ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کیف لوازم آرایش روبانی


سلام دوستان روز و روزگار خوش 

اینم آموزش  یه کیف لوازم آرایش  زیبا  تقدیم به شما 


 



برای این کیف  احتیاج به روبان و پارچه ی آستر دارید. از هر نوع پارچه ایی میتونید استفاده کنید  

روبان هم   2 تا 3 سانتی استفاده کنید . روبان پهن باشه زیاد زیبا نمیشه.. 

اول دوتا پارچه مستطیل ببرد . اندازه دلخواه هست. 

بعد روبان ها رو ببرید انازه ی روبان هم به طول و عرض پارچه بستگی داره..  کمی  روبان رو  بلند تر ببرید.  


از دور نگ روبان استفاده کنید ولی  تو یه  تونالیته رنگ بشه فکر کنم زیباتر میشه.. 

الان تصویر رو ببینید  یه سری از روبان ها که اندازه عرض هستند و یه سری طول  پارچه بریده شدن و نقش تار و پود رو خواهند داشت. 




حالا یکی از پارچه ها رو بردارید و روبان ها رو بذارید لبه های پارچه و کنار هم کوک بزنید هم طول پارچه و هم عرض پارچه. یعنی تار و پود بشن.. 



بعد از ردیف اول شروع کنید روبان ها را یکی درمیون از  زیر و روی هم رد کردن. 



به این صورت که طرح شطرنجی بده. 





وقتی 2 تا 3 تا رد کردید روبان ها رو به پارچه کوک بزنید که باز نشه.. 



به این صورت میشه. 



تا انتهای پارچه رو ربان بدوزید 



اضافه های روبان رو از اطاف ببرید که صاف و منظم بشه.. 



بعد برگردونید و لبه ها رو از دوطف بهم بدوزید 



به این صورت 




حالا اون یکی پارچه رو بردارید  ا وسط تا کنید 



دو طرفش رو بهم بدوزید 



و داخل کیف کنید 



و لبه های استر  رو به لبه ی کیف با سوزن ته گرد فیکس کنید. 



یه زیپ هم اندازه ی لبه کیف بردارید و بهش بدوزید 





به این صورت  هم لبه ی استر به کیف دوخته میشه و هم زیپ 



اینم یه کیف لوازم آرایش  ساده و زیبا 



استرشم  بیرون میاد تازه !! 




نظرات 45 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ق.ظ

سلاااااااااااام
آسون و در عین حال زیبا
ببخشید عزیز درمورد دکوپاژ میزنهار خوری سوال کرده بودم و از اونجایی که من خیلی عجولم خودم دست به کار شدم .کاغذ رنگی گرفتم که توش گلای رزیاسی رنگ داره .گلهاشو دارم در میارم تا روی میز کار کنم .طرح خودم اینه : سطح میز رو بجز قسمتایی که قراره گلها باشه دستمال کاغذی چروک شده بچسبونم تازمینه سفید داشته باشم . بقیشم گلهارو .این کار اولم هست که میخوام انجام بدم (اعتماد بنفسو داشتی)
حالا یه سوال میشه ازگل و برگ طبیعی هم برای این کار استفاده کرد؟؟؟البته خشک نباشن ها!

سلام عزیزم

شرمنده فکر کنم الان برای جواب دگه خیلی دیر شده
ولی مطمئنن خوشگل میشه ... اره از برگ طبیعی هم میشه استفاده کرد ولی گل نمیشه چون برجسته میشه..
موفق باشید

ویکی چطور جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:51 ق.ظ http://wikichetor.com

با سلام
پیشنهاد همکاری داشتیم.
متاسفانه ایمیلی از خودتون نگذاشتید!
در صورت تمایل، به ما ایمیل بزنید.
ممنون

سلام
حتما

ویکی چطور جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:58 ق.ظ http://wikichetor.com

در واقع چیزی که برای ما جالب بود، این هست که مطالب شما کاملا تولیدی و مبتنی بر DIY (do it yourself) است. و برخلاف وبلاگ های دیگه صرفا کپی یا ترجمه مطالب سایت های خارجی نیست و مبتنی بر خلاقیت فردی است

ممنون شما لطف دارید

dr جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:57 ب.ظ

چ حوصله ی میخواد

کارهای هنری همه حوصله میخواد دیگه .. چه میشه کرد

ترانه شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ق.ظ

لاااااااااااااااااایک
باران عزیز
ولی خیعیل کم پیدا شدی عزیزم
بووووووووووووس

ممنون عزیزم
شرمنده یعنی کار و زندگی نمیذاره بشینی پای نت ...

ساحل شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام باران جون خسته نباشی خیلی عالی بود من ی عالمه روبان2/5سانتی دارم ب نظرت میشه با هاشون این کیف درست کنم؟؟؟؟

سلام عزیزیم
سلامت باشید
بله دوست عزیز میشه..

صبا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

صبا جان کارتون خیلی قشنگه شما سفارش کار هم میگیرید

صبا کیه عزیزم؟؟

neda یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ http://content.samsung.com

وااااااااااااااااای این خیلی خوشگله ممنوووووووووون

خواهش میکنم عزیزم

زهره دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

عالی بود ممنون.

خواهش میکنم دوست عزیز

سارا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام عزیزم
من از مطالب قسمت قلاب بفی که گذاشته بودی خیلی استفاده کردم و می خواستم ازتون تشکر کنم
من جدیدا به این کار علاقه مند شدم و خودم شروع به یاد گرفتن کردم و مطالب شما بسیار عالی بود و خیلی خیلی کامل و با حوصله توضیح داده بودین
میخواستم ازتون خواهش کنم اگر براتون مقدور هست به آموزشتون ادامه بدین
بازم ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز
خوشحالم که خوشتون اومده
حتما زندگی بذاره پای نت بشینم مطمئنن ادامه میدم

سارا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام،واقعا کاراتون حرف نداره،
لذت بردم،
هم از آموزش هاتون،وهم از طینت خوب شما که اینطور دقیق و واضح توضیح دادید،
عالی بود،
خدا قوت دوست خوب و مهربون.
امیدوارم زندگیتون پراز شادی و اتفاقات شیرین باشه

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتید
شاد و سلامت باشید

مهلا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

امام صادق-ع

مایه ی زینت ما باشید.نه مایه ی عیب ما

بامردم نیکوسخن بگوییدوزبان خود رانگاه دارید

وآن راازحرف های بیهوده وزشت بازدارید.



به ما هم سربزنید منتظرنظرات زیبایتان هستیم.

y708 سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:37 ب.ظ http://yekjok.persianblog.ir/

درود
با تشکر از مطالب زیبایتان، واقعا وبلاگی مثل وبلاگ شما ارزش تقدیر دارد چون برای تمام مطالبش ساعت ها زحمت کشیده اید، واقعاً دست مریزاد
بنده وبلاگ شما را لینک کردم، لطفاً وبلاگ من را با عنوان جوک باحال لینک کنید.
سپاس

سلام
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید
وبلاگتون حذف شد؟؟؟

ارغوان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام و خدا قوت ^_^

یه سوال داشتم . ممنون میشم راهنماییم کنین .

روی کفش با رنگ اکریلیک طراحی کردم . اما ثابت نیست و با آب پاک میشه . چه چیزی باید بهش بزنم تا رنگ و طرحم فیکس بشه ؟؟

سلام عزیزم
جنس کفش چی هست؟؟؟
معمولا طرح ها رو کفش های کتان میزنن اگه چرم و... باشه پاک میشه.. کاریش نمیشه کرد..

پروانه چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام باران جان.تقریبا ی هفته میشه ک با وبلاگت اشناشدم همیشم بش سر میزنم و کارای جدیدتو میبینم خیییییییلییییییییی وبلاگت اموزنده و باحال بود خوشم اومد.دراور قوطی کبریتم درس کردم خوشگل شد ولی ب خوشگلی دراور تو نمیرسه .........عزیزم ممنونم.ولی کاش زود تر وبلاگتو میدیدم.حالام قراره کیف لوازم ارایش درس کنم. خلاصه منتظر کارای بعدیت هستم گلم

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست نازنین
ممنون گلم شما لطف دارید و خوشحالم که دوست داشتید
مطمئنن خوشگل شده
موق باشید

سیما پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ

سلامممممم کارات خیلی باحاله ولی مهمترین ویژگی وبلاگت اینه که توضیحات خیلی کاملن وبه نظرات جواب میدی مرسییییی

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید
ادب حکم میکنه جواب کامنت ها رو داد

زهرا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

مثل همیشه عالییییییی

ممنون عزیزم

الهام چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ http://dokhtarayman.blogfa.com

ممنون عزیزم بسیار آسون و کاربردی

خواهش میکنم دوست عزیز

الهام جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ http://dokhtarayman.blogfa.com

آپم

ok

Sare جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ http://banoyeziba.blogs.com

چه عجب شد یک جا نظر بدم ولی کلا طرح ها عالی بود

خواهش میکنم عزیزم

فاطمه یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

با عرض سلام و ادب خدمت باران عزیز
من تازه با کارهاتون اشنا شدم و ازتون به خاطر توجه و شرافتی که تو کارتون دارین تشکر می کنم.شرافت رو به خاطر این میگم که هرکسی با صداقت فوت و فن کار رو در اختیار دیگران قرار نمیده ولی شما بی دریغ این کار رو انجام میدید.

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست نازنین
ممنون دوست خوبم شما لطف دارید
و خوشحالم که مطالب رو دوست داشتید

Arezou دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام باران جان خوبی عزیزم؟ خسته نباشید
تشکر بابت پست های عالی و کاربردیت
کجایی پس؟ دلمون برات تنگ شده خانوم خانوما سایه ت سنگین شده چرا؟
بیا دیگه
خیلی مخلصیم باران جون هرجا هستی موفق باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
شرمنده یه مدت خیلی گرفتارم و اصلا نمیتونم پای نت بشینم
من دلم برای شما دوستهیا گلم و وبم تنگ شده
سلامت و شاد باشی

زهره دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

مرسی بانوی هنرمند ، میشه جدیدترین شیوه سرویس دستگیره و دمکنی آشپزخانه رو برامون بزاری ؟

خواهش میکنم دوست عزیز
یکسری گذاشتم اونها رو ببیند
در اینده اگه تونستم چشم حتما

فاطمه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام. هرقسمت از وبلاگتون رو میبینم لذت میبرم بانوی هنر مند. یکبار هم براتون پیام دادم که هنوز جواب ندادین. میخواستم ببینم آیا میشه در حد چند جلسه مزاحمتون بشم حضوری چند جور آموزش ازتون ببینم؟

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
شرمنده هنوز پیامها رو تایید نکرده بودم وگرنه من همه ی پیغام ها رو تایید میکنم
دوست گلم شرمنده من الان امکان آموزش دادن ندارم ولی درا آینده که شرایط مساعد شد حتما گلم

فاطمه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام بانوی زیبایی
کاراتون فوق العادس.
واقعأ هنرمندین شما.
یه راهنمایی میخواستم ازتون.
من پرده اتاق خوابم حریره بعد عید با رنگ پارچه روش طرح کشیدم ولی چون فرصت نبود اتو نکردم.حالا میخوام پردمو بشورم میترسم این رنگا رو پارچه پخش شه و پردم کلا خراب شه.چکار کنم؟ایا راه حلی وجود داره که کلا پاکش کنم؟ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز لطف دارید
عزیزم فکر نکنم دیگه الان با شستشو پاک بشه. بعد این همه مدت احتمالا ثابت شده.
پاک که نمیشه کرد. ولی با دور شستشوی سریع ماشین لباسشویی بشور..

فرزانه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:12 ب.ظ

لطفا بیشتر ازین کارا بذارین ممنون

حتما

فرزانه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ

رازقه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ب.ظ

عالی عالی عالی
با طعم پرتقالی

Arezou دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام دوست خوبم باران عزیزم.خوبی؟ خدا قوت بانوی هنرمند
باران جان یه خواهش ازت دارم. اگه برات مقدوره چند مدل تزیین دستمال سفره بین پست هات بذار. اگر هم قبلا گذاشتی، ممنون میشم که راهنماییم کنی. تشکر گلم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
حتما دوست عزیز در آینده اگه بتونم حتما میذارم

پویان چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ http://potak.ir/

بانوی زیبای عزیز، سایت خوب و پرمحتوایی دارید دوست دارم با شما همکاری کنم در زمینه تبلیغات و تبادل اگه امکانش هست تعرفه قیمت های تبلیغاتتون رو واسم بفرستید متشکر

حتما دوست عزیز

mhrtj جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام ..مرسی ب خاطر وبلاگ عالیتون.چند بار برا پدرتون فاتحه خوندم چون مطالبتون عالین.ممنون.یه خواسته ای داشتم ازتون اگه ممکنه چنتا الگو نقاشی جالب و بامزه مثل اون نقاشی های مرغ و خروس تو قسمت نقاشی رو پارچه بزارین اگه ممکنه.ممنون میشم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
چشم حتما

lindi شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام میشه با آرد گند خمیری یرای مجسمه سازی ساخت ؟
ممنون از پست های قشنگت!

سلام عزیزم
دقیقا نمیدونم ولی یه خمیری هست به اسم خمیر نمکی نمیدونم با آرد گندم یا نه !! تو گوگل سرچ کن شاید دستورش اومد
خواهش عزیزم

نیلوفر جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام عزیزم....من امروز با وبلاگت آشنا شدم....عالیههه...من تازگیا عاشق درست کردن عروسک با خمیر چینی شدم!خصوصا طرحای نینی اینا.....ممنون میشم آموزششو بذاری گلم....زنده باشی

سلام عزیزم
خوش اومدید
اموزش خمیر چینی دارم تو وب گلم و لی مدل های دیگه هم حتما اگه تونستم میذارم

گروه تولیدی مبلمان پارس چوب چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ http://parsschoob.com

سلام شما تبلیغات هم در وبلاگتون میذارین؟اگه آره لطف کنین قیمت رو به ایمیل ما ارسال کنید

سلام
والا این بلاگ اسکای قبول نمیکنه تبلیغ رو یا شایدم قبول میکنه و من بلد نیستم کجا تبلیغ بذارم
اگه میدونستم حتما تبلیغ میذاشتم..

گروه تولیدی مبلمان پارس چوب چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ http://parsschoob.com

سلام شما تبلیغات هم در وبلاگتون میذارین؟اگه آره لطف کنین قیمت رو به ایمیل ما ارسال کنید

سلام
خیر نمیذارم. چون بلاگ اسکای این امکان رو نداره

محدثه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام عزیزم خدا پدرت رو رحمت کنه. من براشون فاتحه خوندم. واقعا آموزش هایی که میذاری خوبن.

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

طراحی سایت دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.mahdipedram.ir/

واقعن کارهای شما خیلی زیبا و جذاب هستند و چقدر با دقت و حوصله تهیه شدند لذت بردیم موفق باشید و با پشتکار به کارتون ادامه بدید.

خواهش میکنم عزیزم

زهرا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام باران عزیزم.خوبی؟
کجایی خانومی دلم واست تنگیده یه عالمه چرا نیستی؟ نگرانت شدم یه خبری از خودت بهم بده حتما...

سلام عزیزم
شرمنده نبودم. کار و زندگی و همچنین این گوشی موبایل و با اون شبکه هاش نمیذاره...

darya شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://ghalbdarya.blogfa.com/

سلام بانو جان آدرس وبلاگم به لطف بلوگفا عوض شد آدرس جدیدم را براتون میزارمhttp://ghalbdarya.blogfa.com/

سحر شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام بانوی هنرمند.
خیلی تبریک میگم بابت ذوق و سلیقه و هنرتون.
کارهایتان بسیار زیباست
یه خواهشی داشتم. من خیلی وقته دنبال یه ایده نو برای جانماز و کیف حانمازم منتها همه کارا به نظرم تکراری میاد.
خیلی خوشحال میشم اگه ایده ای دارید مطرح کنید.

سپاس فراوان

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین شما لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتید..
اگه ایده یی به ذهنم رسید حتما خدمتتون عرض میکنم ..

a دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام
از مطالب وبلاگتون خیلی خوشم میاد و لذت می برم
سئوالی ازتون داشتم من نیاز دارم کار کنم شما می تونید منو در این زمینه راهنمایی کنید این که آیا می تونم با درست کردن یک سری از کارهای هنری که شما آموزش دادید کسب درآمد کنم؟ نظر شما چیه؟

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید
بله کارهنری فروش داره ولی باید تبلیغ کنید و کا ر کنید. میشناسم چند نفر از دوستا ن رو که با آموزش هایی که تو وب گذاشتم الان کار میکنن و سفارش می گیرن...
بستگی داره از کدوم خوشت بیاد و انجام بدی...

ستاره جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام
امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشید.
چرا دیگه پست جدید نمیذارید؟
وبلاگ خیلی خوبی داری

سلام عزیزم
ممنون گلم همچنین شما
ایشالله دیگه پست جدید میذارم

hadisnk@hotmail.com دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام خداحفظتون کنه وپدرتون رو غرق رحمت کنه من تو سایت شما علاوه بر کارهای زیباتون از این همه سخاوت که دارین لذت میبرم .انشالله به هرچی میخواین برسین

سلام دوست عزیز
ممنونم نازنین شما لطف دارید
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
همچنین شما دوست عزیز

سجاد سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام
خیلی عالی بود
البته مامانم گفت که اینو بگم!
گفت "خیلی عالیه دستش درد نکنه خدا پدرشو بیامرزه"
فاتحه هم خوندیم برا پدرتون
ایشالا که خودتونم همیشه سلامت و شاد باشید
و یه عاااللممههه مطالب بیشتر و بهتر و عالیتررر بازم بذارید!
موفق باشی

سلام
به مامان عزیزتون سلام برسونید و بفرمایید ممنون از لطف شما
ممنون از فاتحه خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه..
شاد و تندرست باشید
حتما دوست عزیز

هانیه چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام باران جان، امکان تماس با شما هست؟؟ میخواستم در زمینه ای با شما صحبت بکنم

سلام عزیزم
تو قسمت تماس با من شمارتون رو بزارید تماس میگیرم.
یا میتونید همینجا عرضتون رو بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد