ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گلدوزی با دست (( گل رز))


آموزش گل رز با نخ دمسه

یک گل زیبا برای شما....


 


برای این مدل دوخت به کاموای نازک یا نخ عمامه یا نخ دمسه احتیاج دارید.. 

برای این دوخت روی پارچه دو نقطه رو در نظر بگیرید مثل تصویر A و B  از A وارد پارچه میشید و از B سوزن رو وارد میکنید و دوباره از کنار A خارج میشید


 


از A که وارد شدید نخ و سوزن یعنی باید بیرون پارچه باشه بعد از  B سوزن رو دوباره وارد پارچه کنید و نخ رو چند دور ، دور سوزن بپیچید و از کنار نقطه ایی که از A وارد شده بودید ،خارج بشید.. 



وقتی از کنار نقطه ایی که از  A  وارد شده بودید ، خارج بشید یه همچنین دوختی میشه... 



حالا با این دوخت میتونید این گل رز رو بدوزید.. آموزش مرحله به مرحله است که دیگه احتیاج به توضیح نداره.. 

اولین دوخت رو بزنید 



اولین دوخت رو که زدید از کنارش دوباره دوخت بزنید.. اندازه دوخت کناریی ها رو کمی بیشتر بگیرید






حالا از یرنگ دیگه استفاده کنید که بشه برگ های گل به وارد شدن و خارج شدن سوزن دقت کنید که طرح مورب بتونید بندازید 

























اینطوری یک گل رز زیبا دارید 



نظرات 34 + ارسال نظر
tt یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ب.ظ

asheghetam ali bod rahat yad gereftam

خواهش میکنم دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

خانم گل یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ب.ظ http://rose-art.blogfa.com/

سلام باران عزیزاموزش عالی وراحتی بود.ممنون خانومی

سلام عزیزم
خواهش مینم دوشت عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

کبری یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ب.ظ http://yasariorreza.blogfa.com

سلام
همه پستاتو دیدم
فعلا که بلاگفا خرابه
درست شد حتما بهم سر بزن
یاحق

سلام عزیزم
حتما

گیلاس آبی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام بانو جان
وای اول که عکس این گل رو دیدم با خودم گفتم
زیر لب با غرغر گفتم ای واااااااااااااااای بانوی زیبایی بافتنی گذاشته و منم بافتنی یاد نمیگیرم.
ولی بعد که آموزشش رو دیدم و متوجه شدم اصلا ربطی به بافتنی کردن نداره انقدر متعجب شدم که نگو
ماشالا به این دستای هنرمند
من با نخ دمسه روی شال گلدوزی کردم خوشگل شده
اما نمیدونستم برجسته کاری هم میشه
خیلی ممنون
فوق العاده بود
دیگه فایده ای ندارم باید پاشم بیام بدزدمت خخخ

دعا خیرمون پشت سرتونه
(واقعا میگم)

سلام عزیزم
اره ادم اولش عکس رو میبینه فکر میکنه قلاب بافی هست..
گول زنکه
خوشحالم که دوست داشتی
منون عزیزم شاد و خوشبخت باشی

گیلاس آبی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

راستی بانو جان در مورد چرخ خیاطی که سوال پرسیده بودم
گفتید کاچیران
من شنیدم میگن کاچیران چون پلاستیکیه زود چراغش شل میشه
از طرفی خیلی تعریف ژانومه رو شنیدم راست میگن که قطعاتش پیدا نمیشه؟
بین ژانومه و کاچیران مونده که کدومش بهتره؟

والا دختر خاله من کاچیران داره که راضی هست..
ژانومه قعطاتش پیدا نمیشه مامان من ژانوم داره یکی دوبار درستش کرده قعطات دیگه جاش گذاشتن اصلش ژآپنی هست که دیگه اینجا نیست.
اونم که اشکال نداره. یه قطعه ی دیگه میذارن..

لیلی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.banoyeziba.blogsky.com

ماشاا... به این همه سلیقه.من به شما افتخار میکنم.باران جان اگر شما تبریز بودین من حتما میومدم پیش شما تا هنرتانو یاد بگیرم.

فدات عزیزم لطف داری
اشکال نداره از راه دور هم میشه یاد گرفت..
تو چه شهر خوشگلی هم هستی...

زهرا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام باران جون
کجایی خانومی پیدات نیست.حالت خوبه؟؟
اگه زحمتی نیست واسم چند تا مدل تکه دوزی میذاری؟؟
هیشکی به خوبی شما یاد نمیده آخه!!

سلام عزیزم
والا یکم گرفتاری داشتم..
تیکه دوزی زیاد گذاشتم ولی بازم چشم حتما بتونم میذارم

مریم بانو دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ب.ظ http://http:/mysweethome.mihanblog.com

سلام باران عزیزم. عیدت مبارک خانمی
حضضضضضضض کردم از این آموزش فوق العاده ت
بسیار واضح و عالی و کاربردی
لااااااااااااااااااااااااااااااااایک داری بانو
الهی که عمرت گل نباشه عزیزم

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

مریم... چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ق.ظ

قشنگ وساده..خیلی قابل فهم توضیح میدی...مو ب مو

خوشحالم که دوست داشتی

نمد وهنر چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ب.ظ http://kafehonari.mihanblog.com

سلام بانوی هنرمند
وبلاگ هنری پر باری دارید
خوشحال میشیم به وبلاگ ماهم سر بزنید
و در صورت تمایل شما به تبادل لینک، لینک خواهید شد
باتشکر

سلام دوست عزیز
ممنونم شما لطف دارید
بله حتما

تارادیس امینی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام دوست عزیر، خیلی خیلی قشنگ بود. ممنون از خلاقیت زیبات.

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم خوشحالم که خوشت اومده

یاسریع الرضا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ب.ظ http://yasariorreza.blogfa.com

سلام
من ی بار نظر گذاشته بودم براتون
نکنه نفرستادمش
آخه کمی نه خععععععععععععععععلی زیاد با کامپیوتر بیگانه م
خودمونیتر بگم بیسوادم

سلام دوست عزیز
نمیدونم احتمالا نیومده
اشکال نداره چند وقت پای کامپیوتر باشی سریع یاد میگیری چیز خاصی نداره

مریم بانو سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ق.ظ http://http:/mysweethome.mihanblog.com

صبحدم پیک مسیحا دم جانان آمد
گفت برخیز که آرام دل و جان آمد
سحر از پرده نشینان حریم خلوت
نغمه برخاست که شاهنشه خوبان آمد
عاشقان را رسد این طرفه بشارت زسروش
که سحرگاه شب نیمه شعبان آمد
عیدتان مبارک

ممنون دوست عزیز
عید شما هم با تاخیر مبارک

ورپریده چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارین، یه آموزش روتختی بود دیدم، میشه چند تا دیگه بذارین.
یه چیز ساده میخوام چه پارچه ای بهتره و طرز دوختشرو بگین، مرسی

سلام عزیزم
الان اموزشش روندارم در اینده بتونم چشم حتما.
پارچه هم کاملا سلیقه ایی هست برای رو تختی از پارچه ی تترون ، مخمل ، جیر ، کتان ، نخی و.... میشه استفاده کرد..

Arezou جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام باران جونم خوبی؟ خداقوت بانوی هنرمند
پست هات عالین
فقط ی خواهش می شه یه کاری کنی که بتونیم چندتا پستت رو همزمان باز کنیم؟ منظورم اینه که کلیک راست وبت رو فعال کنی اگه میشه.تشکر
موفق باشی عزیزم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
قفل کلیک راست رو برداشتم الان دیگه میتونید...

لیلی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ

iهمه چیزایی که میزاری جامع و فوقالعاده زیباست بانوی زیبایی دست مریزاد.منتظر کارای جدیدت هستیم .

ممنون عزیزم
شما لطف دارید و خوشحالم که دوست داشتید
چشم حتما

کیمیا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام خیلی حیلی ممنون از وب عاااالی تون.....یه سوال درباره خمیرا داشتم....خمیر گل چینی با خمیرایتالیایی چه فرقی از نظر کیفیتشون دارن...میخام یه چند تا عروسک فانتزی ولی ظریفو تمیز درست کنم با کودومی درست کنم؟!!!

سلام عزیزم
خواهش میکنم ..
خمیر چینی بیشتر برای ساخت گلهای ظریف استفاده میشه
و خمیر ایتالیایی برای کارهای ضخیمتر که بیشتر حالت فانتزی دارن.
برای عروسک از خمیر ایتالیایی استفاده کن..

Arefeh پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 ب.ظ http://arefeh-art.mihanblog.com/

f دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام عزیزم
تو پست های قبلی دیدم نوشته بودید خیابان منوچهری پارچه ی نمدی داره میخواستم بدونم شما جدیدا تهیه کردید؟چون یا میتونم برم بازار یا منوچهری به نظرتون کجا برم که حتما پیدا کنم؟

سلام عزیزم
من جدیدا از کوچه برلن خریدم منوچهری مغازش تعطیل شد..
در ضمن بازار بزرگ هم داره

saba دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام دوست عزیزم، خسته نباشی واقعا خیلی خوبه من میخوام برا جهیزیه م اون رو تختی چهل تیکه رو درست کنم امیدوارم به قشنگی مال شما بشه، برا تخت دو نفره به نظرتون باید سایزش چند در چند باشه؟ به نظرتون برا تخت دو نفره خوب در میاد؟ یعنی طوری میشه که مادر شوهرم خوشش بیاد؟ راستی مشکل بچه دار نشدنتون حل شد؟ ایشالا که حل شده باشه من همیشه به سایتتون سر میزنم ولی راستش امروز نظراتی که مال سال 92 بود رو خوندم و این موضوع رو فهمیدم. ایشالا همیشه سلامت و پاینده باشید.

سلام عزیزم
سلامت باشی عروس خانم
خیلی هم قشنگ میشه حتما خوششون میاد چرا نیاد !! کار هنری ودست خودم ادم چند برابر کار حاضری ارزش داره ..
تخت دون نفره هم باید اندازه بگیری .. یه رو تختی دونفره رو اندازه بگیر و بدوز...
مشکلم نه حل نشد .. ناراحت نیستم ریلکس ریلکسم کلا ادم ریلکسی هستم
خوشبخت و سلامت باشی عزیزم

زهرا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام باران عزیزم
نیستی خانومی
نبودنت خیلی طولانی شد نگرانت شدم گلم
اومدی اینجا هم یه سر بزن

سلام عزیزم
شرمنده گلم یکم کار داشتم اصلا وقت نمیشد پای نت بشینم
حتما

مرضیه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
از آموزشاتهون فوق العاده ممنون
من دو ماه و نیم دیگه عروسیمه خیلی ایده هست که از اینجا یاد گرفتم و میخوام خونم رو باهاشون زینت ببخشم.یک سوال داشتم نمیدونم به وب شما مربوط میشه یا نه در هرصورت خوشحال میشم که راهنمایی کنین من حافظ قرآنم دست ندارم لباس شب عروسیم لختی باشه از طرفی لباسای پوشیده ای که من دیدم هیچ کدوم زیبانبودن خواستم یه لباس حجاب سفید زیر لباس عروسیم بپوشم شماایده دارین که اون لباس حجاب رو زینت ببخشم یا اینکه هیچ مدل پوشیده اما زیبا رو میشناسین؟ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
خوشبخت بشی عروس خانم
به نظر من بهتر یه مدل پیدا کنید و بدید براتون بدوزن.. اصلا لباس زیر لباس عروست نپوش چون قشنگ نمیشه..
یه لباس بدوز با آستین بلند که زیرش حریر یا ساتن سفید باشه و روش تور باشه .. یقه رو هم به نظر من از این کنار ایستادهها بگیر. اگه ترکیه ایی بلد باشی تو سایت های ترکیه بری مدل لباس عروس پوشیده زیاد دارن.. تو گوگل بزن و ترجمه کن.. ترکیش میشه کاپالی گلین البسه سی من نوشتنش به ترکی رو خوب بلد نیستم..

نازی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.fariba9999.blog.ir

سلام چقد قشنگن اینا خیییلی دوس دارم منم یاد بگیرم، حیفه که تو وبلاگ رییس ما نباشی

سلام عزیزم
کاری نداره که تمرین کنی یاد میگیری ..

کامران جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ http://aalloonak.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
کامران هستم از وبلاگ گلبرگ چوب. خوشحال میشم اگه تبادل لینک داشته باشیم.
با سپاس فراوان

سلام
خوش اومدید
حتما دوست عزیز

مامانی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام نیستی باران جون منتظرتیم

سلام عزیزم
اومدم

گل سرخ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:33 ب.ظ http://roze-art.blogfa.com/

سلام گلم.میشه باآدرس جدیدم لینکم بکنی ممنونhttp://roze-art.blogfa.com/

سلام عزیزم
اسم وب قبلیتون چی بود جا به جا کنم !

گل سرخ پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ق.ظ http://roze-art.blogfa.com/

گلم هنرکده گل سرخ بود که بامشکلات بلاگفا حذف شدم/

لینک شدید دوست عزیز

مریم جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ

خیلی عالی توضیح دادید دوست عزیز. سپاس.

خواهش میکنم عزیزم
شاد باشید

لاله جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:35 ب.ظ

خیلی خوشگل هست

مثل خودت

سعیده دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ

باران عزیزم خیلی ممنونم بابت مطالبت من خیلی چیزاازشمایادگرفتم ودرست کردم وهروقت میبینمشون لذت میبرم ویادشمامیافتم زنده وسلامت باشی عزیزم
یه سوال هم دارم اینکه جنس این پارچه ای که روش کارکردین چیه؟
بازهم ممنون بانوی زیبایی

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که اموزش ها براتون مفید بوده ...
باور میکنی من اصلا پارچه ها رو جز به چندتا نمیشناسم !!!
اسمش رو نمیدونم ولی گلدوزی و روبان دوزی رو کتان زیبا میشه...
سلامت و شاد باشی عزیزم

آرزو دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام قشنگی کارت به کنار ازاین خواسته فاتحه برای پدرت خیلی خوشم اومد معلومه حق شناسی ودعای پدردنبال راهت خدا ایشان را رحمت وشمارا هدایت کند تا سفره ابا عبدالله دربهشت

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین
امیدوارم خدا همه ی رفتگان رو رحمت کنه
این کار کوچیکی هست که در مقابل مهربونی های پدرم هیچ نیست امیدوارم به روح مهربونش برسه...

Dihan سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:50 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
مطالب سایت جالب و کاربردی هستش خوشحالم با سایت شما اشنا شدم.فوق العادست

سلام دوست عزیز
سلامت باشید
خوش اومدید و خوشحالم که مطالب رو دوست داشتید

ناعمه شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام من خیلی دوست دارم این هارایاد بگیرم

سلام عزیزم
تمرین و تمرین باعث میشه همه چی رو ادم یاد بگیره
موفق باشید

ترانه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 03:03 ب.ظ http://booktolearn.com/?p=6898

وااای خیلی بود بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد