ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

بقچه ی پارچه ایی و جای انگشتر


سلام دوستان بعد کلی غیبت اومدیم .. اهم اهم  

چه گرد وخاکی گرفته اینجا یه آب و جارو کنم ...  ای بر ذات این گوشی  و شبکه ها ی اجتماعی که وقت آدمو میگیرن   

سعی میکنم زود به زود بیام دیگه....  

کامنت ها نیز به مرور در حال تایید هستن... زیادن زمان میبره... 


خوب اینم یه بقچه ی ساده و راحت که میتونید برای لوازم آرایش و خنزر و پنزر و حتی برای سفره ی هفت سین هم استفاده کنید...  و همینطور جای انگشتر برای مرتب شدن انگشترها ...

 


 

 

دوتا پارچه رو مربع ببرید میتونید یه رنگ استفاده کنید یا پشت و روی پارچه دورنگ باشه.. البته دور رنگ  قشنگ تر میشه.. بعد بدوزید بهم .. 

چهار گوشه ی پارچه رو تا بزنید مثل تصویر و اون خط های مشکی پر رنگ رو که کشیدم رو  چرخ کنید . با فاصله 1 تا 2 سانت از لبه پارچه... 



بعد یه نخ یا روبان از بینشون رد کنید . میتونید نخ رو دو دور ردکنید. 



وقتی نخ رو بکشید بقچه جمع میشه . به همین راحتی به همین زبیایی 




برای سفره هفت سینم  ایده ی جالبی میشه توش وسایل سفره هفت سین رو بریزید... 



باری این جای انگشتر یه جعبه بردارید یه پارچه ی ضخیم مثل حوله ایی یا تریکو... رو اندازه ی عرض  جعبه ببرید و  تا کنید کنار هم حالت اکاردئونی بشه و بذارید تو جعبه باید کاملا کیپ بذارید که از هم باز نشن وقتی انگشت میزارید.. 



تیکه تیکه ببرید و کنار هم  فیکس کنید












نظرات 14 + ارسال نظر
دیبا یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

ممنون
یه ایده ندارین واسه لباس بافتنیا که دیگه قابل استفاده نیستن

اگه پیدا کنم حتما میذارم...
ولی میتونی باهاش کوسن درست کنی.. خیلی جالب میشه ..

Fanoosnoghrei دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:33 ب.ظ

خیلی وبلاگ فوق العاده ای دارین،ان شاالله که همیشه سالم باشید

ممنون عزیزم
همچنین شما

مژگان چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ق.ظ

سلام بهارجون خوبین؟ دلم واسه پستای جدید تنگ شده بودمرسی بازم مثل همیشه عالی.میشه لطف کنی اموزش حلقه روی درجدیدبزاری ممنون عزیزم♥♥♥♥♥

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین
حتما یه چیز خوب پیدا کنم تو این لبتاپ شلوغم میزارم ...

سارا فرنوش چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.zapareti.com

فروشگاه اینترنتی لباس زیرزاپارتی
مرجع جامع فروش آنلاین پوشاک زیر بزرگترین برندهای بین المللی ، شامل انواع البسه و پوشاک زیر خانمها و آقایان ،حاملگی،لوکس و مجلسی ، ست های فانتزی و خانگی.همراه با دانستنیها و اخبار روز دنیای مد و فشن
http://www.zapareti.com

زهرا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام باران خانوم گل.چه قدر خوشحال شدم وقتی دیدم برگشتی.ایشالله از این به بعد زود به زود بیای دیگه!!

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
ایشالله خودمم خیلی دوست دارم زود زود بیام

سودابه شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ق.ظ

وای سلام دوست جونی
خیلی خوش اومدی
بابا دلمون هواتو برداشته نه اینجور
ول کن این شبکه های اجتماعی رو به خدا فقط وقت نازنینتو تلف میکنه و ما رو از هنرت محروم میکنه
خیلی دلم برای کارای جدیدت تنگ شده

سلام عزیزم
قتات نازنین
والا منم دلم خیلی برای شما و اینجا تنگ شده بود...
واقعا کاش بشه ول کرد عینه کنه این گوشی میچسبه به ادم... البته یکم بیخیالش شدم و نگاه گوشیم نمیکنم !!
عزیزمی دوستم

رهگذر همیشگی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
وبلاگتون خیلی خوبه
من کلی چیزا از وبلاگ شما یاد گرفتم.همیشه براتون دعا میکنم.
خدا خیرتون بده.
تکه دوزی_قلاب بافی_ویترای رو خیلی دوست دارم و از وبلاگ شما یاد گرفتم.

سلام دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید و استفاده کردید...
سلامت باشید نازنین

مبینا شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام خیلی ازمطالبتون خوشم میاد .منم عاشق کارای هنری ام.اگه واستون مقدوره بافت توت فرنگی رو توی بافت قلاب با شکل نشون بدین ممنونم

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید
اگه تونستم حتما میزارم

نگار شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ

سسلام. عزیزم ممنون از آموزشت خیلی جالب بود. یه سوال دارم اگه بپرسم راهنمایم میکنید؟باتشکر

سلام عزیز
بله بپرسیداگه بتونم حتما ...

سارا شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام خواهری
خوبین؟
دو تا عرض داشتم
یکی اینکه آدرس اینستاگرام اون خرازی در قم ،رو که داده بودین توی اینستاگرام پیدا نکردم
ممکنه دوباره صحیحشو بدین؟

و دیگه اینکه براتون در قسمت تماس با من شماره موبایلمو گذاشتم، قرار بود از طریق تلگرام براتون عکس بفرستم از روتختی، لطفا بهم پیام بدین....


ممنونم

سلام عزیزم ادرس درست نوشتم
فارسی بزنی خرازی آنلاین هم میاد.. kharrazi-on-line
یکی دیگه هم است به اسم miss.termeh اینم پارچه هاش فوق العاده خوشگله....
عزیزم حتما تماس میگیریم گوشیم هنگ کرده تلگرامم قاط زده درست شد حتما ....

پری یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
حالا کی این همه انگشتر داره. وای من تاحالا ولخرجی نکردم اصلا کار خوبی نکردم نه؟؟ حس میکنم خیلی خوش میگذره.

سلام
نمیدونم هستن ادمهایی که کلی انگشتر و گردن بندو.. دارن...
ولخرجی نکردن که کار بدی نیست... خسیس بودن بده....
امیدوارم همیشه خوش بگذره به همه...

بهار آریا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام عالی بود مث همیشه. فقط اینسری خیلی منتظرمون گذاشتی

سلام عزیزم
خواهش میکنم. شرمنده دوست نازنین. کار و گرفتاری نمیزاره که آخه...

razi دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ق.ظ

محشششششششششششششششر
مثل همیشه عالی

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

حدیث چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

کجاااااااااییی نازنین من که هی میومدم میدیدم مطلب نذاشتی انقد ذوق زدم مطالب جدید رودیدم الهی خدا رحمت کنه پدر نازینتو وخدا دلتو شاد کنه که منو از افسردگی دراوردی

فدا عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه ..
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد