو هم میتونید متری پشم شیشه بخرید و زیر و روش رو پارچه بذاردی و بدوزید ..
البته وسط و بی لحاق رو هم باید چرخ کنید.
اموزش خوبی داشتم چشم حتما میذارم

مریم چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام عزیزم وتت بخیر. من امروز با وبلاگتون آشنا شدم. خیلی دوست دارم کاراتو سیو کنم و مرحله مرحله داشته باشم تا بتونم انجامشون بدم اما نمیشه . میشه کمکم کنید. همیشه شادو موفق باشی عزیزم آموزشهات فوق العاده عالیه و کاربردیه. منتظر پاسخ شما هستم. روزگارت خوش

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست گلم
شرمنده از دست یه عده مجبور شدم قفل کلیک راست بزنم برای سیو کردن
دکمه ی پرینت اسکرین رو کیبوردتون رو بزنید و بعد تو پینت باز کن و سیو کنید.

ندا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ق.ظ

خانووووووم .....
شما این همه هنر رو از کجا اوردین.ادم اعتماد به نفسش رو از دست میده شما رو میبینه.
سایتون مستدام

عزیزم نظر لطف شماست و البته همهی اینها کار من نیست.
من اینها رو اینجا میذارم که همه با هم یاد بگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد