ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

چند مدل رومیزی ساده


سلام عزیزان 


روز و روزگار خوش 


اینم چند مدل رومیزی ساده 


 




بعضی وقت ها دیدید یه پارچه ی گلدار  دارید استفاده ی خاصی ازش نمیکنید به جز رو بالشی و  ملحفهو ... حالا اون پارچه گلدار ها اینجا به درد میخوره


گل های پارچه ی گلدار رو ببرید و کنار بذارید . یه پارچه ی ساده رو اندازه ی میزیتون ببرید .. 



و گل ها رو به پارچه ی ساده رو میزی با سوزن ته گرد فیکس کنید .مدل گذاشتن گل ها سلیقه ایی هست..



و اون گل ها رو به رومیزی چرخ کنید. اگه چرخ ندارید میتونید زیر گل ها زانفیکس بذارید و اتو کنید که گل ها بچسبه به پارچه ی رومیزی و بعد چند جا رو پس دوز ریز کنید که کاملا گل ها به پارچه فیکس بشه..




به این صورت یه رومیزی ساده و زیبا دارید... به این طریق شما میتونید ست رومیزی و زیر بشقابی و رانر و... درست کنید...  حتی روی پرده ی ساده هم میتونید بدوزید که با رومیزتون ست بشه.. 



اینم یه مدل دیگه 

یه پارچه ی گونی یا نخی رو ببرید اندازه ی میزتون. این رانر هست...



حاشیه ی قلاب بافی و روبان رو اندازه ی رومیزی ببرید.. و به اطراف رومیزی یا بدوزید یا با چسب دو طرفه بچسبونید






وسط و کنار های رومیزی رو هم با گل های پارچه ایی و قلاب بافی تزیین کنید 

به این صورت یه رومیزی ساده و زیبا دارید.



اینم که کاملا مشخصه. برای هر طرح دوتا دایره ببرید یکی رو به همون شکل دایره بذارید و اون یکی دایره رو به چند قسمت ببرید و روی دایره اصلی بدوزید که شکل پرتقال و لیموی برش خورده بشه و بعد بهم بدوزید.. 


نظرات 12 + ارسال نظر
جیگرطلا دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.shakhenabateman.blogfa.com

خیلی ماهی
خیلی ممنون عزیزم
خدا خوشبختت کنه

مرسی عزیز دلم
ممنون از دعای قشنگت همچنین شما گلم

بیتا شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام خانومی، من خیلی علاقه به چهل تیکه دوزی دارم..
تو گوگل مشغول به سرچ بودم، که با وبلاگ شما آشنا شدم !
میخوام یه رو تختی داشته باشم چهل تیکه (:

خواستم ببینم شما سفارش هم می پذیری؟؟؟

سلام عزیزم
خوش اومدی عزیزم
الان یکم گرفتارم ولی سرم خلوت بشه حتما سفارش میگیرم

فاطمه دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://honaredasteman.blogfa.com

ببخشید حواسم نبود من همون هنرهای دستی نسیم هستم.لطفا جابجا کن.

حتمادوست عزیز

لاله عباسی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ق.ظ http://iranianhandmade.persianblog.ir/

عالیههههههههههههه

زهرا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

خیلی زیبا وعالی

a پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام... وبلاگتون فوق العاده ست... من الان دو سه ساعتی میشه وبلاگ شما گیر کردم مگه میشه از یه مطلب گذشت
دستتون درد نکنه
فقط متوجه نشدم چرا راست کلیکو غیر فعال کردین یا ادرستونو رو تموم عکسا نوشتین
این مطلبا رو از سایت های دیگه اوردین خب تابلوئه پس چرا اینکارو کردین؟

سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
کارهای خودمم هست همش که از سایت های خارجی نیست..
حتما دلیلی داشتم که قفل زدم.. یه سری سوال ها رو نباید پرسید به نظرم !!
حوصله ی توضیح دادن واقعا ندارم. من از سایت پولی بدست نمیارم همینطوری برای دل خودم درستش کردم که بقیه هم یاد بگیرن. وگرنه همه ی این کارها رو خودم بلدم و اگه از سایت های خارجی یاد گرفتم میتونستم اینجا نذارم این کارها جمع اوری کردم یه جا برای شما دوستان ...
درک نمیکنم این همه سوال کردن از من رو.............

a پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

راستی برای تک تک پست های قشنگتون لایک زدم و دوستام رو هم با وبلاگ شما اشنا میکنم و خودم هم کلی ایده گرفتم برای کار کردن... فاتحه هم قرائت شد ، خدا رحمت کنه پدرتونو

ممنون عزیزم خوشحالم که دوست داشتی
مرسی خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

مهلا جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

سلام عالی بود
عیدتون مبارک
به ماهم سربزنید

سلام عزیزم
عید شما هم میارک
حتما

زهرا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ق.ظ

واقعا نمیدونم چرا درک این مسیله واسه بعضیا انقدر سخته که یه نفر هنر خودش رو فقط از روی علاقه و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار بقیه بذاره...انگار همه ی ما یاد گرفتیم در ازای هر کاری که میکنیم هر چند خیلی کوچیک حتما مزد بگیریم و اگه یه نفر این کارو نکنه غیر عادیه
از حرفاشون ناراحت نشو باران جان
تو دنیای ما این چیزا عادیه...
الهی خیر از دنیا و آخرتت ببینی عزیزم
ممنون که این همه حوصله به خرج میدی

ممنون عزیزم
باور کن بعضی وقتها حیرت میکنن !! سوال هایی از ادم میپرسن عجیب !
حالا باز این خوبه مودبانه سوال پرسیدند !! بعضی ها که میان فحش های رکیک مینویسن !!!!! من اون کامنت ها رو حذف میکنم...
ادم فقط میمونه این همه خشم و عصبانیت علتش چیه !!!!
ممنون عزیزم.. همچنین شما دوست نازنین مرسی از آرزوی زیبات

لیلی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام عزیزم
من تو خیلی از کارهای هنری کار کردم خیاطی گلدوزی قلاب بافی سرمه دوزی و خلیی کارهای دیگه انا نتونستم از کار هنری درآمدی داشته باشم میتونی راهنماییم کنی ممنونت می شم

سلام عزیزم
باید بتونید سفارش بگیرید یا برید مغاز ها و ببیند برای فروش کارتون رو میذارن

مریم سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام ممنون ازکارهای زیباتون خیلی دوست دارم من هم این چیزهارو درست کنم امایه چرخ درست حسابی ندارم وچرخم خرابه چندبارهم دادم درست کردن ولی درست نشد.شماچرخ خوب وارزون قیمت سراغ ندارید.

سلام عزیزم
این کارا زیاد چرخ خیاطی جرفه ایی نمیخواد همین که ساده دوزی کنه کارت راه میافته دوست عزیز
نه شمرنده گلم اطلاعی ندارم...

ارزو سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:36 ب.ظ

روزاتون بهارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد