ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کوسن تکه دوزی


سلام دوستان


اینم آموزش یه کوسن تقدیم به شما



 



برای این کوسن شما احتیاج به چند رنگ پارچه دارید البته به بسته به سلیقه ی  شما داره متونید از دو رنگ استفاده کنید



اندازه ها هم بسته به خودتون داره.. یعنی سایز کوسن .. یه پارچه ی مربع برای کوسن ببرید و پارچه های کوچیک حتما مستطیل باشه یعنی اندازه ها رو مثلا 12 در 15 سانت ببرید.



پارچه ی مربع رو  که برای روی کوسن هست .مثل تصویر خط بکشید از گوشه ها و وسط پارچه



پارچه های مستطیل رو لبه هاش رو 1 سانت تا کنید و اتو کنید



به این صورت



بعد پارچه های مستطیل رو دقیقا مثل تصویر بذارید روی هم و با سوزن ته گرد فیکس کنید



ردیف رو کامل کنید



و از وسط چرخ کنید



اون ردیف رو هم یعنی خط افقی رو به همون صورت پارچه ها رو بذارید و  از وسط یه خط چرخ کنید



حالا اون خط های مورب بود . روی اونها هم به همون صورت پارچه بذارید.



و اونها رو هم از وسط چرخ کنید.



حالا هر کدوم از پارچه ها رو مثلثی تا کنید و کنار هم بذارید. به تصاویر که دقت کنید متوجه میشید. همه ی مراحل با تصویر هست. با سوزن ته گرد فیکس کنید .





یه طرف رو که مثلثی کردید همون ردیف پارچه ی بغلی رو هم مثلثی تا کنید



به این صورت . هر ردیف رو که مثلثی تا زدید چرخ کنید .



حالا ردیف بعدی.








تا بزنید و چرخ کنید



همینطور هر ردیف رو که مثلثی تا زدید یه چرخ کوچولو کنید که باز نشه.




تا ردیف آخر ادامه بدید تا طرحتون مشخص بشه. ردیف آخر رو با سوزن ته گرد فیکس کنید.



به این صورت میشه.



حالا یه پارچ مربع رو از وسط ببرید که اونم مثلث بشه



و بعد بذارید روردیف اخر و با سوزن فیکس کنید.



مثلث ها روبه ردیف آخر چرخ کنید . و مثلث های آخر رو برگردونید. اضافه های اطراف کوسن رو ببرید و پارچه ی پشت کوسن رو بذارید و چرخ کنید.




میتونید با این طرح دستگیره و سرویس آشپزخونه هم درست کنید.



اینم یه کوسن زیبا . این با پارچه ی ساتن هست.



نظرات 33 + ارسال نظر
خانه نشین پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ http://myhome7.blogfa.com

سلام
وااای! شما چقدر هنرمندید!
همه ی اینها رو خودتون درست میکنید؟...
ماشاءالله!

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف داری
نه عزیزم همشون کار خودم نیست

انجمن زیبازن جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.zibazan.net

سلام،
از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، فروش محصولات، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم.
زیبازن برای تمام بانوان ایرانی[گل]
WWW.ZIBAZAN.NET

دریا جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام. خیلی خیلی خیلی زیبا بود. ممنونم خانوم گلم. خیلی وقت بود که آموزش نمیذاشتی ولی حالا ممنون که اومدی و باز هم آموزشای قشنگی می ذاری منتظر بعدی هم هستم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
اره خیلی وقت بود نبودم
ایشالله هستم دیگه

عادله- یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ق.ظ

خیلییییییییییییییییی قشنگه خیلییییییییییییییییی
ولی من تو رویاهمم نمیتونم درست کنم ............. سختهههههههههههههههه

خواهش میکنم عزیزم
سخت نیست یکم حوصله میخواد و علاقه. بشینی پاش و با حوصله کار کنی شک نکن که میتونی ..
چون که شما میتونی

elahe یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

خیلی قشنگن و خیلی خیلی ممنون از لطف بی دریغتون من کلاس تکه دوزی رفتم ولی همه را یاد نداده واقعا ممنون اگر کار ژاپنی دوزی هم دارید میزارین؟

خواهش میکنم عزیزم
امیدوارم موفق باشید
در مورد ژاپنی دوزی چیزی نمیدونم. ولی اگه آموزش خوبی پیدا کردم چشم حتما میذارم

mana شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
این کار خیلی زیباست، چطور می تونم کل آموزشو داشته باشم ؟ اگه امکانش باشه خیلی عالیه.

سلام عزیزم
میخواهید تو کامپیوتر سیو کنید!! از پرینت اسکرین استفاده کنید.

ستاره دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام ماشاالله چه قدر هنرمندین خیلی قشنگه

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین شما لطف دارید. البته همه ی اینها کار من نیست

samira جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.pixelgraphic.blogfa.com

بسیار زیبا

مثل خودت

فاطمه شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام خیلی زیبا است ولی کپی نمیشه

سلام
شرمنده دوست عزیز قفل کلیک راست زدم از دست بعضی از سایتها

باران شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ب.ظ

خیلی عــــــــــــــــالی بود
ممنون

خواهش میکنم عزیزم

مهتاج دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ http://mamicloob.ir

سلام مرسی خیلی قشنگه مرسی از مطالب مفیدتون خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم
بله حتما خوشحال میشم

باران پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام و ممنون از آموزشهای عالیتون،
خواستم بپرسم برا این کوسن با همین رنگا چه پارچه ای خوبه و از هر کدوم چقد؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام عزیزم
خواهش میکنم
عزیزم بستگی داره برای روی تخت بخواهید یا برای روی مبل.
اگه روی تخت بخواهید پارچه ی کتان و نخی و پاناما خوبه و برای مبل هم جیر و مخمل و ساتن و حتی پارچه ی رومبلی قشنگ میشه.
بسته به تعدا کوسن و اندازه ی کوسن داره. ولی از هرکدون 1 متر تا 1و نیم بگیرید خوبه

حدیثه جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام مبلمان من قرمز مشکییه به نظر شما از این مدل کوسن بخوام درست کنم چه رنگایی رو استفاده کنم?ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام عزیزم
سفید و سبز کمرنگ باهاش خوب میشه.

خانوم گل شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ق.ظ http://rose-art.blogfa.com

سلام .دوست جونم خیلی عالیه دستت درد نکنه.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که دوست داشتی

ترانه دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

خیلی قشنگن

مثل خودت

زهرا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام
من زهرا هستم از اصفهان.خیلی از کاراتون خوشم اومده.خیلی خیلی قشنگن.اگه میشه بازم از این جور کارا برای ما بی هنرا بذارین!!!
یه سوالی:این کار پارچه های خاصی میخواد؟؟

سلام زهراجان

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
هر پارچه ایی میشه کاملا سلیقه ایی هست ولی نخی و جیر و ساتن و مخمل بهتر میشه..

زهرا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام بانوی زیبا!!!
وای اصلا باورم نمیشه انقدر زود زود وبتونو به روز میکنین
شما فوق العاده این
راستش من عروسم و دارم جهازم رو خودم تهیه میکنم.آموزش های تکه دوزیتونو خیلی دوست داشتم و ازش استفاده کردم.ممنون میشم اگه باز هم از این آموزش های مربوط به تکه دوزی بذارین...

سلام عزیزم
خوشبخت بشی عروس خانم و مبارک باشه .
خوشحالم که دوست داشتید و استفاده کردید.
حتما دوست عزیز

لیلا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام خیلی زیبا بود ولی چطور کپی کنم ؟که مثلش درس کنم؟

سلام عزیزم
دکمه پرینت اسکرین رو کیبورد رو بزن و توی پینت پیست کن و بعد سیو کن

تنهایی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.masoodjoon88blogfa.com

سلام حرف نداره قشنگه دوستان اگه میخاین صفحه رو برا خودتون سیو کنید ctrl.وsنگه دارید صفحه دانلود میشه با تمام جزئیات و حتی اگر هم به اینترنت بعدها دسترسی نداشته باشید صفحه باز میشه

سلام
ممنون دوست عزیز از اطلاعاتتون

صبا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:23 ب.ظ

ممنونم عزیزم خیلی فوق العاده بود

خواهش میکنم عزیزم

شیرین یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام و سپاس
واقعا از دیدن کارهای قشنگتون لذت بردم ولی من تا بحال ازین کارها انجام ندادم و هیچ زمینه قبلی ندارم
کجا میتونم حضوری برم و یاد بگیرم؟
اگه ممکنه رو ایمیلم برام پیام بزارید. هر چند متوجه شدم سرتون شلوغه و خواستن این موضوع واقعا زحمته ولی واقعا زیبا هستند و لطف بزرگی میکنید بهم بفرمایید
ممنون و احترام

سلام عزیزم
حضوری باید برید کلاس های مخصوص که اموزش تکه دوزی و غیره دارند. اتفاقا اموزشگاه ی زیادی هستن که تدریس میکنن....
شرمنده عزیزم واقعا نمیتونم میل بزنیم ..

ورپریده دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 ق.ظ

من دارم درست میکنم! نصفش درست شده، خوشکل میشه، ولی حوصله میخواد، آی حوصله میخواد!

موفق باشید دوست عزیز
بله حوصله میخواد کلا کارهای هنری حوصله میخواد

باران شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام بسیار هنرمندانه و زیبا هستن...اینکه اینطور هنرتون رو در اختیار دیگران قرار میدید...اقعا جای تقدی داره...موفق باشید و در پناه خدا

سلام عزیزم
ممنونم شما لطف دارید و خوشحالم که دوست داشتید
شاد باشید و خوشبخت

ماریا شیرازی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام من بخواهم از نزدی اموزش ببینم چه باید بکنم

سلام عزیزم
در حال حاظر اموزش حضوری ندارم متاسفانه اگه خدا بخواد در اینده

نوشین یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام خوبین من عاشق این مدل کوسنم ولی ازنصف کارگیچ میشم میشه بیشترراهنمایی کنید

سلام عزیزم
ممنون گلم
دقیقا کجای کار رو متوجه نشدی بگو توضیح بدم

مرضیه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام ممنون خیلی زیباو حرفه ایه . انشاا.. بتونیم درست کنیم و لذت ببریم

سلام عزیزم
خواهش میکنم . حتما میتونید .موفق باشید

فاطمه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:45 ب.ظ

سلاااااااااااام خیلی قشنگه ولی من مربع سفیده رو نفهمیدم چند در چنده ممنون میشم که به من بگید بازم ممنون به خاطره این کارتون خیییییییییییییلی قشنگه

سلام عزیزم
عزیز سایزش کاملا سلیقه ایی هست ... اگه بخوای کوسن بزرگ یا کوچیک باشه....
مثلا میتونه 35 در 35 سانت باشه...

فاطمه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ

سلااااااااااام خسته نباشید تعداد مستطیل ها در هر ردیف چن تا باشه ؟ طول و عرض مستطیل ها باید 1سانت تا شود ؟ راسته ی مستطیل هارو بدوزیم یا به چپه اش ؟

سلام عزیزم
تا جایی که مربع سفید پر بشه..مثلا 10تا !!! فقط لبه مستطیل ها 1 سانت تا بشه...
اره عزیزم باید راسه مستطیل ها رو چرخ کنی به پارچه ی سفید که مستطیل ها را روش گذاشتی..

شبنم شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:34 ب.ظ

مثل همیشه عالی
خیلی قشنگه

سمیرا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام کوسنتون بسیار زیباست خسته نباشید
می خواستم بپرسم اگه به جای مستطیل های 12 * 15 مستطیل های 6 * 7.5 دربیارم ایا به مشکل می خورم؟
ممنون می شم اگه سریعتر جوابمو بدین

سلام عزیزم
اندازه ها کاملا سلیقه ایی هست و بستگی به اندازه ی کوسن داره..
نه مشکلی پیش نمیاد..

سمیرا چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

از آموزش کاملتون متشکرم من تونستم درست مثل کوسن شما بدوزم
شما طرحی برای روتختی هم دارین؟

خواهش میکنم عزیزم.
تبریک به شما بانوی هنرمند..
یه مدل روتختی گذاشتم. اون رو هم ببینید. بازم در اینده خواهم گذاشت..

مهدیه سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ق.ظ http://m68a65t91.blogfa.com

سلام
فوق العادست.........
عالیه..............

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

نازنین چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی زیباست. واسه فروش هم داری؟قیمتش را میشه بدونم؟

نه عزیزم برای فروش نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد