ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تاج دخترونه


اینم یه تاج ساده برای دختر کوچولوهای فرشته...

که تو تولدشون پرنسس بشن...



 

 وسایل مورد نیاز

تور پهن  یا حاشیه قلاب بافی با نخ ابریشم.. 

چسب چوب شمال

آب

چسب

در صورت دلخواه رنگ اکرلیک طلایی یا نقره ایی


از تورهای پهن سعی کنید استفاده کنید. هر چقدر تو پهن تر ارتفاع تاج بیشتر.. البته بازم بسته به سلیقه ی خودتون داره.

یا میتونید یه حاشیه با نخ ابریشم مصنوعی ببافید و استفاده کنید. نخ باید نازک بشه . از کاموای ضحیم استفاده نکنید.



تور رو اندازه بزنید یعنی همونقدر که میخواهید تاج باشه.. و ببرید.



اگه خواستید رنگ کنید. یکم اکرلیک طلایی رو با چند قطره اب مخلوط کنید تا یکم رقیق بشه و یعد زیر تور یه کاغذ پهن کنید و تور رو رنگ کنید



یه طرفش رو که رنگ کردید و کاملا خشک شد برگردونید و طرف دیگش رو رنگ کنید. بعد بذارید روی کاغذ تمیز که نچسبه بهش و موقعه جدا کردن سخت نشه..



به این صورت



بعدحدود 3 قاشق غذاخوری چسب چوب شمال ( فقط چسب چوب شمال استفاده کنید چون این تنها چسبیه که بعد خشک شدن بیرنگ میشه) را با 2 قاشق غذا خوری آب مخلوط کنید که رقیق بشه.. اندازه ها در همین حد هست فقط میخواهیم چسب یکم رقیق بشه. بعد با قلمو کل تور رو مخلوط چسب چوب و آب بمالید.. و بذارید خشک بشه..



وقتی کاملا چسب خشک شد برای براق و پر رنگ شدن رنگ طلایی از گلد فینگر طلایی روش بکشد ( البته دلخواه هست میتونید استفاده نکنید) گلد فینگر هم فقط مغازه های لوازم پتینه دارن..




بعد دو طرف تور رو بهم بچسبونید




به این شکل میتونید برای دختر کوچولتون تاج و دستبند و انگشتر درست کنید... یه ست کامل برای تولدش

بعد تاج رو با سنجاق سر وصل کنید به موهای خوشگل دخترتون




نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام خانمی بسیارممنونم ازآموزشای خوبتون یه درخواست داشتم اگه امکانش هست چندمدل پاپیون باروبان برای تزیین کادو آموزش بدید مرسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم
یه چند مدل گذاشتم دوست نازنین
ولی بازم چشم حتما

فروزان سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ق.ظ

مثه همیشه عالی
کاش تعداد پستاتو بیشترمیکردی باران جونم

لطف داری عزیزم
پشت که کلی هست حدود 254 تا پست هست تو وبم
ولی بازم چشم حتما

باران سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام وب قشنگی دارید موفق باشی گلم

سلام دوست عزیز
لطف دارید ممنون
سلامت باشید

ساحل چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:20 ب.ظ http://samhe2014.blogfa.com

سلام کاراتون عالیه میشه کیف لوازم ارایش هم توی سایت بذارین؟مرسی

سلام دوست عزیز
شما لطف دارید
کیف لوازم آرایش دو سه مدل گذاشتم

طوبی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

چرا شما عقده ای هستی و نمیذاری مطالب رو کپی کنیم برای درست کردن نمیتونیم هر دقیقه وبلاگ تو رو باز کنیم. خوبه همشو از سایت های خارجی میدزدین و کار خودتون نیست

اولا سعی کن ادب و تربیت خانوادگیت رو به نمایش نذاری !!
دوما فکر کردی خیلی باهوشی با دوتا اسم میای یکی طوبی یکی سمیرا صاحب وبلاگ متوجه نمیشه !! چرا متوجه میشه چون ای پی ت میافته !!
سوما شما یه لطفی کن کلا وبلاگ من نیا اگه خیلی دلت میخواد برو از همون وبلاگ خارجی ها سیو کن !!
چهارمن طلب ارث بابات رو از بقیه نداشته باش با این ادبیات تو دنیا هیچی بهت نمیرسه...

sahel پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ب.ظ http://samhe2014.blogfa.com

سلام ببخشید میشه نصب پارچه رو روی کارگاه اموزش بدید میخوام روبان دوزی کنم اما بلد نیستم:

سلام دوست عزیز
خیلی سادست کارگاه دوتا حلقه داره روی یکیش قفل هست روی یکیش نیست.
اونی که قفل نداره رو بذار زمین روش پارچه ات رو بذار و اونی که قفل داره رو هم بذار روی پارچه و دوتا حلقه ها رو داخل هم کن و قفل رو سف کن و بعد پارچه رو از گوشه ها بکش که سفت وایسته..

سمیرا. ب پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام اگه قرار باشه فاتحه بخونیم حداقل یه کاری کن که مابتونیم عکسها رو ذخیره کنیم و ازشون استفاده کنیم. فاتحه فقط بابت دیدن عکس بخونیم؟ کلی سایت هست که بی منت میتونیم از منابعشون استفاده کنیم.

جوابت رو تو کامنت قبلیت دادم به اسم طوبی !! حالا با اسم سمیرا بیا..
خدا اون روز رو نیار امثال تو بخوان برای بابای عزیز من فاتحه بخونن .
اون رو نوشتم برای آدم ها نه تو !!
در ضمن بابای من به فاتحه ی امثال تو احتیاج نداره.. تو برو فکری به حال خودت بکن که اوضاعت خیلی خرابه...
کامنت بالایی بهت گفتم وبلاگ من نیا و برو همون وبلاگ های بی منت !!
حالت خیلی بده یه روانپزشک برو شدید پر از خشم و عصبانیت هستی.. من که حالم خوبه و تو با این حرف زدنت نمیتونی منو عصبانی کن !! ولی دلم به حالت میسوزه..
شفای عاجل برات میخوام

در ضمن اینجا جوابت رو دادم چون تو قسمت تماس با من هم دوباره با این ادبیاتت در افشانی کرده بودی..

مریم بانو شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.عیدتون مبارک
تو وب گردی های روزانه م به وب زیبای شما برخوردم
مطالبتون جالب و کاربردی و زیباست
برای استفاده بیشتر لینکتون کردم.اگر تمایل داشتید لینک کنید
امیدوارم دوستای خوبی بشیم

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
خوش اومدید دوست نازنین
ممنون از لینک شما هم لینک شدید
حتما عزیزم

منیره پورنبی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ب.ظ

آرام دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام من دنبال کسیمکه کلاس عروسک سازی واسم بذاره شما میتونین اگه میتونین بهم ایمیل بزنین

سلام دوست عزیز
شرمنده گلم نمیشناسم ولی اموزشگاه های خصوصی یا فرهنگسراها دارن..

لیلی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

باران جان سلام.خسته نباشین.بازم یه پست عالی برامون گذاشتید.ممنون. حتما برای پدر عزیزتون فاتحه میخونم.امیدوارم غرق در آرامش ابدی باشن.

سلام عزیزم
سلامت باشید
مرسی دوست گلم خوشحالم که دوست داشتید
و یک دینا تشکر بابت فاتحه. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
همیشه شاد و خوشبخت باشید عزیزم..

گیلاس آبی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام بانوی زیبایی جووووونم
ببخشید دیر شد و نیومد بابت سایت خوبی که بهم معرفی کردین تشکر کنم
سایت تیبان رو میگم خیلی عالی بود.
امروز سر کلاس بودم یکی از دوستام که ماهه دیگه عروسیشه بهم گفت.
اون وبلاگی که گفتی همه ی هنر ها توشه اسمش چی بود؟
منم گفتم بانوی زیبایی ها
4 خرداد عروسیشه شاید بیاد وبتم کامنتمو ببینه
میخواد از روبان دوزی ها استفاده کنه کلی وسایلشو خوشگل کنه.
خلاصه تا اسم شما رو آورد من یاد شما افتادم دلم تنگ شد اومدم
اینم از کاره قشنگتون خیلی نازه
فعلا که مجردیم ، بچه خواهر و برادرم ندارم.
ایشالا چند سال دیگه واسه بچه خودم درست میکنم خخخخ

سلام عزیزم
خوش اومدید
خوشحالم که دوست داشتید و امیدوارم دوستتون خوشبخت بشه.
ممنون که به یادم بودی
ایشالله شما هم عروس میشی و کلی چیزهای خوشگل برای خونت درست میکنی..

گیلاس آبی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:50 ب.ظ

بانو جوون راستی یه سوالم برام پیش اومده
البته من رشته ابداهنری نیس
و میدونم سوالمم خیلی بری ربطه
ولی میخواستم ازتون بپرسم بدونم به نظرتون چه چرخ خیاطی مناسبه و بهتره که آدم شروع کنه.
البته فعلا نمیخوام شروع کنم
اما همیشه دلم میخواسته برای خونه خودمون خیاطی کنم و لباسامو پر از روبان کنم.
به نظرتون کدوم بهتره و دیرتر خراب میشه.

عزیزم چرخ خیاطی الان خیلی متنوع شده به نظر من یه چیز ساده بگیر زیاد دنگ و فنگی نگیر..
الان مارک کاچیران به نظرم خیلی خوبه..
من خودم ژانومه دارم که خیلی ازش راضیم. مارک ژانومه هم میتونی بگیری.. یه مدل بگیر که قابلیت دوخت چند مدل گلدوزی و تکه دوزی داشته باشه.. بقیه ی چیزها رو هم که چرخ خیاطی داره..

ساحل سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

طوبی وسمیرا الکی لطف کن به این وب توهین نکن ما خیلیم راضی هستیم از این وب دستش درد نکنه که کلیک راستشو قفل کرده ...از دست ادمای مث شما مجبوره که این کارو کنه که نیایی عکسارو توی یک وب دروغین بذاری که بگی ما ل خودته قبلنا کلیک راست وب باران جان قفل نبوود باران عزیز یکسال تموم با وبت آشنا شدم عزیزم به حرف این ادما گوش نده خدا روح پدرتو شاد کنه موفق باشی

عزیزم مرسی از لطفت..
به خدا خودم دوست ندارم قفل داشته باشه مجبورشدم دقیقا هم از دست این مدل ادمها...
خیلی خوش اومدی عزیزم و خوشحالم که دوست داشتی..
این مدل ادمها هیچوقت نمیتونن منو عصبانی کن...
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
مرسی گلم

مریم بانو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ق.ظ http://http:/mysweethome.mihanblog.com

وای خدای من!!!
من در عجبم از رفتار بعضی آدما!!!
خب میخای بگی لطفن اجازه بدین عکس ها رو کپی کنیم چرا اینجوری میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آدم میتونه خیلی مودبانه هم حرفشو بزنه.به جایی که بر نمیخوره؟!
خیلی بده که انقد زود همدیگه رو قضاوت میکنیم!
شاید صاحب این وب دلیل خاصی برای بستن ذخیره سازی داره!
آخه چرا با این ادبیات؟با این لحن؟
امیدوارم خدا به همه کسایی که امکان برقراری ارتباطات اینترنتی رو میده، فرهنگشم بده!

میبیند مریم جون
به خدا ادم حیرون میشه !!!!
دقیقا اگه مودبانه میپرسید بهش میگفتم چه کار کنه...
متاسفانه ادم های این مدلی خودشون یک قدم برای کسی برنمیدارن ولی پر از توقع از دیگران ..
که به نظر من مقصر خانوادست .. تو خانواده اگه بهت یاد بدن اجتماع خانواده نیست که هرچی با فحش گفتی بهت بدن !!
جامعه ممکنه لهت کنه با این ادبیات...
مرسی عزیزم از لطفت ..
منم امیدوارم خدا بهشون ادب و فرهنگ بده...
خانوادشون که یادشون نداده

زهرا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ب.ظ

بسیااااااااار زیبا وعالیییییییی

بانوی مشرقی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ http://payamgeo.blogfa.com

سلام بر باران عزیز ممنون بابت صبوریتان و صد البته مطالب مفید

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین

مهتاب شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ http://raspinalady2.persiablog.ir

سلام ایده بسیار جالبی بود
ممنون
اون کسی هم که بهت توهین کرده رو بی خیال شو ازین آدمهای مریض زیاده اگه یه کم مودب تر برخورد میکرد اینهمه حرف نمیشنید ! بعدم اگه کمی با تکنولوژی آشنایی داشت میتونست عکسها رو کپی کنه به راحتی ! من این کارو میکنم البته با اجازه خودم ! اما فقط برای خودم اگه روزی بخوام توی وبم بذارم منبعش رو هم میذارم .زحمت شما هم برای پیدا کردن این عکسها و توضیحاتش قابل تقدیره

سلام
خواهش میکنم
واقعا ! نمیدونم چرا بعضی ها بدون حرف زشت نمیتونن صحبت کنن..
اگهه با کامپیوتر و اینترنت اشنا باشی هزار راه وجود داره

فاطمه اصفهان یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

وای چقدقشنگه

مثل خودت

نازی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ



♥ مرسی خیلی خوب بود ♥

خواهش میکنم عزیزم

فاطمه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ب.ظ

عجب دردسری شدبرام دخترخواهرام دیدندومیخوادبراشون درست کنم؛قشنگه

اخی عزیزم
خاله شدن این دردسرها رو هم داره دیگه ولی هیچی قشنگ تر از این نیست ادم برای خواهر زداش یه چیز درست کنه

فاطلا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ق.ظ

باسلام و احوالپرسی خدمت شما دوست عزیز سایتتون عالیه و آموزنده ممنون بابت مطالب خیلی خوبتون.خدا همه رفتگانتون بیامرزه

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز خوشحالم که دوست داشتید
انشالله

چشمسبز پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ق.ظ http://chashmsabz.mihanblog.com

سلام
دلت همواره با احساس بهتر
بمونی سالم و مسرور بیشتر
بهاران صد شکوفه لحظه هایت
بشادکامی بماند نغمه هایت
خوشبختیهایت افزون
" چشمسبز به میهن بلاگ رفت "
نشونی جدید chashmsabz.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
ممنون از شعر زیبا

Arezou یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام باران جونم خوبی عزیزم؟
حقیقتش من هم درخواست داشتم که کلیک راست وبت رو فعال کنی یعنی قبلا ازت خواسته بودم
من دو-سه ماهه که با وب زیبات آشنا شدم
ببخشید اگه با درخواستم ناراحتت کردم گلم شرمنده اصلا همچین قصدی نداشتم و از اصل ماجرا با خبر نبودم
خدا پرت بیامرزه عزیزم مطمئنن با هنرت باعث شدی که هزاران فاتحه در روز برای ایشون تلاوت بشه
منم هربار که به وبت سر میزنم براشون فاتحه میخونم
بازم معذرت اگه باعث رنجشت شدم
وبت په قفل باشه چه نباشه همیشه کارات رو دنبال می کنم و تصمیماتت هم برام قابل احترامه
موفق باشی باران عزیز

سلام عزیزم
نخ خمواشه میکنم گلم از شما ناراحت نشدم شما به من لطف داری من فقط با ادمهایی که ادب رو رعایت نمکنن مشکل دارم ..
قفل رو هم به خاطر گل روی شماها برداشتم ..
ممنون از بابت فاتحه خدا رفتگان شما رو رحمت کنه...
شما عزیزیی

مبینا جون جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ب.ظ

من تازه با وبت آشنا شدم ، مطالب خیلی مفیدی داری خیلی خیلی خوشم اومد مرسی.

خوش اومدی دوست عزیز
خواهش میکنم عزیزم

مامان ضحا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:02 ب.ظ http://zoha93.blogfa.com

سلام مررسی عالی بود تازه با وبت اشنا شدم کلی ذوق دارم تا برم وسایلو بخرمو دست به کار بشم از کارم حتما واست عکس میفرسم تا خستگیت در بره و انگیزه بیشتری پیدا کنی واسه ادامه دادن کارات

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست عزیز
شما لطف میکنید خیلی خوشحال میشم عکس کارات رو بفرستی
موفق باشی

لاله شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

باسلام ممنون ازکارهای خوبتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز

sara سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ب.ظ

عزیزم وبلاگت عالیههههههههه
موفق باشی گلم

ممنون دوست عزیز
سلامت باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد